Khamis, 18 Mac 2010

TERKEJUT DENGAN VIDEO PENDEDAHAN PANAS INI.

INI DIA VIDEO SIDANG PARLIMEN DIMANA DS ZAHRAIN MEMBIDAS ANUAR DENGAN TAJAM DAN PEDAS SEKALI.





AKHIRNYA MUNGKIN KERANA TAK TAHAN DENGAN DARJAH SUHU KEPANASAN DARI BIDASAN TERSEBUT ANUAR AKHIRNYA KELUAR DARI SIDANG PARLIMEN TERSEBUT.

KAH KAH KAH....!! ITULAH DULU HANGPA DOK SYOK HANTAM ORANG AJA....ITU TAK KENA, ITU TAK BETUI....TAPI ORANG BN TAK PERNAH LARI PON. SEKARANG GILIRAN HANGPA PULA KENA BEDAL KENAPA HANGPA CABUT LARI.

IBARAT KALAU DALAM MEDAN PERANG...KALAU KEPALA PERANG CABUT LARI TU MADSUDNYA DAH TAK LAMA...NAK KALAH PERANG LAH TU...!!

12 Comments:

penjejak awan said...

Nuar kantoi habis kat perlimen, beliau angkat kaki tak tahan bila dengar kebenaran dilontarkan dari mulut bekas sahabat karibnya.
Tak rocklah Datuk Seri you cabut lari mcm tu nampak sangat you penakut dan tidak dapat terima kenyataan sebenar.
Kalau you tak bersalah tunggu dan bantai balik apa yg Zahrain hentam you.Panas panas sidang dewan pertama itu baru Zahrain yg lain2 tak tahu lagi.

langsuei said...

Hebat Hebat YB Zaharin,Kalau YB dari BN tak terkejut sangat tapi ini org kuat Anuar sendiri yg buat pendedahan dalam parlimen pula mana tak cabut kalau tak cabut masak dikerjakan YB Zaharin kalau aku MP dari PKR/PAS besuk aku keluar parti duduk bersama MP bebas nak buat apa berjuang dengan org penipu lagi bangsat.

Local Fighter said...

. . . tapi yang lawaknya bila diajukan soalan oleh pemberita di luar dewan apa jawab Anwar . . .
'Ini semua kerja UMNO dan tulis skrip dia maca je!' hahaha.. itulah jawapan tipikal lagi sial daripada Anwar.

Dia hentam orang di pentas ceramah bukan main eksen. Siap buat mimik muka yang ganazzz tapi bila kena cuit skit dlm dewan rakyat melompat mengalahkan beruk!!

bg man said...

nah ambik engkau. kata depa yang MP2 kluar PR ni cam sampah seduit tak laku...tup2 panas wey, Dato Zahrain ni boh Dato Seri Anuar mcm tu...malu sampai merah padam muka dia. sekarang ni tau lah depa sapa dia yang value dia sekupang tembaga....aku setuju ada lagi ramai wakil rakyat bebas lah macam ni..

Suara Baru said...

iii jangan marah yer dalam hati dia ada taman... huhuu

Hang Jebat said...

Salam .....

HAMBA INGATKAN APA. INI JE ISUNYA, UMNO 0H UMNO.... AGAKNYA DAH TERLALU TUA DAH NYAYOK TAK TAHU NAK BEZA ISU BESAR KE KECIK KE.... RAKYAT KINI BUKAN MUDAH - MUDAH NAK PERCAYA. SPESIS ABG TUAH SETIA MEMBABI BUTA SUDAH HAMPIR PUPUS DAH MUNGKIN ABG TUAH SPESIS TERAKHIR..

KESIMPULAN DARI TAYANGAN ITU, HAMBA RINGKASKAN CERITA AJELAH SEBAGAI RENUNGAN.

KATAKANLAH ...

