Ahad, 24 Mei 2009

FIRST RULE; KENA PANDAI TRICK.


- NIK AZIZ TRICK APA PULA NI..?…

MENURUTNYA, KEPUTUSAN YANG DIBUAT MAHKAMAH RAYUAN SEMALAM MENGISYTIHARKAN DATO' SERI ZAMBRY ABDUL KADIR SEBAGAI MENTERI BESAR ADALAH MEMBUKTIKAN BAHAWA IANYA TIDAK BERPANDUKAN KEPADA MANA-MANA SISTEM BAIK DEMOKRASI MAU PUN ISLAM.

WAHAI TOK GURU NIK AZIZ..NI NAK TANYA SEMASA KEPUTUSAN MAHKAMAH TINGGI MEMIHAK KEPADA NIZAR KENAPA BUKAN MAIN LAGI SERONOKNYA..BOLEH PULA TERIMA KEPUTUSAN MAHKAMAH, TAK ADA PULA SEBUT FASAL SISTEM DEMOKRASI ATAU ISLAM.

HO..HOO.HOO..!! KETIKA KEPUTUSAN MAHKAMAH TINGGI MEMIHAK NIZAR SIAPA YANG KATA AKHIRNYA DOA KITA DAH DI MAKBULKAN TUHAN..BUKAN TOK GURU KE..?

MAKANYA APABILA MAHKAMAH RAYUAN MEMIHAK KEPADA DS DR ZAMBRY SEPATUTNYA TOK GURU KENA KATA RUPA-RUPANYA DOA ORANG UMNO PUN DI MAKBULKAN TUHAN JUGA. BUKAN KAH ADIL BEGITU.

36 Comments:

Tanpa Nama said...

nik najis ni dah giler.

Lin said...

SALAM ABANG TUAH

KELAKAR BETUL GENG PAS NI.. KENA KE DIA PUNYALAH SUKA
KENA KAT ORANG LAIN... SEMUA TAK BETUL

TERLAMPAU ALIM SANGAT KOT???

Sasha2020 said...

Biasalah Si Nik Aziz ni. Dia sebenarnya bukannya ulamak tapi sekadar ahli politik.

Ulamak ialah orang yg berilmu dan bertakwa. Setiap yg berlaku adalah ketentuan Allah. Kita kena terima Qada dan qadar Allah. Tapi, yang diajar kepada pengikut mereka ialah menentang ulul amri...

Sasha2020 said...

Nik Aziz dulu menyokong Anwar membawa 30 orang wakil BN untuk melompat parti. Dia kata ini amalan demokrasi dan mereka melompat kepada yg lebih baik.

''Sebelum ini, apabila Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim menyatakan pakatan pembangkang akan memerintah kerana terdapat wakil rakyat BN yang akan melompat, mereka bersedia menerimanya sebagai amalan demokrasi.

''Mengapa pula apabila tiga orang daripada pakatan pembangkang di Perak menyokong BN, mereka tidak dapat menerimanya sebagai amalan demokrasi,"

Sasha2020 said...

Sebenarnya krisis di Perak tak akan berlaku jika kita terima prinsip demokrasi.

kalau kita dah tak ada majoriti, sebagai gentlemen, kita kena serahkan kuasa kepada kumpulan yang ada majoriti.

Kenapa nak salahkan BN bila 3 pembangkang keluar parti dan menyokong BN. Ini kan amalan demokrasi yg pernah diwar-warkan oleh Anwar dan disokong oleh semua pemimpin pembangkang termasuk Nik aziz, bila Anwar kata ada 30 ahli BN akan melompat parti.

Kalau ikut fihrasat saya, kemelut diPerak adalah disebabkan oleh pemimpin2 DAP Perak yg terdiri dari peguam-peguam yg memang tak profesional langsung dan menghasut serta menjadikan Nizar sbg kambing hitam.

