Isnin, 21 Disember 2009

KEMPEN PEMBERSIHAN DI IJOK ?

GAMBAR HIASAN SIMBOLIK...!!

KUALA SELANGOR: Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim menerima tamparan hebat apabila kira-kira 500 ahli Parti Keadilan Rakyat (PKR) dari Dewan Undangan Negeri (DUN) Ijok, kawasan yang dimenanginya pada Pilihan Raya Umum (PRU) lalu keluar parti itu dan menyertai Barisan Nasional (BN),

Perisytiharan keluar PKR itu diketuai bekas Pengerusi Penyelaras PKR DUN Ijok, Azmi Muhamad di hadapan Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Selangor, Datuk Seri Noh Omar dan Ketua Umno Bahagian Kuala Selangor, Datuk Amiruddin Setro dalam satu majlis ringkas di Ijok. Sebagai simbolik, Azmi dan beberapa bekas pemimpin PKR di DUN itu mencampakkan bendera dan baju tertera huruf `PKR’ ke dalam bakul sampah, sekali gus menyaksikan PKR DUN Ijok dibubarkan. Azmi berkata, mereka membuat keputusan itu sempena semangat Maal Hijrah atas rasa penuh insaf untuk kembali ke pangkal jalan dan menentukan kemenangan mutlak BN pada PRU akan datang dan selepas menyedari tertipu dengan janji manis pemimpin PKR yang mengutamakan kepentingan peribadi.

http://umnobalikpulau.blogspot.com/2009/12/500-ahli-pkr-keluar-parti.html

MARI KAWAN-KAWAN, KITA MULAKAN KEMPEN SELURUH NEGARA..KEMPEN PEMBERSIHAN TERHADAP SAMPAH-SAMPAH NEGARA..HEHEHE...!!!

2 Comments:

Tanpa Nama said...

YEZZEKKK..PERJUANGAN DH LAMA BERMULA BROO!. AYUH KITA TEKAN KEPALE2 PENYANGAK GROMBOLAN FUCKATAN DR SEGENAP SUDUT!. BIAR PENYEK SEPENYEK2NYE!! YEHAAAAAAA!!!!

Tanpa Nama said...

Alah apa nak heran...yang keluar PKR tu adalah org2 yang bermasalah....jadi mereka akan pergi kepada parti yang memang bermasalah untuk menambahkan masalah kpd perti bermasalah...pada aku molek sangat lah mereka berambus...500 pergi berambus, 1000 mari pulak,ha...ha...ha.. apa nak heran?? tak kan klise politik cam ni pun nak percaya gak ke abe tuah oi???? klau depa masuk UMNO/BN sahlah dah kena "jolok" punya.....adalah uummmphnya tu...berapa??? makan sampai cucu cicit pun tak habih abe....he..he..he..

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online