ABG TUAH NAK BUAT KENDURI KAHWIN ANAK. TARIKHNYA DAH TETAP, LEMBU DAH DIBELI. SEGALA PERSIAPAN SUDAH SIAP. SURAT JEMPUTAN PUN DAH DIEDARKAN. SEMUA ORANG KAMPUNG DAH DIHEBOHKAN. TOK KETUA DAH BAGI PERSETUJUAN. TIBA - TIBA BILA SAMPAI MASANYA BAKAL MENANTU TAK MAHU KAHWIN. PERSOALANNYA ...

ADAKAH ABG TUAH DIANGGAP PEMBOHONG KERANA KENDURI TAK JADI..

FIKIR- FIKIRKANLAH. BIARLAH LEMBU JADI LEMBU, BUKAN MANUSIA YANG INGIN JADI HAIWAN TERSEBUT.

Darth Anwar said...

Kepada Hang Jebat:

Orang kampung mmg dah heboh, tarikh pun dah tetap, tapi lembu tak pernah dibeli (yang ada cuma figure), surat jemputan tak pernah hantar, tok ketua tak pernah setuju, pengantin pun tak pernah rela.

Itu isunya, woii!!! Sampai bila sanggup DIBOHONGI????? Haaahhh? Insaflah!

Apa-apapun, pembohongan tetap diteruskan oleh para dajal:

Cenangau

Raja Petra [penerus sunnah berbohong]

Tok Pambu said...

Salam AbangTuah,

Mohon kebenaran masuh sebentar untuk rehatkan fikiran sambil sembang2.

AbangTuah mungkin ada tonton dalam TV tentang peringatan Musa Hitam berkenaan dengan sokongan bukan melayu terhadap BN/UMNO.

Pada pendapat Nala yang berotak 'ular' ini ada juga sikit betul benarnya tentang kata2 beliau.

Sebenarnya pengundi2 dari kaum bukan melayu dah lama tinggalkan MCA, MIC, Gerakan dan PPP. PRU13 telah bukti kan kebenaran ini.

Hampir semua kawasan majoriti kaum bukan melayu dikuasai oleh Pakatan Rakyat. Cuma Sabah dan Sarawak sahaja yang telah selamatkan BN/UMNO.

Sekarang 'strategi halus' yang di terajui oleh DAP sedang berfungsi dengan aktifnya untuk menguasai pengundi2 dari kaum bukan melayu di Sabah dan Sarawak.

Apakah yang ada sebagai 'antidote' untuk UMNO menentang startegi halus dari DAP ini.

UMNO boleh taburi ribuan juta RM untuk Sabah dan Sarawak, UMNO juga boleh janji kan ribuan projek2 pembangunan atau apa2 juga yang UMNO boleh dan mampu buat, tetapi UMNO tidak boleh ubah hati pengundi bukan melayu ini.

Apa yang sedang berlaku pada parti komponen seperti MCA,MIC,PPP dan Gerakan telah banyak mengpengaruhi rakyat di Sabah dan Sarawak. Semua parti2 ini bermasalah besar dan sudah ditolak oleh kaum bukan melayu.

UMNO juga sedang berusaha sedaya upayanya sembunyikan permasalahan yang banyak dalam UMNO, terutamanya di sayap Pemuda UMNO.

Orang melayu sendiri sudah ramai yang tidak menyokong UMNO, mereka kini berada dalam PR@PAS/PKR.

Darth Anwar said...

kpd nalapambu [sorg blogger anti UMNO]:

Kau cuma mahu UMNO ikut rentak puak2 bodoh dlm parti kau yang cuma ghairah mencari undi bukan Melayu dan mereka tidak kesah lagi undi Melayu. Sbb itu sebuk dok nak pilihanraya PBT, nak bagi nama Allah kpd Kristian, nak mansuh DEB, nak mansuh ISA, dll. Tengoklah nanti, insya'allah, Melayu yang akan benamkan parti dajal kau itu sbb parti kau hanya akan bertanding di kawasan majoriti Melayu. Di kawasan majoriti bukan Melayu, DAP yang akan menang, bukan parti kau.