Tanpa Nama said...

salam,
jgn gelar orang najis kalau kita dok dalam tong taik...mana bule kasi beza maaa..sendiri busuk.
sasha,lu punya ckp macm alim tappi piirahh...ulul amri bukan taat mutlak mcm taat Allah dan Rasul.Patut la blog ni pun blog hampeh...hg Tuah punya perangai kalau zmn ni kira bodo piang...x leh nak beza salah betul..ikut sokmo..Sasha oii, klu depa lompat mmg wa stuju kurang bermoral punya YB,tp kalu kena beli punya YB kira tahap lombu la...hnya natang yg bule beli2..tp jgn beli H1N1 dah la,so biaq pilih yg buruk dari pilih yg lebih buruk punya YB..tu pun x leh nak pikiaq.
Gentleman kunun,BN pi culik 3 natang tu kira gentleman la?BN pi usung speaker pakai polis kira gentleman?( polis dlm dewan hnya Bentara ma).Bn main pondok2 dlm DUN kira gentleman?Bg wa gentleman jika kembali pd rakyt buat pemilihan semula,baru bule ckp "rakyat diutamakan'.

satu lagi wa mau kasi betul, nizar bukan kambing hitam..dia sawo matang jer..si mamak konfom mmg kambing manyak hitam lo..wakakakaka

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Hallo Tanpa Nama07:38...

Saudara tak join ke mogok lapar nanti? Daftar la beramai2 kat Wisma DAP negeri Perak nanti. Jangan marah2 loo...

Lepas mogok boleh dapat balik demokrasi maaa... --> si Nizar *3 yang kata...

Tanpa Nama said...

Penipu...cuma 72jam je..porah...
babi tak makan 72jam pon tak mampos...
Mogok le seminggu...ni 72jam..siap boleh minum..curi-curi makan...siap nak ada doktor pulak..pirah...
Kerja katun...

pas asli said...

Salam Abang Tuah,

Saya dulu memang sokong pas sebab dasar pas jelas iaitu nak tegakkan negara Islam dan hukum hudud. sekarang pas dah berpeluk bercium dengn kit siang anak beranak, kapal dia orang tak pelu sebab nak tunggu dia mati dulu baru boleh langkah mayat dia. yang muslimah pulak berpeluk bercium dengan eli ratu bogel. dah declare berzina tapi pas la ni undang pulak jadi penceramah.

pas sekarang ni bukam macam pas dulu. sekarang dia orang dah dapat undi kafir. sebab itu, goodbye negara Islam, goodbye hukum hudud. kerana undi, kuasa, tender balak, tender korek pasir, keranamu dap kafir harbi, kami telan ludah kami!

AbgTuah said...

SALAM PAS ASLI..

YE BENAR..ITU YG KAMI SEDIHKAN DAN KESALI SANGAT..

ADA SAUDARA SEISLAM KENAPA PULA BOLEH PILIH MEREKA YG TERANG-TERANGAN BOLEH MEMUDARATKAN AGAMA DAN BANGSA.

BERBAIK DENGAN UMNO..DENGAN KEKUATAN DAN KERJASAMA KEDUA BELAH PIHAK MUNGKIN MAMPU UNTUK MELAKSANAKAN HUKUM2 ISLAM. KALAU PUN MASIH JUGA TAK BERJAYA..SEKURANG-KURANGNYA BOLEH JUGA BERKERJASAMA MEMPERBAIKI CABANG-CABANG AGAMA YANG LAINNYA.

KAWAN PUN SEBELUM INI TIDAKLAH MEMBENCI SANGAT PAS..CUMA KEBELAKANGAN INI SAHAJA..

KAWAN RASA PAS PERLU BERUNDUR ..KELUAR DARI PR..

BIAR TAK BERJAYA MEMERINTAH ..TAK MENGAPA..ASALKAN BERDIRI DIATAS KEKUATAN SENDIRI DAN ASALKAN TIDAK SALAH HALUAN ATAU DIJADIKAN ALAT OLEH SESIAPA

KAWAN KESAL KERANA ADA USAHA UNTUK MENYATUKAN KERJASAMA ANTARA PAS UMNO..DIKESALI IANYA DI TOLAK MENTAH-MENTAH OLEH PAS..

