Ahad, 6 Oktober 2013

bumiyang: Jika Umat Islam di Burma Terus Dibunuh Pulaukan Sa...

Jika pembunuhan  dan penghapusan etnik bangsa Aryan iaitu bangsa pemerintah Myanmar suatu ketika dahulu tidak dihentikan sewajarnya Indonesia, Malaysia, Brunei, Singapura dan Thailand yang mempunyai rakyaat beragama Islam terbesar dan kedua terbesar di negara masing2 pulaukan sahaja pertandingan sukat SEA yg bakal di adakan di Myanmar pada penghujung tahun ini.

Sumber klik sini bumiyang: Jika Umat Islam di Burma Terus Dibunuh Pulaukan Sa...:

Jumaat, 4 Oktober 2013

bumiyang: Hishamuddin Diserang Sebab Pembangkang Mahu Pecah-...

Bak kata Hishamuddin...Perspektif yang dilontarkan pembangkang berkaitan dirinya memang tidak menyebelahi beliau.... 

Apapun beliau telah berusaha sebaik mungkin...
Mungkin statusnya sebagai orang yang paling dipercayai DS Najib dalam melakukan tugasan2 sulit dan penting menyebabkan rakyaat gagal melihat apa yang tersirat....
Sebagai antara orang kepercayaan DS Najib, rancangan pembangkang/PR merosakkan reputasi beliau akan memudahkan mereka menyusun strategi untuk melemahkan DS Najib dan Umno. 

Testimoninya selama ini juga sememangnya hebat....Tidak menghairankan mengapa pembangkang/PR "perlu" menyisihkan beliau dari saf  kepimpinan Umno. Beliau telah menduduki kerusi exco pemuda sejak berusia awal 20an....Malah penglibatan dan sumbangannya dalam kerajaan juga tidak dapat dinafikan.... 

Tempoh 18 tahun berkidmat dalam kerajaan, sejak 1995. Beliau telah melalui begitu banyak onak dan duri banyak pengalaman yang telah beliau tempuhi;
  • Setiausaha Parlimen Kementerian Perdagangan Luar Negara dan Industri (11 Mei 1995 hingga 18 Ogos 1997)
  • Timbalan Menteri di Kementerian Perusahaan Utama, Malaysia(18 Ogos 1997 hingga Dis 1999)
  • Menteri Belia dan Sukan (14 Dis 1999 hingga 3 Mac 2004)
  • Menteri Pendidikan (30 Mac 2004 hungga 8 April 2009)
  • Menteri Dalam Negeri(10 April 2009 hngga 2013)
  • Menteri Pertahanan (2013 hingga kini)

Ahad, 5 Mei 2013

JANGAN MAIN-MAIN...SOAL MENUKAR KERAJAAN SOAL BESAR...TERSILAP MENYESAL SEUMUR HIDUP.




FIKIR SECARA BIJAK...PILIHLAH YG TERBAIK...YG DAH TERBUKTI TERBAIK. PILIHLAH BN.

Jumaat, 3 Mei 2013

KIT SAING MEMANG RACIST..



HUHHH...HEBAT TUN BELASAH KIT SIANG KO.

Khamis, 2 Mei 2013

BATU GAJAH BERTAMBAH HANCING MALAM NIE! Siapa yg KENCING?

Pening jugak orang lain mennya teman si Nizar niecalon mana? Changkat Jering ker atau sungai rapat? Teman tanya balik kenapa? dema kata bukan apa dengor cerita malam ni dia ada di batu gajah, teman tanya balik pasai apa? Dema jawab apa lagi yop, sepanjang dia hidup CERAMAH menipu jer merata, tak kan miker tak tau batu gajah hanyor ler malam nie? Tanya teman lagi naper? Ater merata dia kencingkan orang,dia tak tau ker yang orang sini dah tak gemorkan dia?

