Jumaat, 19 Februari 2010

PEMBELA-PEMBELA NUAR YANG KURENG TENAGA OTAKNYA.


Anwar dakwa terima sokongan pemimpin dunia

PULAU PINANG 16 Feb. - Seperti biasa Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim terus menjaja dan mempolitikkan kes tuduhan meliwat yang sedang dihadapinya.

Seperti biasa juga Anwar tidak putus-putus 'menjual' nama pemimpin atau tokoh-tokoh terkenal dunia bagi menunjukkan mereka ini menyokong beliau.

Terbaharu dalam satu majlis rumah terbuka Tahun Baru Cina anjuran parti itu Anwar mendakwa menerima sokongan daripada beberapa pemimpin dunia termasuk Perdana Menteri Turki, Recep Tayyip Erdogen.

Beliau turut mendakwa menerima sokongan Setiausaha Amerika Syarikat (AS), Hillary Clinton dan ulama terkenal, Prof. Dr. Yusuf Al-Qardawi.

Anwar mendakwa kesemua pemimpin berkenaan ditemui semasa beliau menghadiri Forum Dunia Islam-Amerika Syarikat di Doha, Qatar yang berakhir semalam.

Malah bagi menguatkan lagi 'sokongan' pemimpin dunia itu, Anwar mendakwa Hillary datang menemuinya secara peribadi dan menyatakan sokongan terhadap beliau dan AS menyifatkan kes berkenaan melanggar hak asasi manusia.

''Perdana Menteri Turki memberitahu mereka mengikuti perkembangan perbicaraan kes tersebut dan sebagai sebuah negara Islam, Malaysia tidak patut melakukannya sebegitu kepada saya.

''Begitu juga Qardawi yang memberitahu ini adalah cara orang Islam jahat, bukannya Islam baik," katanya dalam ucapannya pada majlis rumah terbuka Tahun Baru Cina anjuran PKR negeri di sini hari ini.

Dalam laporan agensi berita asing 13 Februari lalu, Pengerusi Jawatankuasa Kecil bagi Hal Ehwal Luar Parlimen Australia, Michael Danby berkata, pendakwaan liwat kali kedua ke atas Anwar merupakan sesuatu yang memalukan sistem demokrasi di Malaysia dan berasakan perlu menyokong pemimpin pembangkang itu.

utusan

APAKAH HANYA KERANA PERHUBUNGAN PERSAHABATAN AKRAB DENGAN ANU WAR DAN MELALUI BERITA PANDANG DENGAR MEREKA MENDAKWA KONONNYA MENGETAHUI APA YANG SEBENARNYA BERLAKU.

MAKA JIKA SOKONGAN MEREKA HANYA DI ATAS DASAR TERSEBUT MAKA MEREKA TAK PERLU KITA HORMATI DAN TAK LAYAK DIGELAR PEMIMPIN KERANA KURENG MENGUNAKAN OTAK SEHINGGA TIDAK RETI HORMAT KEPADA PROSES UNDANG-UNDANG SESUATU NEGARA BERDAULAT.

8 Comments:

aha said...

ha hah ha hak asasi manusia.. bagaimana dengan hak yang diliwat ??. Jika kita ingin bercakap mengenai hak asasi kita perlu memperimbanginya dengan agama, jika sekadar hak asasi sahaja maka akan terjadi lah seperti negara kafir yang lain dan kerana hak asasi la maka dihalalkan apa yang haram. Inilah yang digemari si anuWAR kerana haknya untuk meliwat tidak boleh di ganggu.

Jadi yang berkata adalah si kafir yang tidak tahu halal dan haram maka tidak perlu la mencampuri urusan negara islam ini.

Tanpa Nama said...

Memang benar, Malaysia telah melanggar hak asasi manusia. Malaysia memang patut dimarahi. Sebagai manusia adalah menjadi hak Anwar atau sesiapa saja untuk melakukan sodomi. Sebagai sebuah negara yang membenarkan gay dan sodomi, memang sepatutnya AS mengecam Malaysia.

Hidup AS! Hidup Anwar! Mari kita jadikan Malaysia sebagai negara bebas segalanya.

ISAC said...

Salam,

Secara logiknya walaupun saya dan Abg Tuah bersahabat, beliau pastinya tidak mengetahui apa yang saya lakukan pada malam minggu yang lalu.

Adakah saya pergi berpoya-poya di Golden Triangle, Bangsar, Seri Hartamas ataupun Up Town? Adakah saya pergi mendengar ceramah di masjid? Menghadiri kenduri arwah? Me****T seseorang?(wal iyazubil lah). Meraikan Tahun Baru Cina bersama TGNA? Abang Tuah X mungkin tahu.....

Jadi apapun pandangannya terhadap saya adalah semata-mata berdasarkan kepada bersahabatan luaran kami....Adakah beliau boleh menjadi saksi di mahkamah terhadap apa yang saya telah perbuat pada malam minggu yang lalu?

Tanpa Nama said...

Oh ya, betul tu, mari kita jadikan Malaysia negara bebas, bebas buat apa saja. Sodomi, gay, itu semua adalah hak asasi manusia. Itu adalah hak Anwar, yang kau orang sibuk sangat apa pasal?

Marilah ramai kita menyokongnya. Lepas tu ramai-ramai kita terjun neraka...kecuali kita pangkah PAS.

Tanpa Nama said...

Nak terjun neraka, panas melampau pun dah tak tahan nak ke neraka pulak. Siap sedialah simpan air di rumah mungkin tuhan nak turunkan bala kepada kita semua.

harimau malaya said...

salam buat semua
tenggok dah ku sangka mat kali amput tu mesti minta tolong negara luar konon musibat ni terinaya....sejarah kembali berulang......nampak sangat connection dia dengan negara liberal memang utuh dan baik sekali.....kepada tuan hakim dan kerajaan jgnler bagi muka kat musibat tu.....pengkhianat.....jgn dok ikut sangat taktik pengecut tu.....masa tu cukup berharga macam macam dia pikiaq taktik nak melepas diri.....25 mac tu terlalu lama bagi masa kat musibat tu....saya menyeru pada tuan hakim...jangan bagi masa yang lama sangat kat barua tu......kita tengok kalu masa ditangguh tu ditolak kita nampak dia ngelabah beruk......pasai dia dah nak di checkmate....

Tanpa Nama said...

Ni ape citer ni bro? Ape hal plak nak biarkan Malaysia jadi negara yang tak kisah dgn gay & sodomi? Mak bapak lu dulu pun spesis camtu ke bro? Lu lahir ikut belakang ke ape? Bapak lu liwat mak lu ke? Bangsat punya org!!! Kalau gua jumpa lu, gua pasti akan habskan lu. Keturunan lu pun satu gua takkan tinggalkan. Tttuuuii..

Tanpa Nama said...

SALAM..

ANON 12.45 TU BUAT SATIRA AJE..KATA KIAS YG PENUH MAKNA..

MAAFKAN DIA..

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online