PADA PANDANGAN KAWAN ...ADALAH LEBIH SELAMAT BERSAMA-SAMA UMNO DARI BERSAMA MEREKA..KERANA DENGAN PAS BERKERJASAMA DALAM PR..AKAN MEMUDAHKAN MEREKA MENUMBANGKAN APA YG TELAH SEDIA BAIK..

PADA PANDANGAN KAWAN PERJUANGAN PR KONONNYA KEPADA WADAH KEADILAN YG DISOKONG OLEH PAS ADALAH TIDAK NYATA..TAK NAMPAK APA KETIDAK ADILAN YG TERLALU BESAR ATAU TERLALU MEMUDARATKAN YANG TELAH DILAKUKAN OLEH UMNO/BN.

ANTARA PERJUANGAN KEARAH KEADILAN YG TAK JELAS LAGI TIDAK NYATA DAN PERPADUAN UMMAH..MAKA PERPADUAN UMMAH LEBIH PENTING DI UTAMAKAN.

Tanpa Nama said...

Tok' Nik memang penuh dengan trick untuk memastikan Pas memanggilnya tok guru , kerana dia adalah seorang guru yang selalu mengeluarkan fawta untuk pengikut pengikutnya terus mengikut Tok Guru Pas .

em-pi said...

Allah panjangkan usia Nik Aziz untuk memberi ruang kepada nya bertaubat dan berhenti dari terus menyesatkan umat Islam namun keseempatan itu nampaknya disia-siakan oleh Nik Aziz. Nik Aziz terlalu asyik dengan kuasa dan pujian hingga lupa diri. Seorang ulamak sebenar semestinya tahu membezakan yang benar dan yang salah dan menerima ketentuan Allah.

Nik Aziz hanya berdendam dengan UMNO yang tidak memberinya kerja dengan KEMAS selepas beliau pulang ke tanahair selepas tamat pengajian.dendam yang tidak pernah luntur. Beliau dulunya sokong UMNO cuma selepas itu berlaih sokongan kepada PAS.

Tanpa Nama said...

tanpa nama 7:38, nik aziz memang ulamak dan juga ahli politik. kalau tak, buat apa dia masuk parti pas. dia pun cakap flip-flop. lebih baik jadi orang islam tanpa berparti. dia pun bukan maksum. kena ingat tu.

polis usung siva dulu pasal pungkok dia dah terlekat pada kerusi speaker. tak boleh bangun. seperti kata adun tt serong, umno sudah pakai bomoh. kiranya menjadi juga jampi bomoh umno nooo.

pas hanyalah parti politik. nik aziz cakap, dalam kubur, tak ada ditanya kita bangsa melayu ke etc. adakah juga di dalam kubur nanti, akan ditanya kita ni parti apa?

Tanpa Nama said...

Rasulullah SAW melaknat orang memberi dan menerima rasuah.

Nik Aziz kata boleh terima asal tak buat apa si pemberi rasuah minta.

Rasulullah SAW vs Nik Aziz.

fila n firdy said...

tuk WINDTALKER.....
saudara tau ke tarikh mati saudara??
jgn pertikai kn umo org len pnjang sbb tuhan nk sruh taubat...
jgn kite ingt kte x pyah BERTAUBAT..dh byak ke PAHALA SAUDARA??ilmu saudara mcm nik aziz ke????
saudara boleh tafsir ayat quran dgn bg pnerangan skali ke??ke stakat tafsir al fatihah je??
2 pn bce blum tentu ikut tajwid..
saudara tau ke nik aziz x bertaubat..cm saudara slalu ad sblah nik aziz mse die br doa..
jgn sedap ckp tntg org jee..
tgk diri sendiri dlu...bertaubat ke blum....sy pn tak smpurna org nye..kte sme2 mengingati sesame islam..jgn men ckp trus..itu yg d tuntut oleh islam..

fila90 said...

