Selasa, 16 Februari 2010

BERJUANGLAH HINDARKAN DIRI DARI HASUTAN SYAITAN

NASA.. TEGAKKAN KEBENARAN TENTANGLAH SYAITAN-SYAITAN ITU..!!

AMBOI..SEDAPNYA MAMAT SEORANG NIE MENSYAITANKAN-SYAITANKAN ORANG LAIN.

CUBA BACA DIBAWAH..

NOTA EDITOR: Isu ni isu lama iaitu di waktu Tok Guru Nik Aziz meminta Nasa keluar dari PAS dan masuk UMNO atas isu Kerajaang Perpaduang. Hujjah saya amat mudah - Mana mungkin Syaitan mahu mengambil orang beriman untuk menjadi sahabat perjuangan mereka?

Nasa telah bertindak selama ini dan mendapat keredhaan dari puak2 UMNO sehingga ada puak UMNO yang sanggup menerima Nasaruddin Mat Isa secara terbuka. Pelawaan ini jelas menunjukkan betapa UMNO sayang dan cinta pada Nasaruddin. Sekali lagi saya nyatakan, tidak mungkin Syaitan akan suka pada orang yang beriman dan beramal soleh. SOMETHING MUST BE WRONG WITH NASARUDDIN MAT ISA.

Artikel di bawah ini saya dapat dari Blog UMNO Cheras sendiri dan bukannya dari sumber kedua atau ketiga. Artikel ini ditulis oleh Ketua UMNO Bahagian Cheras sendiri, Syed Al Habshee. Terpulang pada saudara/ri untuk membuat penilaian.

Tulang Besi

-----------------------------------

TU DI ATAS NOTA VERSI TULANG BESI..

NI NOTA VERSI ABAGTUAH PULA..

NOTA PENULIS: Isu ni isu lama iaitu di waktu Tok Guru Nik Aziz meminta Nasa keluar dari PAS dan masuk UMNO atas isu KERAJAAN PERPADUAN.

Hujjah saya amat mudah - Mana mungkin Syaitan mahu MENGEKALKAN orang LANTANG MENEGAKAN KEBENARAN untuk menjadi sahabat perjuangan mereka?

Nasa telah bertindak SENDIRIAN SELAMA ini dan TANPA mendapat SOKONGAN dari puak2 UMNO, TETAPI ATAS DASAR SIMPATI ada puak UMNO yang SANGGUP menerima Nasaruddin Mat Isa secara terbuka. Pelawaan ini jelas menunjukkan betapa UMNO sayang dan cinta pada SEMANGAT DAN JIHAD Nasaruddin KEARAH PENYATUAN UMMAH TIDAK PADA ORANGNYA YANG KURANG TAMPAN.

Sekali lagi saya nyatakan, tidak mungkin Syaitan akan suka pada orang yang BERANI MENJAHANAMKAN KEBATILAN DAN MENYATAKAN KEBENARAN UNTUK KEKAL BERSAMA MEREKA.

SOMETHING MUST BE RIGHT WITH NASARUDDIN MAT ISA.

Artikel di bawah ini saya dapat dari Blog UMNO Cheras sendiri dan bukannya dari sumber kedua atau ketiga. Artikel ini ditulis oleh Ketua UMNO Bahagian Cheras sendiri, Syed Al Habshee. Terpulang pada saudara/ri untuk membuat penilaian.

AbangTuah.

---------------------------

UMNO Cheras sedia terima Nasharuddin jika ditendang keluar daripada PAS

SARANAN Datuk Nik Aziz Nik Mat supaya Timbalan Presiden PAS, Nasharuddin Mat Isa keluar daripada parti itu dan menyertai UMNO gara-gara menyokong cadangan pembentukan kerajaan perpaduan dilihat sebagai usaha terbaru beliau menolak penyatuan umat Islam.

Ketua UMNO Bahagian Cheras, Datuk Wira Syed Ali Alhabshee yang terkejut dan kecewa dengan perkembangan terbaru itu menyifatkan Mursyidul Am PAS itu semakin angkuh dan takbur.

