Rabu, 27 Januari 2010

KENYATAAN BERBEZA-BEZA ADUKA TERUNA.









9 Comments:

Wan said...

Salam.
saya selalu mengikuti tulisan dalam blog aduka teruna.tidak di nafikan bahasanya mmg kasar, tetapi apa yang dibangkitkan adalah betul.
Tiada isu dalam kenyataan berbeza-beza aduka teruna seperti yg abg tuah utarakan.
mmg AT mengaku bersalah, tetapi ats kesalahan menimbulkan kekeliruan masyarakat, bukan menghina sultan. Harap Abg Tuah faham.
Sy pasti anak-anak kita seusia 4 tahun yg baru ke tadika pun akan faham.
Abg Tuah, sy slalu berpegang kpd kata-kata ini : Jagn memburukkan org lain kerana kamu sendiri yg kelihatan buruk.
Maaf kalu kata-kata sy membangkitkan marah tetapi itu bukan niat saya.Adat biasa dlm dunia blog, mesti relax menerima kritikan.

AbgTuah said...

ADUKATARUNA LAH..
BUKAN ADUKA TERUNA CIK OII..

MENGEJA NAMA PUN DAH KELIRU MASAKAN NAK MENTAFSIR KENYATAAN..]

TUAH TAK MAREH PUN..SEMEMANGNYA BLOG NI TERBUKA UNTUK SEBARANG KOMEN..KECUALI YG MENYENTUH SENSITIBITI AGAMA, KAUM, PERLEMBAGAAN DAN ISTITUSI RAJA-RAJA.

TUAH JUGA TAK BENARKAN KOMEN YG MENGUNAKAN BAHASA YG LUCAH.

WELL ANYWAY, THANKS FOR YOUR OPPINION..

Tanpa Nama said...

Ini masalah kalau banyak sangat kepala yang terlibat...mula2 seorang...lepas tu menggelabah mintak tolong orang lain...orang lain ni lah yang menjadi punahsihat...si AT ikut je laa sebab dah tak tau nak buat apa...

Anak Lenggong said...

Tu laa pasal orang berpolitik dia nak berpolitik..padahal kencing pun belum lurus lagi...orang lain berpolitik juga tapi ada adap nya..ada gerai burger kat senawang tu dia nak tunjuk teror sangat..so terimalah akibatnya daripada kebodohan ko sendiri dan terbawa-bawa dengan tarbiah pemimpin ko..mereka cuma boleh melahirkan rasa simpati ..tu pun kalau ada..tetapi yang lebih tepat pemimpin ko tak akan mengaku ko tu pengikut mereka...sebarang perlakuan ko yang ko lakukan ko tanggung sendiri.

Tanpa Nama said...

pukimak sial shit babi haramjadah sial anak haram ADUKA TERUNA . mampos taknak kau tu babi anak gampang ADUKA TERUNA..ooopps maaf janagn marah WAN.. lagipun tok guru Nicky N.ajis kata menyumpah seranah dan mencarut di benarkan keran tuhan juga mencarut kata nya. ingat tak lagi karya agung SHIT oleh shanon ahmad shit taik babi anak anjing tu. so janagn marah ye kalau saya memamki hamun budak nama yang keluar dari puki mak dia ADUKA TERUNA cibai tu.

Jeffry said...

SLM BRO..LU NI BIKIN WA GELAK BESAR LERR BRO.."ROBOT HAYALAN"! KEHKEHKEH ADOIYAII..TP BTUL PUN ADE ROBOT2 HAYALAN SESUDAH SI ADU'OTAK'KA DI SUMBAT DLM LOKAP!

Tanpa Nama said...

Sudah laaaa...tak habis2 UMNO ni...kalau orang nak himpun, UMNO lagi dajal kpd sultan dan raja melayu...sume org tahu bhw UMNO lah yg byk menderhaka kpd raja...org masih ingat lagi...

Tanpa Nama said...

wa xpaham kenapala otak melayu sempit bebeno...kenapa lu orang mau hantam gila sama AT..wa rasa kalau AT ni tak kena tindakan apa2 mesti lu org yg kutuk2 dia mesti join sama dia jugak...wa rasa dia bukan salah besar mana pun..ramai lg penulis blog lain yg lebih dsyat menghina sultan tp xkena bom pun..lu org nampak dia aje sorg salah sebab dia serah diri.yang lain2 salah lu org tak nampak...AT ni ada ideologi dia sendiri...lu org apa ada...otak pikir pun sempit..sekurang2ny dia tak hipokrit...lu org aje yg pengecut..kita idup demokrasi...rakyat patut ada hak sendiri untuk menilai n memberikan pendapat...kenapa perlu ikut adat itu ini...dalam kuburpun kita tetap sama..der darjat atau pangkatke yg dibawa bila mati...so itu hak masing2..suka hati AT tula dia nak cakap apa..dosa dia dia ke,pahala dia ke..dia sendiri yg tanggung..lu org yg kutuk2 dia lebih dasyat dr dia wa rasa...lg banyak pahala lu org bg dia lu org yg kumpul dosa..

Tanpa Nama said...

kesian...
huhu...

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online