Ahad, 29 November 2009

IDENTITI MAT KOLONEL ?


AGAK-AGAK SIAPAKAH YANG DIMADSUDKAN OLEH NIK AJIS SEBAGAI KOLONEL MAT..??



Pas akhirnya akui wujud perpecahan dalam parti

KUALA TERENGGANU 28 Nov. — Nama ”Kolonel Mat” yang disebut oleh Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat sebagai dalang dalam konspirasi untuk menjatuhkannya, membuktikan memang ada unsur perpecahan dalam parti Pas itu.

Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Terengganu, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata, akhirnya Pas tidak dapat lagi menyembunyikan masalah dalaman yang berlaku walaupun ia seringkali dinafikan pimpinannya.

Katanya, walaupun mungkin nama ”Kolonel Mat” disebut Mursyidul Am Pas itu sebagai kiasan, ia secara jelas membuktikan adanya perpecahan dan permasalahan dalam parti itu yang disebabkan orang dalamnya sendiri.

"Sekarang jelas mereka sendiri telahpun menyatakan bahawa wujudnya perpecahan, wujud permasalahan, dan sebagainya. Orang ramai juga boleh lihat ianya tidak ada kena mengena dengan UMNO atau Barisan Nasional (BN) pun.

"Bagi saya mereka boleh menafikan (adanya perpecahan) tetapi tidak boleh menafikan selama-lamanya.

"Akhirnya keretakan, permasalahan yang seringkali mereka tuduh berpunca dari UMNO dan BN, hari ini timbul di dalam parti mereka sendiri, dan kesannya datang dari tindak tanduk ahlinya sendiri,” katanya kepada pemberita di sini, hari ini.

Utusan online.

KOMENTAR PENULIS:

WELL..NAMPAKNYA PAS SEDANG SAKIT TENAT OLEH PERANGAI BEBERAPA KOLONEL MAT-KOLONEL MAT. TETAPI SIAPAKAH YANG SEBENARNYA YANG DIMADSUDKAN OLEH NIK AZIZ SEBAGAI MAT KOLONEL TERSEBUT..?

APAKAH IANYA MAT SAPU…KERANA DIBERITAKAN TELAH MELUAT DENGAN KRISIS DALAMAN PAS…?

APAKAH IANYA MAT HASSAN..KERANA SERING DIKATAKAN PROKSI UMNO DALAM PAS DAN KERAP KALI MENGKRITIK PR SECARA TERBUKA..?

ATAU APAKAH IANYA MAT KICK..YANG DAH TERLALU KICK BERBLOGGING SEHINGGA SANGGUP MEMBERIKAN SUPER-KICK NYA KEPADA MENANTU BOSNYA..HEHEHE…?

ITULAH WAHAI NIK AJIS..INI PETUNJUK..KERANA PAS TERLALU MENGHINA..MENGUTUK..MENYUMPAH UMNO..NAH SEKARANG DAH TERBALIK..PAS DAH RETAK..DAH BELAH..DAH NAK HANCUS..!!

OH YE..DIHARAP NIK AJIS DAPAT MEMBERIKAN PENJELASAN SECEPAT MUNGKIN SIAPAKAH YANG DIMADSUDKAN OLEH BELIAU SEBAGAI KOLONEL MAT TERSEBUT…BUKAN APA…KAMI PUN NAK TUMPANG SERONOK...TOLONG KASI NASI TAMBAH LAGI …KAHKAHKAH…!!!

5 Comments:

Tanpa Nama said...

pada aku mat kolonel yang dikata oleh nik ajis tu...dia la sebenarnya mat kolonel tu...sebab dia la dalang sebenarnya perpecahan dalam pas...tapi bodoh org pas ni tak mau nak ngaku lagi...kenapa masih sayang pada nik ajis tu....
dia la sebab perpecahan dalam pas dan islam sekali...nabi pun tak pernah nak doa akan keburukan keturunan dia terutama dikalangan orang² islam tu sendiri,tapi nik ajis buat memang dunia akhir zaman dengan timbulnya ramai ulamak tiruan macam nik ajis.....aku insaf la sekarang....mmg dunia dah akhir zaman...insaflah yg diluar sana...lagi satu salah sendiri nak salahkan orang luar pas lak...kat a org umno lak...apa punya orang la....

Tanpa Nama said...

SLM BRO..KENE KENCING DGN MAT KENCING KOT KEHKEHEHKEH ADOIYAIII

Tanpa Nama said...

Hihihi..sepandai-pandai nik aziz mengencing, akhirnya terkena kecing juga oleh balacinya.

HANG JEBAT said...

Salam...

Ulasan Abg Tuah.

OH YE..DIHARAP NIK AJIS DAPAT MEMBERIKAN PENJELASAN SECEPAT MUNGKIN SIAPAKAH YANG DIMADSUDKAN OLEH BELIAU SEBAGAI KOLONEL MAT TERSEBUT…BUKAN APA…KAMI PUN NAK TUMPANG SERONOK...TOLONG KASI NASI TAMBAH LAGI …KAHKAHKAH…!!!

Ulasan aku :

BIAR AKU TEKA, SIAPA KOLENEL MAT...... BIAR AKU BUKA PETI KETIGA ... SABAR YE..... AKU DAH DAPAT JAWAPANNYA. KOLENAL MAT YANG SEBENARNYA IALAH ABH TUAH DAN KUNCU - KUNCUNYA..... TOLONG KASI NASI TAMABAH LAGI DUA KAHKAHKAH.

SEKIAN.

Kuda Perang said...

Ya betul tu Hang Jebat, Kolonel Mat tu ialah kumpulan Abg Tuah lah, kumpulan Blogger Pembela UMNO...

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online