TANPA NAMA 13:17
"Nik Aziz kata boleh terima asal tak buat apa si pemberi rasuah minta."

saudara dgr nik aziz ckp 2 habis x??
jgn ambk sparuh2 cm tv3 suku ngn rtm..
dgr la smpi abs pe yg die ckp...
saudara sebarkn menda spruh2 mcm nie wt org tertipu je...
klu rase nk sebar kan tuk kepentingan peribadi bek jgn la..
wt dosa je....
nik aziz ckp smua ad dalil dr quran dan hadis..die ambk pnuh bkn cm sesetgh org ambk separuh2..
pikit la saudara..
keampunan ALLAH msh terbuka tuk saudara bertaubat..

Tanpa Nama said...

Kalau dah rasuah tu,rasuahlah,ulama PAS sendiri yang complain.Lepas tu dah kena bedal,terus senyap dia.

Tanpa Nama said...

Nik Aziz dah sesat,apasal kao orang nak bela dia.

Tanpa Nama said...

Nik Aziz sama taraf dengan Pope.Dua2 "infallible"

So tak perlu bertaubat.

Tanpa Nama said...

peh!!korang cakap cam golongan mujtahid mutlak!!hahaha..rukun shahadah pun blum tentu lepas nak kutuk tok guru..haha.lawak tahap cipan..Nabi Saw pun berpolitik..masakan dapat negara madinah utk tegakkan negara islam..lol..belajarlah mengenal Allah..kalu aku tanya korang kenapa kita tak nampak Allah korang tak leh jawab plak..selagi tak kenal Allah kita belum beriman..selagi belum beriman ..kita belum islam...pikir2 lah..aku takut yang bagi komen kat cn (ubn) terutamanya pompuan tu sendiri pun ntah pakai tudung ntah tidak..hmmm..

Tanpa Nama said...

Tanpa Nama berkata...
peh!!korang cakap cam golongan mujtahid mutlak!!hahaha..rukun shahadah pun blum tentu lepas nak kutuk tok guru..haha.lawak tahap cipan..Nabi Saw pun berpolitik..masakan dapat negara madinah utk tegakkan negara islam..lol..belajarlah mengenal Allah..kalu aku tanya korang kenapa kita tak nampak Allah korang tak leh jawab plak..selagi tak kenal Allah kita belum beriman..selagi belum beriman ..kita belum islam...pikir2 lah..aku takut yang bagi komen kat cn (ubn) terutamanya pompuan tu sendiri pun ntah pakai tudung ntah tidak..hmmm..

2009 Mei 24 14:06

PEHH SEDARE NI CAKAP NGALAHKAN TOK GURU SEDARE PLAK..NABI MMG BERPOLITIK, AJAK ORG KAFIR PELUK ISLAM TP TGNA KAFIRKAN ORG ISLAM PULAK. AMENDE CITER?? KEHKEHKEH
KITA X AKAN NMPK WAJAH ALLAH SEHINGGA LA HARI KIAMAT NANTI HUHU. TP KLU SEDARE NAK JWB LEH NMPK BESOK LUSA TAK TAU LE ATAU MUNGKIN TGNA DGN SEDARE DH NMPK DLU KOT. YELA MNGKIN SEDARE NGAN TGNA JE YG PALING BERIMAN DAN PALING ISLAM KT DUNIA NI GAKNYE KEHKEHKEHKEH

SO PIKIR2KAN LE SEBLOM SEDARE MEMIKIRKAN KOMEN ORG LAIN YEKK..HUHUHU...YEZZEKKKKKK!!!

Tanpa Nama said...

ni ayat ustaz saya terang masa tingkatan dua

' dan taatlah pada Allah dan taatlah kepada rasul dan ulul amri'

lebih kurang macam tu lah ingatan saya tapi yang pasti perkataan taatlah diulang 2 kali pada Allah dan Rasul tetapi tak diulang pada ulul amri..

maksudnya kena taat tapi ayat itu tak tegas ...kena tengok dululah!

