Isnin, 8 Februari 2010

DS NAJIB DAN PEMIMPIN UMNO/BN BILA NAK BUAT REPOT POLIS...?



  

 
  

  PENULIS SENGAJA PADAMKAN SEMUA IMEJ FITNAHAN YANG DI KUTIP DARI BLOG PEMBANGKANG BAGI MENGHORMATI PEPIMPIN NEGARA DAN PENULIS TIDAK MAHU MENGOTORKAN BLOG TUAH DENGAN IMEJ SAMPAHAN TERSEBUT. PENULIS TINGALKAN SATU SAHAJA KERANA IANYA TIDAK TERLALU EXTREME.

PENULIS BERPENDAPAT PUAK JUAK PEMBANGKANG SUDAH DAPAT DAN FAHAM MESAGE YANG PENULIS CUBA SAMPAIKAN.

  
IMEJ YANG PENULIS KUTIP DARI BLOG PEMBANGKANG.
DI HARAP DS NAJIB DAN SESIAPA YANG ADA DALAM IMEJ TERSEBUT TIDAK PULA MENYAMAN PENULIS KERANA MENYIARKANNYA..

PENULIS MENYIARKANNYA HANYA BERTUJUAN UNTUK MENYEDARKAN APALAH BESARNYA KESALAHAN BLOGGER DIMENSI SEHINGGA DILAPORKAN IMEJ YANG DIREKANYA BOLEH MENJEJASKAN KESELAMATAN NEGARA.

BUKANKAH IMEJ YANG DIREKA OLEH BLOGGER PEMBANGKANG LEBIH MERNAHAYA KERANA SILAP-SILAP NEGARA BOLEH DISERANG OLEH NEGARA MONGOLIA.

DAN LAGI..PADA PENULIS IMEJ YANG DIREKA OLEH BLOGGER PEMBANGKANG INILAH YANG SEBENARNYA SACARA LANGSUNG MENGHINA MAHKAMAH YANG TELAH SELESAI MENGADILI KES ALTANTUYA.

---------------------------------

POK NIK DAH MARAH DAH! REPORT BLOG DIMENSI!

KOTA BHARU, 7 Feb: Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat melahirkan rasa kesal terhadap seorang penulis blog membuat lakaran begitu mengaibkan membabitkan dirinya dan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Katanya beliau tidak akan teragak-agak untuk membuat laporan polis mengenai perlakuan tersebut sekiranya tiada orang berbuat demikian.

(Gambar: Mejar (B) Mohamad Ibrahim (kanan) dan Hisyam Fauzi menunjukkan salinan laporan polis)

Namun beliau amat berterima kasih kepada pihak yang telah terlebih dahulu membuat laporan polis berhubung fitnah tersebut.

“Saya ucap terima kasihlah kepada pihak yang membuat laporan polis terhadap perkara itu,” katanya selepas majlis penyampaian cek Takaful Kifaalah kepada 2,040 wasi di Dewan Majlis Daerah Machang, di sini hari ini.

Sebuah blog jeffrydamien09.blogspot.com menyiarkan gambar yang telah diubahsuai mempamerkan aksi melampau terhadap Tuan Guru Nik Abdul Aziz dan Anwar dengan aksi liwat.

Ekoran itu seorang bekas pegawai tentera membuat satu laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Kota Bharu (IPD) di Pengkalan Chepa berhubung penghinaan tersebut.

Mejar (B) Mohamad Ibrahim, 57 yang juga Setiausaha Keselamatan PAS Kelantan membuat laporan polis dan mendesak pihak polis menyiasat bloger terbabit serta mengambil tindakan sewajarnya.

“Tindakan bloger terbabit bercanggah dengan undang-undang dan boleh mencetuskan provokasi melampau,” katanya dalam laporan berkenaan.

Beliau yang tinggal di Kampung Baung, Pengkalan Chepa membuat laporan polis itu kira-kira jam 11.30 pagi dengan ditemani ahli jawatankuasa Dewan Pemuda PAS Negeri.

