Isnin, 11 Mei 2009

TAHAP DAN PERINGKAT FUCKATAN RIOT..

P/S : artikel ini diterjemahkan ke dalam bahasa melayu dari bahasa langau agar mudah difahami...harap maklum

Tahap 1 : penchacai al-bengongi

Penchacai FUCKATAN RIOT tahap paling rendah dan paling hina diantara banyak2 penchacai... golongan-golongan ini menyokong FUCKATAN RIOT kerana tak pernah menggunakan otak mereka sepanjang hidup mereka... Akhirnya mereka menganggap FUCKATAN RIOT adalah betul dan siapa yang tak menyokong FUCKATAN RIOT dilabel RASUAH, ANNE MAMAK GELAP, BE-END, ASSOBIAH, KAFIR, RASIST, ALTANTUT, UBN, BIG MAMA, NAJIS, AMENOKARAT, PECACAI NAJIS, TONG TAIK. dan lain-lain... mereka juga terdiri daripada orang-orang yang TERTAKSUB terhadap media-media PR terutamanya HARAKAH KEADILAN, TV PAS ..biasalah..berita sampahlah katakan tentu diunrungi langau.

Tahap 2 : penchacai al-busuki

Penchacai FUCKATAN RIOT yang tidak kurang hinanya dengan tahap al-bengongi... mereka dikatakan lebih bijak sedikit dari tahap al-bengongi... mereka gemar memfitnah, mengaibkan, mentomah parti-parti lain selain FUCKATAN RIOT dengan cerita-cerita yang tidak masuk akal...sebenarnya mereka yang tak masuk akal sebab mereka tak ada akal... disamping sifat mereka yang mudah mempercayai kata-kata FUCKATAN RIOT dan kata-kata dari media FUCKATAN RIOT... mereka juga gemar memaksa orang-orang lain mempercayai kata-kata (fitnah-fitnah, tomahan-tomahan) mereka... siapa yang tidak mempercayainya dianggap sebagai dilabel RASUAH, BE-END, ASSOBIAH, KAFIR, RASIST, ALTANTUT, UBN, BIG MAMA, NAJIS, ANNE MAMAK GELAP, AMENOKARAT, PECACAI NAJIS, TONG TAIK. dan lain-lain...

Tahap 3 : al-suntingi

Penchacai FUCKATAN RIOT yang mempunyai minda yang sederhana... tak bodo, tak pandai... mereka gemar berforum di Tranungkite dan chat-roll BPN. Tapi yang gelu hati mereka selalu balik nangis dengan tangan kosong kerana kalah kena tenyeh dengan Tuah, GOMO Panglima, Bro Jinggo dan lain2 pendekar BPN)... Mereka juga gemar menyunting video pemimpin dan apa-apa berkaitan UMNO/BN dan diupload ke youtube untuk tatapan anak-anak muda (dengan niat provokasi dan menghasut)... yang hebatnya mereka memang pakar seni edit-mengedit video sehingga video mereka mendapat rating yang tertinggi di youtube... Mereka juga gemar mencari pasal setiap kali berhujah dan jika mereka kalah, mereka akan menggelarkan puak UMNO/BN sebagai RASUAH, BE-END, ASSOBIAH, KAFIR, RASIST, ALTANTUT, UBN, BIG MAMA, NAJIS, ANNE MAMAK GELAP, AMENOKARAT, PECACAI NAJIS, TONG TAIK dan lain-lain.

Tahap 4 : al-jumudi

Penchacai FUCKATAN RIOT yang mempunyai minda dari tahap sederhana hingga tahap tinggi (tapi ada unsur-unsur kebenakan)... sama seperti puak al-suntingi, mereka gemar berforum di tranungkite dan Chat Roll BPN tapi mereka lebih advance dengan membina blog-blog mereka sendiri dan pandai pula MENYAMAR dan menjadi KLON mengunakan NICK dan ICON ahli-ahli BPN. NICK dan ICON yang paling mereka minat KLON ialah PARPUKARI, GOMO dan TUAH. Blog-blog mereka selalunya berunsur fitnah serta propaganda serta provokasi yang bertahap gaban... sesiapa yang tidak bersetuju dengan artikel di blog mereka akan dilabel sebagai RASUAH, BE-END, ASSOBIAH, KAFIR, RASIST, ALTANTUT, UBN, BIG MAMA, NAJIS, ANNE MAMAK GELAP, AMENOKARAT, PECACAI NAJIS, TONG TAIK dan lain-lain.

BLOG-BLOG MEREKA JENIS NI TERLALU SETIA KEPADA PEMIMPIN MEREKA, SELALU MEMPERTAHANKAN PEMIMPIN PUJAAN HATI MEREKA..SEPERTI SI NIJAR, NGAH, NGEH dan AL BULL SHIT LIM…WALAU PUN HAKIKAT KENYATAAN SEBENARNYA MEREKA SEMUA DAH TERSINGKIR DARI MENJADI PEMERINTAH DI PERAK..MEREKA AKAN SPIN SEBOLEH MUNGKIN BAGI MENUNJUKAN MEREKA TERINAYA KONONNNNNNNNN….WAKAHKAHKAH..!!!

Tahap 5 : al-taksubi

Penchacai FUCKATAN RIOT yang terdiri dari golongan cerdik pandai politik (tapi ada unsur-unsur kebenakan)... mereka ini mampu berfikir baik atau buruk... tapi malangnya... TAKSUB DAN MALU MENGAKU TERSESAT punya pasal... FUCKATAN RIOT pon FUCKATAN RIOT lah... kebanyakan ahli politik mereka yang gemar berblogger berada ditahap ini... sesiapa yang kata golongan ini salah atau menyalahgunakan kuasa akan dilabelkan sebagai AL-RAHSUAH, AL-TANTUT, RASIST dan lain-lain.

(P/S : virus al-taksubi yang pernah menggemparkan dunia IT banyak menjangkiti otak FUCKATAN RIOT..)

ARTIKEL DIILHAMKAN DARI SUMBER BLOG DI PAUTAN DIBAWAH. IKUTILAH ARTIKEL BERNAFSU SONTOKIAH NI..KAHKAHKAH..

http://syaomel85.blogspot.com/2009/05/pendedahan-pangkat-penyokong-umno.html

4 Comments:

Malaysian-2Day said...

haaa, ini baru betul. setuju sgt ngan tahap2 ni, kira abg tuah tak setkan tahap derang teruk sgt la. Kalau ikut betul2 lagi dashyat! Tahap derang dah tahap tak takut Sultan dan yang paling DAHSYAT Tahap tak takut ALLAH dah derang tu.

Derang lebih percayakan Tuan Guru derang dari kata2 ALLAH dan NABI(AL-QURAN dan HADITH)

Abu said...

TIRU,PLAGIASM,CIPLAK,XDAK IDEA DAH...KAH KAH KAH..SIAN UBN...MALAYSIAN 2DAY PON TERSENTUH DGN ARTIKEL NI..KAH KAH KAH

iam_khufu said...

Buat idea sendiri la. Menunjukkan taraf pemikiran

Najib=Najis said...

ALHAMDULILLAH... YB NIZAR MENTERI BESAR YANG SAH..!!!

Apo nak dikato kan tuah..!!

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online