Isnin, 30 Mac 2009

PERIBADI YANG HEBAT, HATI YANG MULIA SEORANG PEMIMPIN UMNO.

Ahli Parlimen Jerlun, Datuk Mukhriz Mahathir memberi jaminan akan terus komited dalam perjuangannya bersama Pemuda UMNO dan akan menyokong Ketua pergerakan itu, Khairy Jamaluddin.

Menurut Mukhriz, beliau juga akan memberikan cadangan ke arah penambahbaikan pergerakan itu sekiranya diminta berbuat demikian.

"Saya akan berbuat apa sahaja demi memperkuatkan Pemuda UMNO dan jika Khairy memerlukan sebarang bantuan, beliau boleh meminta secara rasmi atau tidak rasmi selagi untuk kebaikan pergerakan itu

Untuk berita selanjutnya sila ke pautan berikut;

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=0330&pub=Utusan_Malaysia&sec=Muka_Hadapan&pg=mh_04.htm


PANDANGAN PENULIS.

SYABAS DATO MUKHRIZ MEMANG DATO SEORANG YANG BERHATI HEBAT…PERIBADI DAN TINDAKAN DATO ADALAH AMAT TERPUJI. SEKIRANYA BEGINILAH SIKAP DAN SIFAT YANG ADA DIDALAM DIRI DATO. INSHALLAH TAK MUSTAHIL TUHAN AKAN MENAIKAN DARJAT DAN KEDUDUKAN DATO LEBIH TINGGI LAGI DI SUATU HARI KELAK.


MAKLUMAT TAMBAHAN:

SMS diterima daripada blogger warisan 2057. Mohon di war-warkan di dalam blog akan ceramah ezam mohd nor di bukit selambau mlm ini.

SELURUH RAKYAT KEDAH,PENANG,PERAK DAN PERLIS SILA HADIR.. JANGAN LUPA SMS PROGRAM PENTING MALAM INI. AYUH RAKYAT AKAN BERSATU TUMBANGKAN ANWAR DAN FUCKATAN RIOT (SAYA AMBIL PESANAN INI DARI BLOG SAHABAT SAYA GAP!

Ezam Md Nor, bekas Ketua Pemuda Keadilan akan menyampaikan Pidato di PRK Bukit Selambau. Pada malam ini bertempat di Taman Bandar Baru, Sg Lalang.Dia akan diringi oleh pidato-pidato bekas Exco Pemuda Keadilan Zahid Md Arip, Lokman Adam dll.

Maklumat dari blog PARPUKARI

http://parpukari.blogspot.com/

3 Comments:

Panglima Perang Cyber said...

Saya setuju kenyataan Mukhriz menyokong KJ satu tindakan mulia.

Ia boleh merapatkan saf kepimpinan dan mengelakkan perpecahan.

Tahniah dan sekarang UMNO sudah kembali menemui rentaknya.

Selamat berjaya kepada semua...

PARPUKARI said...

ALHAMDULILLAH, MUKHIZ MEMANG BERJIWA BESAR! TQ ABG TUAH!

JOM KITA AMBIK BUKIT GANTANG, JANGAN BAGI TERLEPAS TU!

Tai said...

Wow! Tahniah Mukhris. Ss memang suka dia. Inilah peminpin berjiwa besar. Tahniah.

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online