Khamis, 4 Februari 2010

TEACH THE BIADAP ANU-WAR A LESSON.

 
 GO..BRO SAIFOL..TEACH HIM GOOD..!!



12 Comments:

bRAVEhEART said...

Mokhtar: Salam bro, memang patut ANU-WAR diajar cukup-cukup

YANG GAMBI said...

Salam Abang Tuah,

Saiful ada keberanian tulin memperjuangkan maruah diri...... banyak orang tidak berani ke depan bila berhadapan dengan manusia kenamaan macam Anuar yang berselindung disebalik sifat alim dan warak.....hamPAS.

Tanpa Nama said...

syabas saiful....engkaulah penyelamat jenerasi anak muda....kau lah jaguh dikalangan lelaki longlai...kaulah pemuda yang bermaruah....kaulah anak muda yang berani menegak kan kebenaran...kaulah yang sebenarnya sebutir permata yang memancarkan sinaran cahaya gemilang menerangi nusa dan bangsa daripada kebinasaan semarak api obor yang boleh membakar seluruh pelusuk negara!!!!!..

Tanpa Nama said...

Cisss...
Awat tak tabuh masa nak kena liwat dulu tu...
Buat la flying kick macam gambaq kat atas, confirm tak jadi liwat punya...

dubaque said...

tanpa nama 4.17.08

tak jadi liwat tak ader case la bro, dah naluri nafsu serakah kegilaan pada lubang bontot tu dah tak dapat dipisahkan dari bang nuar nak buat cam mana..

lawan tetap lawan
jawap mesti kena jawab
depan belakang sama rasa

pengkhianat bangsa

Rahman said...

sepatutnya punai sipeliwat itu dikasi terus.kejam punya pemimpin.masih ada manusia yg dok terhegeh2 dgn org mcm ini.Busuk punya peliwat.Busuk punya family peliwat.Busuk punya parti.Hanya layak masuk syurga busuk si nik ajih.

Tanpa Nama said...

slm.sy ahli umno yg setia but confused.pd realiti n fakta2 umno tazkirah nafsu akal n hati UMMAH dgn judi arak hiburan2 maksiat zina n rasuah but pas tazkirah nafsu akal n hati UMMAH dgn alquran sunnah n hadis.sbg seorang ISLAM sy amat takut dikategorikan spesis2 yg ada ciri2 n sifat2 MUNAFIK FASIK JAHIL n KUFFAR yg byk kali dinyatakan dlm ayat2 ALQURAN menerusi firman2 allah swt. wahai sht2 umno sy kita sama2 le muhasabah diri.jgn neraka tempat kita dicampak.auzubilllah.

Tanpa Nama said...

Semangat saiful tidak dapat dikawal lagi dalam pembicaraan ini, itulah dendam Saiful kepada orang yang meliwatnya. Mungkin perbuatan liwat ini agak asing bagi dirinya. Bagaimana dia terpaksa dan mengalami keperitan dan kesakitan ketika kejadian itu. Kalau tidak masakan dia sanggup mengaibkan dirinya sendiri dalam kes ini. Niatnya adalah biar semua rakyat Malaysia tahu siapa DS sebenarnya. Namun, masih ada juga kalangan pengikutnya tidak mahu percayai kerana tidak kena pada batang hidung sendiri. Itulah hebatnya lakunan DS kerana masih ada pengikutnya tidak mahu mempercayai tuduhan ini dan mengatakan konspirasi UMNO. Saiful saiful alangkah selama 16 tahun Tun Mahathir sendiri tertipu akan lakunannya ini kan diri kamu. Keluarga kamu mesti membenci Tun dahulu kerana memecat Idola keluarga kamu. Mereka mesti tidak percayai apa yang Tun dakwakan dahulu. Mungkin sekarang kamu telah percaya kerana kena pada diri kamu sendiri.Walau bagaimanapun Saiful, kuatkanlah semangat kamu untuk menegakkan kebenaran diri kamu yang tak rela diliwat oleh sesiapapun.

cafemlm said...

Salam bang,

Sama2 kita tunggu di akhir perbicaraan nanti bila "king of the king " tu akan kata pada press "ANWAR HARUS BERTAUBAT"

cafemlm.com

Def Leppard said...

Agaknya apa jawapan saiful kelak semasa menjawap persoalan dari lawyer nuar kelak ?

Aku harap dia tak buat semula lawak si azizan yang berkata sebanyak 3 kali yang nuar tak pernah liwat dia dalam mahkhamah . Lawak sungguh .

Tanpa Nama said...

Salam semua...

Semenjak dua menjak ne byk isu2 yg dtimbul trpesong jauh dari pemikiran waras seorang muslim sebenar...

Cuba tuan2 pikirkan sejenak:-
Mengapa kita perlu menegakkan maruah yg telah hancuss, sedangkan maruah perlu kita jaga & kawal malah kita brupaya (kekuatan & tenaga jika dibandingkan tenaga yg ada pemusnah maruah)utk mengelakkan sblm sesuatu berlaku ?? Cth. haruskah kita (Jika perempuan) membiarkan dirinya dirogol & menunggu hari perbicaraan untuk menegakkan maruahnya yg telah hancuss ???
Sama2 la kita pikirkan..

Aa said...

Masalahnya kami tak percayakan kau.

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online