Hahaha... Itu ler yang teman nak katakan kat sini, aje benor yop! Dia ni merata kencingnya, cer cakap ap benda yang dia tak kencing, isu ceramah UMNO tualang sekah yang dia sergah, kata dia masa sampai kat ceramah tu sdr hanafiah man terkedu macam tertelan anak biawak, itu kata dia ler tapi lantak ler dia kencing pun, semua yang dia kencing ahli PAS pun yang kemain kuat angguknya masa dia ceramah kat pasir panjang, kehainya memang dema seligi tepat kat dia, malu yang amat yop! Macam artis pompuan terkentut masa tengah shooting jer, kekekeke...

Bukan tu jer banyak agi isu yang dia berbohong kononnya dia ler pemenangnya, fitnah dia kat MB Zambry Abd Kadir pasal anchak, pasal rumah perak, pasal Vale kehai nya memang dia dapat sebijik tang muka, tepat kat batang hidung dia

Elok jugak yop dia datang sini, ehhh ngaper pulak? Elok er kot yg dah getek kan dia bolih juga jadi target Funfair... Atan miker elok pegi, bukan apa satu kampung tau miker handei baling bola kat susun tin di funfair, gitu pulak kata tema, takat rokok sekotak teman bagi...

Tetiba jer si Udin menepuk tangannya kemeja! Bergegor yop! Habis nescafe teman tumpah! Apa kehai miker nie? Ini yang aku arah benor nie! Ngaper yop? Naper tak ajak aku toksah rokok sekotak nah RM 100 kalau miker nak baling, aku nak sangat tengok macamana dia kena baling tepat tang muka dia! Memang lama teman bertaram dengan haram jadah nie! Sebab dia ler yang jadikan semua orang melayu berbalah, sebab dia jugak ler yang Islam dijual merata-rata pada kapior... Tu dia aku ingat komer bergaduh sesama komer?

Miker tak tau ker yop? Sejak udin ni kena kencing dengan niza ni ler dia angin, dulu memang PAS ler yop, tapi sekarang idak lagi, betui tak din? Tu la yang aku angin, itu pun bila si atan bagi aku tengok video internet dia (youtube) macamana dia kencing ikut sedap dia jer!

Tobat lahum aku tak nak undi dia lagi, ingat dah selesai ler rupanya datang balik siharam jadah nie, dia ni bertanding sini ker Changkat jering? Tu yang aku pelik, merata kencingnyer dia nie...
Sambung atan lagi... Miker tak tau ker yang PAS SG Rapat sekarang ni orang dah menyampah dan getek kat dema, dema sekarang nie dah buat orang kampung marah yop! Bohong jer merata, miker tak tau ker dema kena teruk dengan BN patah lagi dengan Kak Midah tu yang intak tolong luar pulak, ater dema bukan heran sebab calon dema pun orang luor, mana ada dema hormat orang asai sini! Dah riuh kata dema kali nie dema mesti kena teruk, ater mana tidaknya merata dema bohong dan kencing yop! Merata tempat hancing buat dek dema....

Kah kah kah kah... Dema pakat gelak besor, Kak Ham kira teman Bayor semua kata teman, aleh mentang-mentang kita berlima jer boleh ler miker belagak kata atan, yeler yop teman paham... Kira sekali bungkus atan dan udin nie kak ham. Teman beransor dulu yop, nak keipoh kejap ada kerojer... Dema pulak negor teman... Miker tu jangan lupa minggu nie? Apa mendanya lagi? Tu ler kalau dah sebuk memanjang... Ngundi ler yop! Tu la banyak benor mikiornya miker ni, pangkah dacing yop! kalau pangkah bulan putus sedara... Kekekekeke....

Bapa Saiful Tarik Balik Dakwaan Kejadian Liwat Satu Konspirasi



Isnin, 29 April 2013

HENTI JAJA HUDUD PADA MELAYU



Kezaliman Ustaz Rejim PAS Di Baling, Kedah

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online