Tanpa Nama said...

wow best la blog abang tuah, saya mmg suka bagi pandangan kritikal tapi saya ni UMNO, bapak saya UMNO, bapak kepada bapak saya pun UMNO..

tapi kita kritikal sikit, sebab sekarang adalah pertarungan fikiran bukannya siapa banyak tenaga kerja dan duit banyak ( UMNO la tu) tapi duit banyak dan orang banyak tak ada guna kalau otak sikit.

anda menghentam nik aziz dan nizar. anuar ibrahim senyum. sebab 40% bukan bumi dia dah kuasai, MIC dan PPP ada tak ada pun sama saja. gerakan dan MCA pun takut nak cakap.

20% lagi PAS - orang nik aziz-mengutuk nik aziz beerti mengutuk yang 20% lagi.

kalaulah nik aziz mati 2-3 hari ni. nizar ada . dia akan merayu di mahkamah sampai habisan. dia akan buat apa saja sampai pilihanraya ke 13. untuk apa?

dia tahu dia kalah tapi bukan itu dalam fikirannya. bukan itu juga dalam fikiran anuar. dia mahu dihina dan dicerca kalau boleh ditangkap dan dibelasah.

sebabnya itu akan solidify 20% support untuk PRU13!

40 + 20 sama juga berapa? UMNO mampus PRU13!

kalau menang kerusi pun majoriti rakyat tak sokong. kerajaan tiada kuasa moral untuk memerintah. kena sabotaj atas bawah. tak dihormati oleh masyarakat antarabangsa dan rakyat sendiri.

sekarang anwar dah check mate kita! ada tiga tahun saja lagi nak fikir jalan keluar?

Tanpa Nama said...

salam

masalah utama umno sebab kurang sangat orang cerdik pada peringkat cawangan ( grassroot) sebab ketua cawangan suka pancung orang yang nampak cerdik sikit sebab nak jaga kuasa dia.

sekarang kita ada tenaga konsepsual diatas sekali dan tenaga kerja dan duit yang banyak dibawah tapi otak bahagian middle management tarak langsung.

dan orang2 tak berotak ini terpaksa berlawan dengan golongan PR yang profesional samada dari PAS atau PKR.

kalau lawan bertumbuk memang la UMNO menang tapi ini pilihanraya penuh dengan tipu muslihatnya.

saya nak cakap terus terang sajalah. bagi kebanyakkan kawasan ketua cawangan cuma otak darjah enam saja dan berlawan dengan otak yang ada master degree dari PR. memang kaput!

CT Hajar said...

72 jam mogok lapar itu untuk menguatkan sokongan dan simapti rakyat yang dah ada.

bukan bumi + orang pas. mereka tak peduli apa kita kata. semua yang dibuat mereka adalah supaya mereka dihina dan dicerca.

Tun Dr M kena fikirkan macam mana nak pecahkan keadaan ini. otak dia saja mampu atasi otak anwar. kalau dia mati kita pun mati!

Mohammad Roslan said...

Salam Abg Tuah,
Parti Pas Politik ini sebenarnya dah lama tolak Ulama mcm Dato Nik Aziz selepas kekalahan teruk pada tahun 1980.Yang tinggal dua tiga orang saja.Parti Pas dah lama tahu orang macam Tuan Guru ini cuma mengundang keburukan lebih dari kebaikan.

Ada pulak cerita baru (Fitnah) dari golongan ulama Pas ini "waspada musuh dalam selimut Pas" yang dikisahkan oleh Ulama reject Datuk Dr.Haron Din" amat lucu sekali ( sila ikuti http://www.malaysiakini.com/news/104981).

Ulama-ulama reject ini sebenarnya sudah rasa terpinggir dalam arus kemajuan parti dan mula meroyan.Ada yang sangat iri hati kejayaan Pas dalam PR12 yang mereka tak dapat lakukan sejak 1951lagi..