Sementara itu, Naib Ketua Dewan Pemuda PAS Negeri, Hisham Fauzi berkata, blog itu ditulis seorang yang menggunakan nama jeffrydamien yang menggambarkan Tuan Guru Nik Abdul Aziz sedang diliwat Anwar.

“Pihak kami memandang perbuatan itu amat tidak wajar dilakukan dan bersifat provokatif yang boleh menyebab berlakunya ketidakstabilan politik negara.

“Tindakan itu juga tidak bertanggungjawab. Kami memohon pihak polis menyiasat dan mengambil tindakan yang sewajarnya kepada bloger terbabit kerana bertindak di luar batasan,” tegasnya.

Beliau yang juga seorang peguam berkata, siasatan boleh dibuat mengikut Akta Multimedia, Akta Fitnah dan Kanun Keseksaan yang mempunyai peruntukan jelas mengenai perbuatan fitnah.

Menurutnya juga bloger terbabit dikenal pasti berasal dari Johor dan merupakan salah seorang Cyber Troopers Umno memandangkan ada link dengan Unit Media Umno Wangsa Maju.

Selain itu kata beliau perbuatan bloger tersebut memburuk-burukkan imej Menteri Besar Kelantan dan Anwar secara tidak langsung menyentuh mengenai perbicaraan mantan Timbalan Perdana Menteri itu di mahkamah dan boleh dianggap subjudis.-haramkahdaily


PENULIS NAK BERTANYA KEPADA NIK AJIS DAN HARAKAH..

APAKAH IMEJ-IMEJ YANG DISERTAKAN TIDAK DIUBAH DIEDITKAN..?
APAKAH IMEJ-IMEJ YANG DISERTAKAN INI TIDAK MENGHINA PEMIMPIN..?
APAKAH IMEJ-IMEJ  YANG DISERTAKAN BUKAN PROVOKASI MELAMPAU..?
APAKAH IMEJ-IMEJ YANG DISERTAKAN TIDAK MERBAHAYAKAN NEGARA..?

PANDANGAN PENULIS DIMENSI HANYA MELAKUKAN SERUPA APA YANG TELAH DILAKUKAN OLEH BLOGGER PEMBANGKANG..

MALAHAN SEMASA PERANG PRU 12 DULU..SEMASA BLOGGER PRO KERAJAAN MASIH LAGI TAK UJUD ATAU TERLALU KURANG…

DIKALA ITU INTERNET DAN RUANG MAYA INI DIKUASAI SEPENUHNYA OLEH BLOGGER PEMBANGKANG..

BERMACAM-MACAM GAMBAR..IMEJ..EDIT..MORPHING…PHOTOSHOP..VIDEO..YANG MENGHINA PEMIMPIN NEGARA YANG PERNAH PENULIS SAKSIKAN..

BUKAN TAK PERNAH PENULIS JUMPA GAMBAR DS ABDULLAH DAN PEMIMPIN YANG LAIN DI TANDUK-TANDUKKAN UMPAMA SHAITAN..

BUKAN PENULIS TAK PERNAH JUMPA GAMBAR DS KHIR TOYO DIMORPHINGKAN MERUPA-RUPA SEBAGAI SEEKOR KHINZIR..(INI LAGI HEBAT DARI IMEJ NIK AJIS MAKAN KEK)

BUKAN PENULIS TAK PERNAH JUMPA GAMBAR DS ABDULLAH DI KANAK-KANAKAN DAN MENAIKI BASIKAL KECIL KANAK-KANAK..

BUKAN PENULIS TAK PERNAH JUMPA LOGO UMNO DINESANKAN..DI KERANDAKAN..MALAH ADA DI LETAKKAN DI BURIT AYAM..DAN BERBAGAI LAGI..

MALAH BANYAK LAGI GAMBAR DAN IMEJ BUSUK YANG PENULIS TEMUI..YANG LEBIH TERUK DAN HEBAT DARI IMEJ YANG DIREKA OLEH DIMENSI.

