Rabu, 3 Februari 2010

LAPORAN TERKINI KES LIWAT ANUAR :

 

Hit hard Bro Saiful..HIT HARD..We always here with you..!!

LAPORAN DARI KITAGEMPOR


• Live from mahkamah. Jam 4 ini Saiful Bukhari sedang memberikan Keterangan dalam Kes Liwat nya. sebelum itu jam 2.45 ptg tadi Karpal Singh memohon Mahkamah untuk menanguhkan kes liwat ini namun di tolak hakim atas alasan tidak ada keperluan menanguhkan kes.

• Pihak pendakwaan akan membawa keterangan di mahkamah bahawa kesan air mani dari spesimen yang diambil dari dalam dubur Mohd Saiful Bukhari Azlan disahkan oleh pihak Jabatan Kimia sebagai kepunyaan tertuduh, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Dalam ucapan pembukaan pendakwaan yang dibacakan Peguam Cara Negara II Datuk Mohd Yusof Zainal Abidin, yangmengetuai pasukan pendakwaan, dalam perbicaraan kes liwat Anwar di Mahkamah Tinggi di sini sebentar tadi, pihak pendakwa akan membuktikan kesalahan tertuduh melampaui keraguan munasabah melalui keterangan langsung dari Mohd Saiful dan keterangan forensik dari doktor serta ahli kimia, selain keterangan mengikut keadaan serta keterangan dokumentari.

• Saiful Bukhari Azlan angkat sumpah dan mula jawab soalan hakim.Saiful dalam keterangan awalnya antara lain beritahu pernah dapat tips 10,000 dolar Hong Kong bila ikut Anwar keluar negara sedangkan gajinya hanya RM1,000.

• Live Dari Mahkamah- Saiful Bukhari dengan tenang memberikan keterangan nya. Belum cerita lagi ni bab memasukkan Zakar. Anwar semakin berkerut mukanya.

• Live from Mahkamah-nama Rashid telah di sebut oleh saiful bukhari. Untuk makluman semua Rashid merupakan teman peliwat anwar semasa di penjara Yang lalu. jeng jeng jeng hancur kau nuar al juburi.

• Saiful juga mendakwa antara lain tugasnya ialah mengatur pertemuan sulit Anwar dengan Ahli Parlimen Barisan Nasional (dipercayai lepas pilihanraya umum Mac 2008 sebelum heboh kisah Ahli Parlimen BN nak lompat masa pelan 16 September 2008 Anwar dulu).

• Perbicaraan ditangguhkan ke esok jam 930 pagi..update terkini esok akan menyusul

KitaGempor

----------------------------------
Laporan secara terus dari Mahkamah Bersama The Unspinners!

Jam 2.15 petang - Kelihatan Tian Chua Bengang kerana banner yang dibawa tidak boleh dibawa masuk ke mahkamah dan dhalang polis. Dia disekat dilobi mahkamah..kami tidak tahu apa kandungan banner tersebut kerana ianya belum sempat dibuka..

2.30 petang - Anwar Ibrahim sampai di mahkamah. Anwar bengang kerana wartawan tidak dibenarkan melebihi tangga dihadapan mahkamah kerana kawalan ketat polis. Dia suarakan pada salah seorang pegawai polis supaya beri peluang mereka semua.

2.45 petang - selepas selesai bercakap dengan polis Anwar tidak ke Mahkamah sebaliknya beliau terus ke Kantin, nampaknya Anwar tidak mahu mendengar apa yang bakal dikatakan Saiful.

Jam 2.33 petang - Hujah Pendakwaraya -SAIFUL pada 28 Jun 09 telah membuat pemeriksaan Dr. di Hospital Pusrawi kerana diliwat. Sampel-sampel tisu bahagian luar dan dalam dubur SAIFUL telah diambil untuk ujian DNA. DPP akan bawa keterangan kesan air mani dari spesimen yang diambil dari dubur SAIFUL telah disahkan oleh jabatan kimia sebagai kepunyaan OKT.

Sehingga jam 15.23 Kelibat Anwar masih belum kelihatan di kamar mahkamah. Counsel going to apply another stay of this proceeding pending appeal at appeal court tomorrow morning.

3.25 petang - Perbicaraan kes liwat Anwar di hadapan Hakim Dato ZABIDIN telah mula. Dalam Mahkamah disini ada kurang lebih 90 orang, Kelihatan 25 orang wartawan, 6 wakil kedutaan, 15 peguam dengan DPP sekali, 44 penyokong Anwar. Yang kami kenal disini ialah Lim Kit Siang, CHUA JUI MENG, AZMIN ALI, ZURAIDA.