Di kawasan majoriti Melayu, rujukan yang paling up-to-date adalah PRK Manek Urai dan Sg Pinang. PRU12 adalah rujukan lama yg kau sering gunakan utk menyedap hati kau. Begitu JELAS undi Melayu sudah kembali kpd BN - PAS hampir kalah di kubu kuat Manek Urai, dan hampir hilang wang pertaruhan di kubu kuat UMNO Sg. Pinang.

Begitu juga dgn sikap dan undi bukan Melayu. Dari rujukan paling mutakhir, undi bukan Melayu sudah kembali kpd BN dlm PRK Sg. Pinang.

Sikap orang Cina di PP juga sudah jelas menolak DAP dan LGE.

Orang bukan Melayu menolak BN dahulu kerana sikap Pak Lah dan orang2nya dlm kerajaan. Kini kami, UMNO, sudah ada panglima baru yang prestasi amat memberangsangkan. Amat menakutkan bagi pendusta2 kau macam Nik Aziz, Anwar, dan Lim Kit Siang.

Orang bukan Melayu tidak banyak berpolitiking macam orang Melayu. Mereka melihat dan menilai, bukan macam orang Melayu yang bodoh sombong dan ikut membuta tuli macam kau.

Tanpa Nama said...

Kau orang apa le tepi sikit pok cik sakit perut nih.
Kapala taik dah nak keluar ni.
Celako punye kepala taik.

Tok Pambu said...

PRU sama sekali tidak sama dengan PRK, bila tiba masa nya PRU diadakan disinilah kami akan tunjuk kan belang.

Perlu di ingat bahawa penduduk bangsa melayu cuma lebih kurang 60% sahaja. Jika 30% melayu memehak kepada PKR dan PAS sudah pasti BN/UMNO berkubur.

Anda juga perlu memahami sikap pengundi2 bukan melayu, mereka juga tidak sama seperti pengundi melayu. Pengundi bukan melayu mementingkan kejujuran, ketelusan, amanah dan sama sekali tidak terlibat rasuah.

Sedangkan pemimpin2 UMNO masih ramai yang terlibat rasuah, tidak jujur dan amanah serta tamak kekayaan dan gila kuasa.

Pencacai2 UMNO ini boleh lah di ibaratkan 'katak dibawah tempurung', berpandangan sempit dan berfikiran cetek.

Buktinya, mereka seronok menerima ex-pkr yang ternyata tidak jujur dan berhati busuk. Ex-pkr ini bekas pemimpin UMNO, semasa dalam UMNO mereka tidak puas hati dan lari tubuhkan PKR.

Semasa berada dalam PKR mereka ini lah yang mengutuk habisan2 pemimpin2 UMNO. Mereka telangjangkan UMNO hingga nampak segala2 nya yang tidak patut kita lihat.

Sekarang mereka yang sama ini juga telah kembali menyokong UMNO yang dikutuk nya dahulu. Apakah jenisnya manusia seperti ini? Perangai lebih buruk dari se ekor anjing. Sedangkan anjing pun tahu mengenang budi tuan nya.

UMNO busuk sudah menjadi semakin busuk dengan ada nya terlalu ramai manusia seperti ini.

Kami bukan melayu tidak sebodoh seperti pencacai2 UMNO yang sangat teruja untuk menyambut pemimpin2 hampas yang tidak boleh dipercayai dan tidak amanah serta berpendirian tetap.

Hang Jebat said...

kepada Darth Anwar...

YNAG TERSURAT :

Orang kampung mmg dah heboh, tarikh pun dah tetap, tapi lembu tak pernah dibeli (yang ada cuma figure), surat jemputan tak pernah hantar, tok ketua tak pernah setuju, pengantin pun tak pernah rela.

Itu isunya, woii!!! Sampai bila sanggup DIBOHONGI????? Haaahhh? Insaflah!

Apa-apapun, pembohongan tetap diteruskan oleh para dajal:

YANG TERESIRAT :

SERUAN INI DITUJUKAN KEPADA PUAK - PUAK UMNO YANG SUDAH BUSUK HINGGA KE USUS.

SEDARLAH.. INSAFLAH... BIARLAH LEMBU SAHAJA YANG JADI LEMBU JANGAN ORANG PUN DAH NAK JADI ....

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online