JADI PIHAK KAMI JUGA MEMANDANG PERBUATAN PIHAK BLOGGER PEMBANGKANG JUGA AMAT TIDAK WAJAR DILAKUKAN DAN BERSIFAT PROVOKATIF YANG BOLEH MENYEBAB BERLAKUNYA KETIDAKSTABILAN POLITIK NEGARA.(DI TAKUTI DISERANG OLEH MONGOLIA)

JADI KONKLUSINYA DIMENSI DAN RAMAI LAGI BLOGGER HANYA MENDAPAT ASPIRASI UNTUK MENCONTOHI SERTA MEWARISI APA YANG TELAH DIMULAKAN OLEH PUAK BLOGGER PEMBANGKANG…

DI BARAT GAMBAR JOHN HOWARD DAN BLAIR DIRUPAKAN SEBAGAI ANJING MENCIUM BONTOT GEORGE BUSH TIDAK MENJADI KESALAHAN..

MAKA ITUKAH MENJADI CONTOH PIHAK PEMBANGKANG YANG MELAUNGKAN KEBEBASAN BERSUARA DAN BERMEDIA..

KENAPA SEKARANG PULA TERASA BAHANG DAN PANAS SETELAH SENJATA BERBISA REKAAN PEMBANGKANG TERSEBUT BERALIH ARAH KEPADA PEMBANGKANG SENDIRI..?

PENULIS PERHATIKAN TUN MAHATHIR..TUN ABDULLAH..DS NAJIB DAN LAIN-LAIN PEMIMPIN UMNO/BN TIDAK PULA MELATAH SEHINGGA MEMBUAT REPOT POLIS BERKAITAN PEKARA YANG REMEH TEMEH INI.

OOO..MEREKA TAK BOLEH MEMBUAT REPOT POLIS TERHADAP BLOG ATAU MEDIA..KERANA AKAN MENGKIANATI KEBEBASAN BERSUARA..!

KEH KEH KEH..WAHAI NIK AJIS DAN PAS SERTA HARAKAH..FIKIR-FIKIRKAH LAH SEMASAK-MASAKNYA..!!! JENG..JENG..JENG...!!!





20 Comments:

Tanpa Nama said...

kesian lah awak. nape nak ikut cara pembangkang? awak kan gentlemen. gunalah saluran yang ada. internet kan saluran pembangkang. awak dah ada NST, Media Prima, Berita Harian etc. tak cukup lagi ka? kalu nak buat provokatif tentang pemimpin pembangkang, saluran awak dah buat lebih dari apa yang awak buat. pasal imej yang kena edit, saluran awak lagi ganas, sebar fitnah dan pembohongan ke seluruh ceruk malaysia. sudah-sudahlah dibodohkan oleh pimpinan parti awak. bukalah mata dengan mata hati, bukan dengan buku lali.

Tanpa Nama said...

Nak mintak najib buat report polis kes fitnah dia dituduh bunuh Altantuya....buat lah report polis cepat....cepatttttt!!!! pritttttt!!!!

dakwa sessiapa yg memfitnahnya...cepattttttttttttttt!!! kalau berani....

mana boleh main sumpah2 jer bro!!! mahkamh boleh terima ke sumpah2 tu...??? harap blogger UMNO lahant tolong najib buat repport kes dakwan beliau terlibat dlm PEMBUNUHAN ALTANTUYA.....spy dapat dirungkai masalah ni...ha..ha..ha...

MymassaVoice said...

1. Orang pukul kepala kau dengan besi, kau 'pukul' kepala dia balik dengan nasihat - gentlemen ke bodoh?

2. Aku perasan komen-komen juak-juak fuckatan ni tak lebih taraf kepala hotak dia dari seekor beruk yang suka terjerit-jerit memaki hamun fitnah akibat akal yang telah hancur diliwat oleh para pemimpin fuckatan.

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Pencacai Pakatan Haprak buat2 terlupa pula bilamana blogger mereka sendiri pun melancarkan fitnah yang begitu HAPRAK ke atas kerajaan. Salah satu contoh, mangsa yang KONONNYA semasa PRK Bagan Pinang, seorang penyokong hamPAS telah ditetak dengan pedang samurai mengalami kesan koyakan pada baju dan nampak darahnya, tetapi kesan luka akibat 'tetakan' tersebut langsung tak kelihatan..... MENGAPA BEGITU???

