Ahad, 1 Ogos 2010

PUAK JUAK PELACUR HANYIR SANGGUP MELACURKAN APA SAHAJA DEMI KUASA.

 Gambar hiasan aje. Langsung tak ada kena mengena dengan sesiapa.

Malang Melayu Kini Bersekongkol, Sokong Dap -Zul

Oleh Isa Nikmat

KUALA LUMPUR, 30 Julai – Wakil Rakyat Bebas Kulim-Bandar Baharu, Zulkifli Noordin berkata malang bagi orang Melayu kini kerana ada pemimpin Melayu sendiri yang sanggup bersekongkol dan menyokong perjuangan Dap.

Beliau sehubungan itu menyelar pemimpin Melayu yang sanggup menipu diri sendiri serta para penyokong dengan mendakwa kononnya kerjasama dengan Dap adalah demi dakwah selain untuk mendekatkan parti itu dengan Islam.

“Sepatutnya, apa yang berlaku sekarang cukup menyedarkan bangsa Melayu yang beragama Islam, bahawa mereka sedang bermain dengan api apabila merelakan diri diperkuda oleh kafir harbi ini.

“Mengapakah bangsa yang punya al-Quran sebagai panduan boleh menjadi begitu bodoh? Memang kebodohan itu bukan suatu jenayah, tetapi kebodohan itu akan membawa kemusnahan kepada agama, bangsa dan tanah air sendiri,” tegasnya.

Beliau berkata demikian dalam blognya http://zul4kulim.blogspot.com sebagai mengulas tindak-tanduk terkini Dap termasuk cadangan terbaru oleh Tony Pua (Dap-Petaling Jaya Utara) supaya dasar pemberian diskaun kepada bumiputera bagi pemilikan hartanah komersial dan rumah mewah dimansuhkan.

Menurut Zulkifli, Dap langsung tidak mengambil iktibar daripada sejarah hitam Tragedi 13 Mei apabila berterusan menekan dan mempertikaikan hak orang Melayu walaupun perkara itu sudah termaktub di dalam Perlembagaan.

“Laporan Majlis Gerakan Negara (NOC) bertarikh Oktober 1969 menjelaskan apa sebenarnya yang berlaku sebelum 13 Mei 1969. Kenyataan seperti ‘Melayu sudah tidak berkuasa’, ‘ini negeri bukan Melayu punya’, ‘halau Melayu keluar’ akhirnya mencetuskan perasaan marah orang Melayu sehingga berakhir dengan tragedi berdarah.

“Kalau pada tahun 1969, lebih 40 tahun lepas, mereka meraikan kemenangan kecil itu dengan memaki-hamun dan menghina bangsa Melayu, cuba bayangkan apa yang akan Dap lakukan kalau parti itu menguasai kerajaan Persekutuan?”

UMNO online


KOMENTAR PENULIS..

MEMANG NASIB MELAYU AKAN TERUS-MENERUS MALANG SELAGI UJUD PETUALANG-PETUALANG MELAYU YANG SANGGUP MELACURKAN APA SAHAJA PADA PUAK CHAUVANIS LAGI RASIST.

HEIYYY..PUAK JUAK PELACUR HANYIR..!! MELAYU JATI BERJIWA HANG TUAH TIDAK SESEKALI AKAN MENGIZINKAN TANAH INI TERJAJAH KEDUA KALI.

INGAT...!! MEMUJUR LALU..MELINTANG AJE...KAMI BAGI PATAH...!!

AGGGHHHH...ITU PERPATAH KAMI HARI INI..!!

5 Comments:

sangtukangkata said...

TIDAK SAMA SEKALI AKU BIARKAN DAPIG MEMERINTAH NEGARA INI.. SEMANGAT JUANG SEBABGAI UMAT MELAYU ISLAM YANG BERMARUAH TDK AKN MEMBIARKAN MELAYU DIPIJAK DIHINA DICACI.... TETAPI PUAK2 HANYIR YANG MENJILAT TAPAK KAKI DAPIG TU ADALAH PUAK BANGSAT YG PATUT DI SULA.. BODOH BANGGANG.. BADIGOL.. ORG BODOH SUSAH NAK DIAJAR.. MOGA UMAT MELAYU ISLAM SEDAR.. KITA BANGKIT DAN LAWAN... ALLAH HUAKBAR..!!!

masalodeh said...

peduli apa dengan melayu...kalau melayu sendiri dah lupa diri dan tidak sedar diri....nmelayu baru lenih mementingkan kuasa untuk berkuasa dengan apa cara sekali pun walaupun terpaksa menggadaikan bangsa sendiri...demikuasa....

udanggalah said...

SALAM,,,Selagi ada melayuyang bodoh menggadaikan maruah sendiri selagi itu ada LEBAI MALANG dengan IBU AYAM

Aleh Kayong said...

salam abang tuah,

perpaduan agama sebenarnya bermula daripada perpaduan kita sesama melayu. Tanpa melayu, agama kita akan menjadi minoriti dan berpecah belah.

Tanpa Nama said...

Salam Semua..

Setuju dgn aleh kayong

dimanakah kekuatan agama

dari seorg yg bernama umat manusia, dididik kepada anak-anaknya, di turunkan kepada sanak saudaranya, diwariskan kepada keturunannya,, terbentuk dan kukuh dlm bangsanya,,

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online