Ahad, 3 Januari 2010

AGENDA BARU ANWAR-DEMONSTRASI LAGI

Anwar telah gagal dalam rancangan jahatnya untuk mengadakan PRK di Hulu Selangor. Beliau hilang kepercayaan kepada Prof Dr Zainal yang juga bekas Adun BN satu ketika dahulu. Dr Zainal banyak mendiamkan diri dalam isu-isu Anwar dan ini menyebabkan ia perlu disingkirkan.

Terbaru dan dalam perancangan Anwar ialah untuk mengadakan satu lagi demontrasi besar-besaran di ibu negara untuk mencari sokongan rakyat bagi menyerahkan satu memorandum kepada YDP Agong supaya mengampunkan beliau dari segala kesalahan dan tuduhan terhadap dirinya. Ia berkait rapat dengan isu liwat yang akan dibicarakan dalam bulan ini.

Anwar terlalu takut dalam tuduhan liwat kali ini. AMK juga telah berusaha mengadakan satu demontrasi LOVE ANWAR di dua lokasi iaitu Permatang Pauh dan Shah Alam. Kedua-dua program tersebut telah tidak mendapat sambutan dan gagal.

Demontrasi yang bakal diadakan sebelum kes liwat disebut di mahkamah merupakan usaha terakhir Anwar sebelum disumbat di Sungai Buloh, Kajang, Taiping atau Batu Gajah.

Kepada sesiapa yang mendapat mesej untuk berdemontrasi dalam bulan ini , sila abaikan dan jangan tertipu dengan alasan yang bakal diberi. Jemputan tidak akan menyebut tujuan sebenarnya, kita tidak mahu ada rakyat yang dipelawa naik bas ke ibu negara untuk satu lawatan percuma dan dibayar wang saguhati. Jangan nanti bila dapat RM150 seorang, berebut-rebut untuk turut serta tanpa mengetahui cerita sebenarnya.

Sumber dari:

http://taipingmali.blogspot.com/2010/01/agenda-baru-anwar-demonstrasi-lagi.html

7 Comments:

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

kurung dia.jgn tak kurung.lebih baik lenyapkan dia.sudah pasti malaysia aman dan tenang.

CCZ said...

Jangan kurung..kena hantaq media buat secara live tengok..suruh seluruh rakyat Malaysia tengok kerja Anwar..

eXception said...

Eh... Eh... Hari tu dia kata lawan tetap lawan? Apsal belum lawan dah kecut teloq Bang Nuar oi?? Kali ni sekali lagi PR mahu mengheret YDP Agung ke kancah politik mereka...

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

Tanpa Nama said...

"Demontrasi yang bakal diadakan sebelum kes liwat disebut di mahkamah merupakan usaha terakhir Anwar sebelum disumbat di Sungai Buloh, Kajang, Taiping atau Batu Gajah."

...tengok..ha..ha..ha..belum bicara lagi UMNO dah nak sumbat Nuar ke penjara...apa maknanya tuh??? maknanya UMNO/BN memang nak sumbat Nuar ke penjara, tak kira dia salah ke, tak salah ke...yg penting dia akan tetap bersalah..dan akan disumbat ke pennjara...ini lah jahatnya UMNO...belum bicara dah siap tempat dia kat penjara...ini hukum apa yg awak pakai ni???? hukum mak bapak awak ke????atau hukum SI TUA yg masih tak sedar?....gasak lah awak....

C L J said...

Bacaan hamba:

Dia sebenarnya nak bina momentum gerakan demonstrasi supaya masa mahkamah buat keputusan atau dia nak dihantar ke penjara kelak akan berlaku demonstrasi besar besaran. Kalau dah sah dia meliwat siapa pula nak bersubahat dengan cara membela dia. Takkan sanggup nak tanggong dosa sebesar itu.

Pada hemat hamba keputusan Mahkamah Tinggi ini pun ditujukan untuk mengakibatkan demonstrasi besar besaran dan akhirnya mendapat demonstrasi tentangan sehingga menimbul kecoh dan huru hara. Demikian itu akan membolehkan kuasa luar campur tangan. Tak sempatlah dia dihantar ke penjara malah jadi Presiden pulak.

Jadi hati hatilah wahai sahabat sahabat. Biarlah kerajaan mengambil tindakan bijak dan memberi ruang kepada Mahkamah Rayuan untuk membuat keputusan semula.

srikandi melayu said...

Anon 2010 Januari 3 22:41 brkata:- ha..ha..ha..belum bicara lagi UMNO dah nak sumbat Nuar ke penjara... apa maknanya tuh??? maknanya UMNO/BN memang nak sumbat Nuar ke penjara, tak kira dia salah ke, tak salah ke...yg penting dia akan tetap bersalah..dan akan disumbat ke pennjara...ini lah jahatnya UMNO...belum bicara dah siap tempat dia kat penjara...ini hukum apa yg awak pakai ni???? hukum mak bapak awak ke????atau hukum SI TUA yg masih tak sedar?....gasak lah awak....

Ulasan srikandi:-
rasenya anon ni bodoh tahap gaban.. kalau si Anwar ni yakin menang, lawan lah..apa yg takut sgt smpi mintak campur tgn YDP Agong..belum masuk mahkamah dan belum jatuh hukum lagi..duk sibuk mintak tangguh kes..last2 nk mintak pengampunan pulak..dia dah tau dia salah lah tu dia mintak ampun..org salah mmg suka mintak ampun?!?!?!

kehkehkehkehkeh

Tanpa Nama said...

Seri Kandi melayu..

"Demontrasi yang bakal diadakan sebelum kes liwat disebut di mahkamah merupakan usaha terakhir Anwar sebelum disumbat di Sungai Buloh, Kajang, Taiping atau Batu Gajah."


ha..ha..ha.. awak lagi bahlol...bukan soal Nuar nak dapat pengampunan agung, demo ke...apa ke.. kita dah tahu dah...bicara Nuar ni buat syarat jer..keputusannya dah dibuat...bilik di dah ada kat SG BULUH...bodoh nya awak...UMNO mana ada undang2...undang2 dia letak dibontot dia aja...bygkan, sblm bicara dah ada tempat dia...ha..ha...ha...bangang!!!!

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online