Bukankah itu satu FITNAH terhadap orang UMNO / BN????

TERLUPA ATAU BUAT2 TERLUPA????

Mahukan lagi contoh fitnah Pakatan Haprak terhadap UMNO /BN???? Tulis nama nickname anda, jangan jadi HAPRAK...... biar aku cari kau sampai ke lubang cacing.

Tanpa Nama said...

Najib bila nak buat repot polis kes fitnah bunuh TUYA...ha..ha..ha.. tak kan sumpah2 boleh setle bro??? kah..kah..kah..

Tanpa Nama said...

biasa lah tu,pembakang kan raja fitnah di malysia ni tak cukup dengan fitnah macam macam gambar di paparkan sekarang terima la pula balasan dari allah segala yang anda lakuan selama ini kepada Najib dan keluarga terkena balik pada Nik Ajis wali selepar yang anda agongkan.LANGIT TIDAK SELALU CERAH.

Penipu Kami Rakyat (PKR) said...

hahahaa tu la kalo tak suka orang buat kita jangan la buat.. ape da

Dasar Umno Bongok said...

NI SEKOR LAGI BAHALUL UMNO. ISUNYA PUAK2 KAMU BUAT SUPERIMPOSE GAMBAR BOGEL PEMIMPIN PR. APA KENA MENGENA DENGAN GAMBAR NAJIB DAN ALTANTUYA. BUKTIKAN MANA GAMBAR NAJIB TELANJANG ATAU DIBOGELKAN??? PUAK2 UMNO MASIH TAK FAHAM APA ISUNYA.

sekupangdua said...

salam sahabat!

rasanya saya pernah katakan permualaan awal 2009 yang begitu ramai yang menyiarkan muka beruk dan syaitan pak lah, najib dan lain-lain.

buat-buat tak tau pulak, padahal paling banyak pemfitnah dan merosakkan akidah

rasanya tak payah repot tapi kena balun jer ... ha ha haahahahah

Lim Pek Ha said...

quote"Aku perasan komen-komen juak-juak fuckatan ni tak lebih taraf kepala hotak dia dari seekor beruk yang suka terjerit-jerit memaki hamun fitnah akibat akal yang telah hancur diliwat oleh para pemimpin fuckatan" unquote

tengoklah pemerkosaan bahasa. yang menulis komen tersebut pun sama berotak beruk

Tanpa Nama said...

Macaman Najib..tak berani ke nak repot Altantuya...kalau berani repot lah bro? mana berani najib nak repot..kalau repot polis kena siasat..bila siasat pasti terbuka satu persatu muka TUYA,,,ha,,ha..ha..
tu yg najib takut nak repot....


allo...nak kira blog UMNO paling KURANG AJAR DAN TIADA AKHLAK ...SETARAF DGN TAIK JAMBAN...

anonymous said...

Yang tak tau jadi dah tau,
yang tak lihat dah melihat.

Apa perlunya dedahkan perkara2 fithan begini.

Perbuatan anda ini cuma menjadi media sebara fithan pembangkang sahaja.

Adalah lebih baik dan berfaedah jika siarkan berita2 lain berkenaan Pemuda UMNO ke, puteri UMNO ke atau semua bab2 UMNO.

Tanpa Nama said...

WOII ...BANGGANG OII..

TAK SALAH DS NAJIB NAK REPOT POLIS..KES ALTANTUYA DAH SELESAI..

TAK ADA PENYIASATAN AKAN DIJALANKAN LAH BODOH..

KAU INGAT BERDASAR GAMBAR FITNAH BERTAHAP SAMPAH TU PEGUAM NEGARA NAK BUKA KES KE..?

BUDAK KAMPON BODOH HANYA BUDAK KAMPONG TAK SEKOLAH YG BUAT GAMBAR TU..

KAU KATA TAK BOGEL..CUBA LIHAT GAMBAR YG DI SAMIKAN TU..SIAP NANDEK LAGI..

