Rabu, 28 Julai 2010

LAGI FITNAH JAHAT DARI SI RAJA FITNAH.

 RAJA FITNAH...!!!

Tuduhan Zina yang di lemparkan RPK ke atas Saiful Bukhari dan Farah Azalina Timbalan pendakwaraya adalah satu Fitnah jahat bagi menjejaskan perjalanan kes Liwat Anwar Ibrahim! Ianya juga bertujuan untuk menjatuhkan kreabiliti Saiful Bukahri dan juga barisan Pendakwaraya dalam kes tersebut! Bagaimana RPK boleh menyampaikan kepada dunia Saiful Bukhari berzina sedangkan RPK sendiri di UK!

Wah besar punya teropong AJAIB yang digunakan oleh si raja FITNAH ni.

Ghani Patail menggugurkan Timbalan Pendakwaraya Farah Azalina yang di fitnah ini tanpa sebarang siasatan mahupun sebarang laporan!

Walaupun begitu menurut Peguam Negara, Tan Sri Abdul Gani Patail, tindakan yang berkuat kuasa serta-merta itu perlu bagi mengelakkan sebarang persepsi negatif terhadap pasukan pendakwaan dan juga sebarang gangguan terhadap kelancaran perbicaraan kes yang dikendalikan itu.

Apa pun, kami berharap tindakan Ghani Patail mengugurkan Timbalan Pendakwaraya tersebut bukan kerana tunduk dengan tekanan dari pihak pembangkang.

Tapiiiiiiiiiii..!! Kita sebagai rakyat yang sentiasa mengikuti perkembangan kes ini TIDAK PUAS HATI dan terpanggil juga untuk mencabar dan mengesa RPK mahupun pemimpin Pembangkang yang melemparkan Fitnah Saiful Bukhari Berzina ini menyatakan di mana lokasi Penzinaan ini berlaku, Tarikh, Saksi dan bukti yang ada bagi mengheret Saiful Bukhari dan Farah Azalina ke Muka Pengadilan!!!

KERANA..kami amat membenci FITNAH…kami amat tidak menyokong FITNAH dan kami amat membenci SI RAJA FITNAH. Kami nak sapu kepala FITNAH…Si RAJA fitnah dan segala FITNAHAN kotornya masuk ke dalam longkang agar Negara ni BEBAS dari anasir FITNAH.

Mohon Rakan Rakan Pejuang Barisan Hadapan membawa isu ini dalam menyangkal Fitnah terbaru pakatan Haram.

Saiful Bukhari sampaikan Salam pada semua! Terima kasih atas bantuan dan sumbangan perjuangan Ikhlas saudara sekalian!

24 Jam Saiful Bukhari di kawal Polis bagi menjamin keselamatannya dari sebarang ancaman Bunuh! Nak ke luar pun susah! Nak berzina dekat mana???

Yang Hak Pasti Berdiri
Yang Bathil Pasti Jatuh

Yup Saiful…we always support you.
Sumber A
Sumber B

13 Comments:

Bingai @ Bangang said...

Saiful dikawal polis 24 jam? Fuh! Lagi bagus.

Lepas ni nanti keluarlah pula cerita Polis pun ada konspirasi? Tambah lakulah blog mangkuk ayun tu.

Makin tinggi rating woo.

hehehe

1. Harga Sebuah Perjuangan di Tendang Terajang
2. e-DirektoriBloggers Malaysia

Tanpa Nama said...

bintara muda
aku tengok muka raja fintah ni pun dah tahu tahap akhlaknya.orang macam ni buang karan jer kita layan... biarlah orang-orang yang setaraf dan sewaktu dengannya jer yang percaya kat mangkok ayun ni. sebab meraka pun banggang bin bahalol jugak .

ISAC said...

Salam Bro!

Ingat lagi gambo RPK peluk awek minah salleh 2 orang? Esok aku buat posting pasal tu...

Tanpa Nama said...

raja petra tu kan jelmaan dajal tp raja petra tak layak sbb die dari keturunan hanjeng..hanjeng pun boleh peluk kalo x basah, tp raja petra ni haram segala2nya

JEBAT said...

keh...keh..keh.. puak juak umnoapcowahabi. pelik tapi benar, macamana tanpa usul periksa dah mula buat andaian iannya sebagai fitnah. Dulu bukan main ye..ye lagi mempertahankan mahkamah.Dah hakim buat keputusan terima ajelah.

peribahasa Tuah ni elok ditujukan kepada puak juak umnoapcowahabibarangnaik.

"Yang Hak Pasti Berdiri
Yang Bathil Pasti Jatuh"

Peribahasa aku seperti biasa :

BAGAI LEMBU DICUCUK HIDUNG.

JEBAT said...