Anwar mula gunakan Ulama-ulama yang reject ini untuk kegunaan dia..Pasal itu Tuan Guru Nik Aziz bela Anwar walau pun dia tahu anwar tak boleh pakai lagi..dia barang reject UMNO seperti mereka di reject di PAS..dari dulu kita kata Pas sebenarnya dah lama "Retak tunggu belah" cuma mereka ini malu dan segan untuk mengakui keadaan ini...kerana selalu sangat mengata orang sekarang kena batang hidung sendiri,kata-kata orang yang bergelar ulama-ulama Parti Politik Pas, yang sampai sekarang tak dapat lupakan ahli UMNO ialah:

"Kalau kita bersahabat dengan Parti politik kafir kita juga jadi kafir....maka sahlah UMNO parti kafir..tak sah solat mengimamkan dengan imam yang dilantik oleh kerajaan UMNO...mungkin anak muda sekarang tak lihat bagaimana dalam satu mesjid ada dua imam,orang Pas ceraikan Isteri yang jadi ahli UMNO...Jurunikah UMNo yang dinikahkan tak sah....terpaksa pakai juru-nikah golongan PAS...aduhai ulama PAs..orang yang ada sedikit berakal mcm mamak ini ramai tinggalkan parti PAS..lama juga mamak berjuang untuk PAS ini walau pun keluar dari UMNO..Syabas pada golongan elite profesional yang pimpin Parti Pas sekarang!.tapi selagi ulama-ulama reject ini ada di dalam parti Politik Pas maka parti Pas tak akan kemana...wassalam.

kuntakinte said...

SALAM, ABANGTUAH BILA TENGOK GAMBAR ANTARA AN WAR DAN NI AJIS NGAM PULAK MACAM SEPUSAT SEPUSING.

SORANG PELIWAT PUNGKOK,
SEORANG LAGI PELIWAT AGAMA,

SESUAI!!!!...ISH...ISH...NGAM PERANGAI DAN RUPA.

N AJIS TAK MAHU KE JOINT SEKALI, NIAT TERUS PUASA SUNAT....

ISAC said...

Alhamdulillah, Allah memakbulkan doa rakyaat Perak....juga mungkin sebahagian rakyaat Malaysia yang perihatin...

Walaupun "Parti Keadilan Rakyat" mereka sebenarnya lah yang paling X adil...Kerana Pas adalah sekutunya maka mereka pun terlibat...

Kerana bagi mereka "keadilan" hanyalah jika sesuatu keputusan memenangkan mereka atau sekutu mereka...

Mentang2 pemimpin2 mereka ramai peguam + peguam hindraf, mereka cuba mengexploitasi undang2 untuk kepentingan mereka...

Lama2 esok...Dengan DSAI dan TGNA sekali terjual dek peguam2 anti Melayu ini....Masa akan membuktikannya...Andar semua undilah PR dalam PRU 13 yang akan datang jika anda semua mahu membuktikan cakap saya ini benar!

kuntakinte said...

salamm sdr Isac undi bukan boleh cuba2 yeop!!!! buruk tangan aku kalau undi DAP/PKR/PAS...tak kan aku bagi undi pada parti pengkhianat, penderhaka, peliwat, pembohong, parti MONKEY

Sikhin Harun said...

Apa Khabar Abg Tuah....

Jika baca cerita kali nih,ada saja kenyataan dari pihak di sebelah sana yang ganggu emosi dan fikiran saya!!Manakan tidak,cakap2 mereka nih langsung tidak beri rasa 'damai'.
Bila berkata-kata,'meluncur' saja dari mulut tanpa mahu berfikir!!

Nik Aziz beri komen boleh buat kita 'tercengang' sebentar?Apa lagi yg beliau tidak puashati?
KEPUTUSAN YG MENYEBELAHI MEREKA ADALAH ADIL DAN JIKA SEBALIKNYA ADALAH TIDAK ADIL!!

Mahkamah yang diletakkan kedudukannya sebagai tempat pengadilan,telah dipermain-mainkan seolah-olah ianya tidak berfungsi dgn sepatutnya!Ini semua kerja 'pihak di sebelah sana'tu lah.

Apa yang tidak DEMOKRASI?Atau mungkin Nik Aziz seorang yang antidemokrasi-menolak keputusan/pandangan rasional.Ataupun SEKULAR...yang sentiasa menganggap mereka sajalah monopoli kebenaran!!

Dari pandangan Nik Aziz nih,dapatlah kita melihat bagaimana 'type'pemimpin 'kesayangan' ramai ni...