Peguambela telah meminta prosiding d tunda kerana Anwar tengah buat permohonan semakan d Mahkamah Tinggi. Mahkamah tangguh sekejap sehingga Anwar naik ke atas. Untuk makluman anda, prosiding hari ini sepatutnya dimulakan dgn ucapan pembukaan pendakwaan d bawah Sek 179 (1) KPJ oleh Dato' YUSOF dgn pertuduhan dibacakan d bawah Sek 377B. Tertuduh telah minta Saiful pergi ke Kondominium Desa Damansara pada 26 Jun 08, jam 3 petang dan telah meliwat beliau. Pada 28 Jun 08 Saiful telah buat report di Balai polis Travers dan telah dihantar ke HKL utk pemeriksaan doktor. Sampel-sampel tisu diambil dan disahkan air mani kepunyaan tertuduh.

3.43 petang - Hakim sudah bengang dengan KARPAL SINGH yang asyik minta Tangguh je. Hakime buat keputusan Perbicaraan diteruskan. Tuduhan dibacakan dan Anwar tidak mengaku salah.

4.00 petang - Pihak Pendakwaan telah memberi hujah bahawa mereka akan buktikan bahawa sampel yang di ambil dari Saiful itu adalah milik Anwar Ibrahim!

4.20 petang - Karpal telah mencabar mahkamah untuk menggugurkan kes ini di atas kesilapan teknikal

4.30 petang - Dalam charge kejadian berlaku pada 26 jun kali terakhir. Perkataan kali terakhir dicabar oleh KARPAL.

4.30 petang -Akhirnya perkataan kali terakhir dibuang dari charge tersebut.

4.45 petang - Keterangan Saiful bermula, SAIFUL tiba di kondo Lebih kurang jam 2.45 untuk masuk, dan dia kena beri kata laluan 'mokhtar' kepada guard.

Mohd Saiful Bukhari Azlan selepas mengangkat sumpah di dalam mahkamah mendedahkan beliau pernah mendapat tips sebanyak 10 000 dollar Hong Kong ketika mengikut Datuk Seri Anwar Ibrahim ke luar negara.

Saiful nyatakan lagi, gaji beliau ketika bekerja dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim ialah RM 1 000 sahaja. Selain itu, beliau juga mendakwa antara lain tugasnya ialah mengatur pertemuan sulit Anwar dengan Ahli Parlimen Barisan Nasional.

4.50 petang - Apabila Saiful tiba di Kondo, Anwar telah menanyakan kepada Saiful "CAN I FUCK YOU TODAY?"

5.00 petang - Apabila tiba di bahagian 'perbuatan liwat', KARPAL SINGH minta Perbicaraan dibuat di hadapan kamera. Kes ditangguh Esok jam 9.30.

Kehadiran Dalam Mahkamah lebih kurang 100 orang. Penuh sesak dgn wartawan tempatan dan asing. Ternampak AZMIN ALI berada di mahkamah.

Sumber dari unspinners


16 Comments:

Tanpa Nama said...

Jgn havoc bro...ini baru keterangan sepol jer...belum lagi pemeriksaan balas...nak tengok citer bila sepol disoal balas...nampaknya bicara Nuar ni bukannya antara Nuar dgn sepol, tapi Nuar dgn UMNO....kesian UMNO...UMNO akan menhadapi 2 kemungkinan, pertama org percaya pd dia dan kedua org makin benci dgn UMNO sebab kes tak masuk akal nih...
makin lama semakin benci org pd UMNO...makin jelas, UMNOlah konspirator disebalik kes ini...dan sepol bakal jadi jutawan segera....ha..ha..ha.. rezeki ko sepol..tak yah kerja keras, senang jer cari duit....sepol..sepol...

AbgTuah said...

EHH..EHHH..AKU DAH CAKAP DAH PUAK JUAK PEMANGKANG NI..SIKIT-SIKIT..UMNO PUNYA SALAH..SIKIT-SIKIT PUNYA KONSPIRASI KATANYE..

AYAM DARA DIA KENA ROGOL DENGAN AYAM JANTAN ORANG UMNO RUMAH SEBELAH..ITU PUN DIKATAKAN UMNO PUNYA SALAH..

CITT..DASAR...!!

Jeffry said...

KEHKEHKEH ALA BRO..MAMAT KAT ATAS TU X PRASAN ATAU SAJE WAT X TAU SI JUBOR TU NK BICARA KES DIA PUNYE LA LAMA. ASIK TANGGUH MANJANG APE BRG BEB? KIRE FIRST IMPRESSION AL JUBORI DH KALAH LA TU KEHKEHKEH..KITA TUNGGU JEK BROO

srikandi melayu said...

Salam Abg tuah

Jgn lupa abg jeff siap buat memo nak antar kat Agong mintak pengampunan dan gugur kes..belum bicara dah mintak ampun..apa brg???