"Sungguh memalukan, seorang Tok Guru tidak mahu kepada usaha penyatuan umat yang dilakukan PAS-UMNO, sebaliknya timbalan presiden disyorkan keluar parti", tegas beliau.

Berikutan itu, Syed Ali tidak menolak kepimpinan PAS sekarang ini telah terbelah kepada dua – satu menyokong kepimpinan Presiden PAS, Datuk Seri Haji Abdul Hadi Awang dan satu puak lagi taksub dengan Nik Aziz.

"Kita tidak campur tangan dalam rumahtangga PAS, tetapi desakan supaya Nasharuddin keluar daripada PAS kerana isu kerajaan perpaduan amat dikesali dan tidak sepatutnya berlaku dalam sebuah parti yang kononnya berjuang atas landasan Islam", tegasnya.

Sehubungan itu katanya, desakan supaya Nasharuddin keluar daripada PAS membayangkan bahawa sikap sesetengah pemimpin PAS yang tidak boleh menerima pandangan dan teguran orang lain.

Sebaliknya beliau menjelaskan, Nasharuddin telah menunjukkan dirinya sebagai salah seorang pemimpin Islam yang sanggup mengetepikan agenda politik kerana kepentingan penyatuan umat.

"Jika Nasharuddin ditendang keluar daripada PAS, UMNO Bahagian Cheras bersedia pada bila-bila masa untuk memberi tempat kepada beliau sebagai ahli parti” ujarnya.

Beliau menjelaskan, ketokohan dan kewibawaan Nasharuddin amat diperlukan kerana beliau telah membuktikan keikhlasannya untuk bersama merintis jalan kearah perpaduan orang Melayu.

"Mengapa Nik Aziz bertindak sedemikian rupa hanya kerana ada pihak yang ingin kembali bersatu atas nama persaudaraan sesama Islam, ini bermakna beliau sememangnya tidak mahu kepada perpaduan umat", tegasnya.

Syed Ali menyifatkan haluan pemimpin PAS sekarang ini semakin jauh terpesong dan tersasar daripada tuntutan ajaran Islam yang sebenarnya kerana dipengaruhi oleh kepentingan politik. Baca disini

OH YA…ARTIKEL YANG SAMA TAPI SERUPA TU BOLEH DIBACA SEPENUHNYA DISINI.

4 Comments:

Rahman said...

shiaaan org melayu islam.doa dah tak makbul,berkucar kacir,dengki mendengki,hasut menghasut,islamnya entah ke mana.serban makin tebal.janggut punyalah panjang.otak makin nipis.sebabnya makanan harian mcm telah dicampur bahan haram atau bahan kotor.mungkinkan ia sedang berlaku? logikkah? boleh percaya? agak2 siapa yg mungkin mencampurkannya? apa peranan jakim? apa langkah yg patut dilakukan?

Tanpa Nama said...

MUNGKIN...

kuntakinte said...

SALAM, TEMAN SINGGAH SEBENTAR, LAMA TAK KETEMUI BRO TUAH... TEMAN TERAMAT SIBUK DENGAN TUGAS2... INSYAALLAH TERUSKAN BERJUANG...TEMAN AKAN KEMBALI LAGI...SALAM BUAT SEMUA PEJUANG2 BANGSA DAN AGAMA...TENTANG HABIS2 AN PENGKHIANAT AGAMA DAN BANGSA..

BAK KATA ULAMAK TUMPAT TOK GURU ABDULLAH SAMAAH SEMASA MENGULAS KENYATAAN NI A JIS MENGENAI MAULIDUR RASUL...PEMIMPIN YANG SESAT WAJIB DI TENTANG HABIS-HABISAN.

SALAM PEJUANGAN.

Tanpa Nama said...

Pemimpin yang sesat tu kalu dah tak boleh dengar cakap orang pasal telinga dah tuli terajang masuk lubuk saja...

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online