Sebenarnya..DEMOKRASI MASIH SUBUR DI MSIA!Jgn risaulah...

AbgTuah said...

SALAM SIKHIN..

KABAR BAIK AJE..SIKHIN SIHAT..?

BENAR SIKHIN..BEGITULAH GELAGAT MEREKA..

KALAU KEPUTUSAN MENYEBELAHI MEREKA..MAHKAMAH DI PUJI..

KALAU TIDAK MEMENANGKAN MEREKA..DIKATAKAN MAHKAMAH BIAS PULA..

BEGITU JUGA KALAU SS MUFTI TEGUR KERAJAAN..MEREKA MELOMPAT GIRANG..MUFTI DI PUJI HABIS-HABISAN..SEBAGAI AHLIL YG TINGGI PENGETAHUAN AGAMANYA..

KALAU SS MUFTI TEGUR MEREKA PULA..BUKAN MAIN BENGGANG MEREKA..DIKATA PULA MUFTI CARI MAKAN..MUFTI USU..

KAWAN TAK TIPU..KAWAN DENGAR DENGAN TELINGA SENDIRI MUFTI DI HINA..

---------------

Waalaikum salamye bro kuntakinte..kawan pun terperasan juga ada similarity antara dua ustad tu..hehehe..kawan sedang plan nak buat gambar barisan ustad PR..hehehe..

---------------

KEPADA SEMUA PENGUNJUNG BLOG TUAH..TUAH UCAPKAN RIBUAN TERIMA KASIH DIATAS KESUDIAN ZIARAH KE BLOG YG TAK SEUMPAMANYA INI..

kuntakinte said...

salam shikin bravo... seorang yang mengunakan otak dengan betul tak terbalik....

Puak2 pengkhianat dan penderhaka ni dah sasau sangat, gila talak, tak pemalu salut dik kulit b#b# mana tidak nya seorang HAKIM mahkamah tinggi umum je diorang MB hari tu juga naik sepanduk tahniah MB..tahniah MB merata - rata naik sepanduk.

Bila 3 HAKIM Mahkamah Rayuan buat keputusan sebaliknya macam2 bahasa Haram Jadah bersembur - sembur - merecik - recik (bahasa Perak yong) tersembul dari mulut tak Bismillah diorang.

Ngaku juga MB yong!!!! tak ke apa yang teman cakap tu TETAP bendanya.

Di Kelantan Term lepas PAS majoriti 1 kerusi je di DUN Kelantan, tak pun BN minta dibuat pilihanraya, tak pun BN buat huru hara dalam dewan, BN ikut dewan secara hormat, BN terima pemerintahan PAS secara demokrasi, kena tang depa undang - undang MONKEY dalam rimba depa buat.

Allah Hu Akbar!!!

Tanpa Nama said...

MB perak kambing hitam...wakakaaka ,,,tiada bantahan yang Arif...konfom,

Tanpa Nama said...

MB perak kambing hitam...wakakaaka ,,,tiada bantahan yang Arif
Defendan:Kami bantah yg arif,defendan suda bersatu dgn katak hijau 3 ekor..maka hitamhijau la kalernya yg arif.katak kan bule tukar2 kaler yg arif.
Yg Arif:Mahkamah memutuskan mhakamah sbl ni silap,adapun kambing yg ade la ni tidak la hitam pure...walaupun ianya tidak seputih kambing boer PAS.

Tanpa Nama said...

ano 12.53,
punya la jahil murakab kau ni,mentaliti sekular yang ingat islam ni solat,puasa je ka? Politik pun termasuk dalam islam la ngok...tak tau jgn la nak ulas.
pas asli kunun, kau pun bugil juga kdg2 kt umah,kalau org skodeng amik gambar kau kira kau ni ratu bugil ka..ishhh sian punya i.q,yg lahanat yg skodeng bukau kau.

ISAC said...

Anon 2009 Mei 25 21:59,

Astarfirullah...Cara ko bercakap X menunjukkan yg ko ni org yg beragama.

Bahasa ko juga X macam orang Melayu.

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online