Jumaat, 8 Januari 2010

BOM BUATAN SENDIRI..!!



Gambar sekadar hiasan.

Bom buatan sendiri disyaki milik pemisah


KUALA LUMPUR: Bukit Aman tidak menolak kemungkinan penemuan pelbagai jenis bahan letupan di sebuah rumah di Pasir Mas, Kelantan pertengahan bulan lalu mempunyai kaitan dengan kumpulan pemisah di selatan Thailand.

Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan, berkata siasatan rapi sedang dibuat berhubung kes makmal bom buatan sendiri itu, dengan semua kemungkinan diambil kira termasuk pembabitan kumpulan pemisah berkenaan.

“Kita sedang mengenal pasti mereka bekerja (menghasilkan bom) untuk siapa. Polis Thailand juga sudah dihubungi untuk mendapatkan maklumat diperlukan, termasuk kemungkinan pembabitan kumpulan pemisah dari sana.

http://www.bharian.com.my/Friday/Nasional/20100108093111/Article/index_html

KITA RAKYAT MALAYSIA TIDAK AKAN SESEKALI MEMBENAR NEGARA INI MENJADI TEMPAT MENGHASILKAN SEJATA API BAGI PENGANAS ATAU PUN PEMISAH DARI MANA-MANA NEGARA PUN.

KITA JUGA TIDAK SESEKALI MEMBENARKAN PENGARUH DAN BUDAYA KEGANASAN YANG MEREKA BAWA MENULAR MASUK MEMPENGARUHI RAKYAT MALAYSIA.

SO TO PENGANAS ATAU PEMISAH..SHOOO...SHOOO..GET LOST.

5 Comments:

YANG GAMBI said...

Abang Tuah, setuju dengan pendapat tuan........ sebagai rakyat Malaysia yang cintakan keharmonian, jangan ada yang cuba-cuba menggunakan kesempatan di atas kelembutan Malaysia menangani gejala seperti ini.......

TAAVEEKUN PERAK said...

betul tuan, jom kita sama2 mencari dan mendakwa tgn ghaib tersebut.Lebih afdal jika PKR dibubarkan,PAS ditarbiahkan semula dan DAP dihancurkan.Pasti AMAN Malaysia.

Tanpa Nama said...

SLM BRO..KLU ADE SAPE2 YG DH GIAN NK MAIN BOM2 TU..PEGI BOM YAHUDI ZIONIS TU LG BAGUS KEHKEHKEH

ISAC said...

Salam....

Ko cakap tu ada betulnya Jef...

Kalau nak main bom2 pergilah bom Yahudi tu...Tapi umat Islam Selatan Thai memang patut kita bantu...Caranya sama2 lah fikirkan.

Nanti kalau buat mcm KMM, berjihad di Afghan, Thai dan Filipina, balik masuk dalam pulak....

Mohammad Roslan said...

Salam,

Hahaha....rasanya "Bom Ikan" kot?. Dulu masa sekolah ramai budak-budak kat Kg.Melayu Pulau Pinang suka main Meriam Karbide dan Suka Bom Ikan...kadangkala bahaya juga benda-benda mcm ini...Takat meriam Karbide dan Bom Ikan janganlah ambil serius sangat..itu baru bunyi je kuat...tapi belum cukup effektif...tak perlulah kecoh sangat hal budak-budak agaknya....hehehehe!

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online