Selasa, 11 Ogos 2009

PAKAR SAHKAN TIADA KECEDERAAN AKIBAT PERGELUTAN..


INKUES BENG HOCK: PAKAR SAHKAN MATI AKIBAT JATUH

DIBERITAKAN SETIAUSAHA POLITIK EXCO SELANGOR, TEOH BENG HOCK DISAHKAN MENINGGAL DUNIA DISEBABKAN KECEDERAAN BERGANDA AKIBAT TERJATUH DARI TEMPAT TINGGI.

DIBERITAKAN JUGA PAKAR PERUNDING KANAN PERUBATAN FORENSIK HOSPITAL TENGKU AMPUAN RAHIMAH (HTAR), DR. KHAIRUL AZMAN IBRAHIM BERPENDAPAT BENG HOCK YANG MENGALAMI KECEDERAAN DALAMAN YANG PARAH JATUH DAN TERHEMPAS DALAM KEADAAN BADAN CONDONG KE KANAN.

BELIAU TURUT MENGESAHKAN TIADA SEBARANG KECEDERAAN AKIBAT PERGELUTAN ATAU MEMPERTAHANKAN DIRI DIJUMPAI PADA BADAN BENG HOCK SEMASA BEDAH SIASAT DILAKUKAN.

OH YE..TERDAHULU KESAN YANG DITEMUI YANG DISANGKAKAN DARAH TU BAGAIMANA YE..?

HEHEHE NAK TERGELAK JUGA..RUPA-RUPANYA IANYA BAHAN ANTI KARAT...!!!

12 Comments:

Tungaklangit said...

salam abang tuah


tulah mulut celupur anak bengali yang namanya gobind tu

mula2 dialah yang sibuk tapi dikesan sebagai anti karat diam pulak dia...

salam

eXception said...

Mmmg benggali ni tak boleh pakai...

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

Mamak Penang said...

Panggil Nijar,aNWar dan Khalid bakar lilin untuk dia...kerana kematiannya seperti lilin yang membakar diri memberi cahaya harapan untuk kerajaan pakatan rakyat Selangor kekal sehingga PR13 nanti.....

Jeffry said...

SLM BRO...SEB BAIK ANTI KARAT..KLU AIR MANI AL JUBORINK LAGI PENINK LA ANUWAR KEHKEHKEH

YANG GAMBI said...

Salam AT,

Isu itu kecil je bagi DAp,PKR dan PAS,yang penting dapat menghuruharakan negara, supaya dapat menghalalkan ceramah mengutuk Melayu, kutuk agama........

Melayu PAS dan PKr sudahjadi dayus.... macam sahabat setia Anwar sorang tu, bini pun sanggup kongsi...

Tanpa Nama said...

buleh pakai ka doktor punya kenyataan ni? dia tak payah buat surat sumpah ke lepas ni? kalu dia hilang pas ni camno? bos dia tak kena panggil sama ka mana tau kut-kut la.....cam Dr pusrawi tu.. PARIA

indi said...

klo macha yang buat cite...kompem ade lagi pasni teori2 bangang die...sebab dia tau ini modal terbaik untuk manipulate isu semasa...tolongla jangan meng-havoc-kan keadaan...mende da jelas...polis and forensik tau la buat keja depa...letih aku mendengar kerenah orang macam ni...

ainul said...

Tak payahlah nak komen apa2 ulasan doktor.kalau tak percaya kat doktor lain kali kalau sakit jangan pergi hospital.dah semua apa yang bersangkut paut ngan kerajaan semua depa kata tak telus.tapi bila kerajaan bagi apa2 macam buku teks sekolah free,pandai pulak depa sapu.dah dasar muka kulit khinzir(kang nak sebut B-b- tak sampai hati pulak)

singamaraja said...

sELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK

srikandi melayu said...

Salam abg tuah..

Lah cecair anti karat ker..bagus jugak tu...buat cuci hotak depa yg berkarat dan berkulat. tp kalau guna cecair asid pun rasenya hotak depa ni tak lut kot..hotak dah keras kene sumpah mcm batu gunung berapi..

harimau malaya said...

salam
ha ha ha Ainul kalu hang tak sanggup mai aku sebut.....BBBBBBaaaabbbbbiiiii....babi babi babi......88kali .....sebab depa memang babi.....

eXception said...

Lepas ni dia akan cari lg taktik lain lak... spt kesan basah di dalam toilet sprm akibat penderaan terhadap teoh, kesan tapak kasut kat atas karpet ruang legar adalah kesan tapak kasut teoh, najis di dalam jamban yg tak di pam adalah najis teoh.... mcm babi perangai...

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online