MEMANG PUAK JUAK KAU ORANG NI DILAHIRKAN SEMATA-MATA UNTUK JADI HAMPAS..

Tanpa Nama said...

pembaca blog berfahaman pakatan semuanya anjing... pemimpin dorang lebih hina dari anjing..

bodoh nak mampus... dasar anak haram bawak sial sampai anak dorang tanggung nanti..

kalau aku jumpa kat kawasan aku, memang aku pijak perut sampai muntah hijau..

baik jantan baik betina.. anjing semuanya

Orang Muda said...

awat la pakatan riot ni bahalol sangat!! hangpa edit gambaq bukan2 boleh pulak. Sebab tu org cakap,kalau nampak puak pakatan riot dgn ular, pukul puak pakatan tu dulu..bahlol sangat!! kena btg hidung sendiri nak bising pulak!!

Tanpa Nama said...

Anon 13:24

Apa bodoh-bodoh...!!! ko ingat org bodoh ke? ko tu yg bodoh, lbh bodoh dr kaldai!!!

Ko kata, najib tiada kes..tak siasat pun macamana nak ada kes..dan kata AG tak buka pun kertas pendakwaan..kan AG berada dalam poket najib..beranikah AG nak buka kes pendakwaan pd najib???? berani ker???? berani ke???ada berani??? nak seram sejuk AG cuba la...ha..ha..ha..kalau nak tengok AG berani atau tidak buka kertas pendakwaan pd najib, hah..tunggu najib masuk Pas ke, PKR ke..atau jd pembangkang...sepantas kilat polis, SB, SPRM, AG akan buka terus kertas siasatan..silap2 najib lebam mata bro!!! kan malaya ni undang2 dlm poket UMNO...tak kan ko bodoh sgt....ha..ha..ha...

YANG GAMBI said...

Salam Abang Tuah, biasalah tuh.... puak-puak ni dah mula rasa kepanasan telinga bila tropper-tropper UMNO bertindak balas.... lebih 10 tahun puak-puak ni gunakan media cyber memfitnah, mengkartunkan kepimpinan UMNO tak terasa ke....

Tanpa Nama said...

Belum pernah saya lihat penyokong PAS meng - super impose gambar mana-mana ulama UMNO (Mashitah, Harussani, Hamid Othman) dengan cara keji, walaupun mereka mungkin telah masuk kategori Ulama Suk. Inilah beza antara penyokong UMNO (yang jahil & buta hati) dengan penyokong PAS (walaupun marah, tapi masih menghormati Ulama).

Tanpa Nama said...

SAYA NAK TUNGGU DAN LIHAT JIKA PARTI PEMBANGKANG NAK BUAT REPORT ATAS GAMBAR2 YANG DI KATAKAN MENGAIBKAN PEMIMPIN MEREKA...KALAU DIA ORANG BUAT REPORT SAYA DENGAN SENANG HATI AKAN MENGELUARKAN SEMUA GAMBAR2 PEMIMPIN UMNO YANG DIA ORANG TELAH UBAH A.K.A AIBKAN...KITA AKAN SERET SEMUANYA BARU DIA TAHU DUNIA CYBER INI KECIL SAHAJA..

AbgTuah said...

SALAM SAHABAT SEMUA..

KEPADA PEMBANGKANG AMBILLAH KISAH DIMENSI INI SABAGAI TAULADAN. JIKA KITA TIDAK MAHU DISAKITI..JANGAN KITA MENYAKITI.

KEPADA BLOGGE UMNO DAN PRO KERAJAAN..YA..KITA TUNGGU DAN LIHAT..JIKA MEREKA BERSUNGGUH-SUNGGUH HENDAK MENGAMBIL TINDAKAN KEATAS BLOGGER DIMENSI..MAKANYA AKAN TERCETUS LAH PERANG REPOT MEREPOT. KITA AKAN KELUARKAN SEMUA IMEJ DIDALAM SIMPANAN KITA TERMASUK YANG KITA PRINT SCREEN UNTUK JADI BAHAN BUKTI.

PAK POLISI PASTINYA SIBOK.

BERSATU KITA TEGUH.

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online