Tanpa Nama said...

kesian UMNO...kes nuar dijadikan bahan untuk menyumbat Nuar ke penjara spy tiada lagi suara2 Nuar...apatah lg menjlang PRU 13....yang pasti...bila sebut jer kes Nuar ni, Najib pasti akan terpallit sama, kerana najib adalah konspirator utamanya...ingat zaman mahathir? bila kes nuar jer automatik mahathir terus dibenci krn dialah RAJA pemfitnah yang tinggal sorang jer blm MATI lagi....sama lah ngan najib dan UMNO...kalian adalah dalang disebalik keburukan dan kemusnahan yg berlaku...tak payah ada bukti..perangai UMNO itu sendiri dah mencerminkan sikap mrk yag terkutuk...makin benci pd UMNO setan!!!

Tanpa Nama said...

Kasian ko komen menggunakan emosional bukan pemikiran yg matang...jangan begitu bro...Allah beri akal untuk berpikir bukan untuk beremosionsl bantai itu bantai ini tapi lu satu fakta pun tak de....bawak bawak ler bertenang...

Tanpa Nama said...

lupalagi satu...lu hidup senang sekarang atas usaha sape ..bro...kalau tak orang yg kau kutuk kutuk tu...melainkanlah kau ni jenis suka menadah tangan jer...malas nak cari kerja...berterima kasih la bro...kesian lak wa tengok lu ni yg tak reti berterima kasih...

Tanpa Nama said...

terima kasih Abang Tuah, bagi ruang wa nak berkomen - UpengIpeng

bungaraya said...

Apa sangkut paut UMNO dalam Kes Liwat Si Nuar ini???Semua kata-kata dan komen penyokong Pembangkang dalam blog ini hanya berdasarkan emosi!!!Sikap prejudis terhadap Najib dan UMNO. Apakah zalim sangat UMNO ini sehingga anda semua sekolah tinggi-tinggi dan makan hasil usaha kepimpinan melayu ini juga dikatakan palsu???
Bawa bertenang. Jika Si Nuar didapati bersalah kelak, itu adalah kerana mahkamah dapat membuktikan tanpa keraguan segala fajkta yang dibawa kemahkamah adalah benar belaka. Apa ada sangkut pautnya dengan UMNO? UMNO Langsung tidak terlibat dari awal hingga akhir. Hanya mungkin membantu untuk mempercepatkan kes berjalan saje. Kerana mungkin boring dengan sikap si Nuar yang asyik minta perbicaraan ditangguh!!!

Tanpa Nama said...

tahniah UMNO!! Skrip anda supaya anwar masuk penjara dah menjadi. Tapi ingat...semua akan jadi sejarah. UMNO mesti bertanggungjawab!

Tanpa Nama said...

nampaknya yg lebih2 dlm kes adalah UMNO sendiri...dia ingat rakyat skrg bodoh ker??? UMNO skrg menjadikan kes ini priority dia...tp betullah, bila kes Nuar 'boom" senang lah UMNO/BN nak menyamun!!!! dalam kes nuar ni UMNO plak yg sasau lebih2...ini membuktikan bhw UMNO lah dalang kes ni...

Pembela Melayu said...

srikandi melayu berkata...
Salam Abg tuah

Jgn lupa abg jeff siap buat memo nak antar kat Agong mintak pengampunan dan gugur kes..belum bicara dah mintak ampun..apa brg???


BARANG BAIK ANU-war..hhhahahaha

Tanpa Nama said...

slm.sy adalah ahli umno yg setia but confused dan sy masih mengkaji dgn akal yg diberi allah swt berpandukan fakta2 yg benar.UMNO tazkirah akal hati n nafsu ummah dgn judi arak hiburan2 zina maksiat n rasuah.PAS tazkirah akal hati n nafsu ummah dgn alquran hadis n sunnah.ini adalah realiti n bukan fantasi dgn fakta2 n bukti2.sy amat takut diri sy ini dikategorikan spesis2 yg ada ciri2 n sifat2 MUNAFIK FASIK JAHIL n KUFFAR sbgmana yg dinyatakan dlm ayat2 ALQURAN menerusi firman2 ALLAH swt.bgmana shbt2 UMNO sy???.jangan le diri2 kita ini di campak ke dlm neraka jahanam di pdg masyar oleh ALLAH swt.shbt2 UMNO yg sy kasihi sekelian sama2 le kita muhasabah diri masing2.auzubillah.

Tanpa Nama said...

matan che det kata umno busuk sampai ke usus... bo tuah x ade artikel ke isu royalti petrol negeri kelantan... mmm... sibusuk munafik n sibusuk fasik...

atoi said...

tungguuuu..sapa beno dia menang...

Tanpa Nama said...

kita kena terima kebenaran yang tercipta atas kebenaran itu sendiri. takkan yang benarpun kita kasi salah hanya kerana kita tidak mahu terima kebenaran. jangan sempitkan fikiran. satu yang menguatkan keyakinan saya tentang kes liwat ni, kenapa sampai sekarang si nuar peliwat tidak saman umi hafilda. sejak bila pulak si nuar peliwat tu jadi pengecut? dayus!

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online