KEPADA ISAC :

GAMBAR PEMIMPIN UMNOAPCOWAHABIBARANGNAIK TAK NAK KELUARKAN SEKALI KE.AKU RASA LAGI BANYAK KOK....

lord ried said...

salam mentedarah taik seropa ngan SALAM 1 MALAYSIA......

PUAK2 BEWAK NI SELALU MEMPERLEKEHKAN KOMEN AKU. DEPAK HABAQ KOMEN AKU TAK BEST LA, PEMIKIRAN TAHAP DARJAH 2 LA, TADAK ISI LA.
TAPI APA YANG DAPAT RESPON.........SEKALI AKU MAI, PUAK BEWAK ILANG PEDOMAN. KALU BAK KETA ILANG KAWALAN SERPA NGAN MABOK TODI, BULIH EKSIDEN LANGGAQ LOGHI TAIK TAU. SEKALI AKU MAI......KALU BEWAK2 NI KUREMNG SEMANGAT BULIH TEREJUN BANGUNAN. AKU TAKUT BEWAK2 NI MAMPUIH, AKU TIBAI SLOW2 SAJA. SLOW PON, ADA DAH YANG MASUK WAD GILA NAK PEROBAT SEMANGAT TERKEZUT NGAN KOMEN POWER AKU.

DOK PERLEKEH KOMEN AKU......TAPI SUMA BEWAK DOK NAK BERLAWAN NGAN AKU. TAPI TAKLEH NAK LAWAN PUNYA. KOMEN AKU SEROPA C4. KOMEN PUAK2 BEWAK LEBIH KOGHANG SEROPA LASTIK. LASTIK MANA BULIH LAWAN C4. PELURU PON KECIK SEBESAQ BATU PELIAQ. C4, FUHHHHHHHHHHHH....... SEKALI KENA
BULIH JADI GILA. TENGOK LA BEWAK 28 July 2010 10:37 TU DOK ULANG HAK TU JER. DAH ILANG KAWALAN, TAKLEH NAK HABAQ MENDE LEIN.

he he he
gurau ngan bewak pon...bewak laaaaaa.

Scud said...

inilah tanda tanda akhir zaman. apabila orang munafik dan pendusta diangkat menjadi ketua, maka hancurlah islam.

nik aziz diangkat menjadi wali sedangkan beliau banyak berdusta mengenai ayat ayat Allah s.w.t

manakala seorang peliwat diangkat menjadi ketua untuk memimpin. maka hancurlah masyarakat.

apabila kata kata seorang fasik seperti RPK dipercayai maka akan hancur leburlah agama, bangsa dan negara.

JEBAT said...

UNTUK PENGETAHUAN TINTA EMAS YANG PALING TERUK DAN HINA DIAKHIR ZAMAN IALAH ORANG YANG MENGAKU ISLAM TETAPI PALING KUAT MENENTANG ISLAM JIKA DIBANDINGKAN DENGAN ORANG BUKAN ISLAM.

PERIBAHASA ;
BAGAI LEMBU DICUCUK HIDUNG.

Ular Menyusur Akar said...

Yang mengatakan UMNO menentang Islam hanya puak PAS for all. Kami ahli UMNO yang beragama Islam menjadikan Islam anutan kami.

Jebat menerima orang bukan Islam lebih baik dari Umno bukan atas Islam hanya kepentingan politik.

Di lain negara PAS takde. Islam tetap Islam. Cuma di Malaysia PAS menganggap bukan ahli PAS tidak Islam. UMNO tidak Islam. Pentadbiran PAS hingga hari ini tidak ada beza dengan apa yang di lakukan oleh kerajaan BN.

agbr47: Jangan kau hina aku,ibubapa dan datuk aku hanya kerana fahaman politik kamu yang sempit.

Jebat said...

agrba47 pun terasa ke .. keh..keh..keh..

Abu jahal pun pernah terasa bila Nabi Muhammad memperlekehkan tuhan yang mereka sembah. Abu jahal terasa seolah-olah Nabi menghina apa yang dianuti oleh ibu bapa dan nenek moyang mereka.

kuntakinte said...

Salam, kalau diamati jebat, Abu jahhal tu memang mirip Dan sam a dengan puak juah Pas termasuk mike sekali...kah!,, teman setup kata mike.

Puak2 pengkhianat macam raja Babi tu bust mcm mana ail pun tetap kata tak adil....bodoh kalau ikut sgt kehendak puak aljuburi ni..

Tapi peguam negara nak puas kan hati semi , apa nak dikatakan..Ada Saja org yg jadi mangsa sekadar den gar cakap2 mulut2 Babi.

Tanpa Nama said...

hahaha..jebat dan lord ried kena
ma ma ma ma...ki ba ba ba ba biiiiiiiiii..hehehe

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online