Jumaat, 3 April 2009

KERAJAAN ENTAH BERANTAH ANUAR RETAK HARI INI.

Hari ini 3 April 2009 adalah tarikh keramat bagi seluruh rakyat Malaysia, Majlis Mengangkat sumpah sebagai Perdana Menteri ke - 6 selamat berlangsung di Istana Negara dan di hadapan DYMM Seri Paduka Baginda Yang Di Pertuan Agung. Dan tercatitlah didalam sejarah, permulaan retaknya kerajaan entah berantah Anuar..hehehe

DS Najib darah anak pemimpin sememang nya layak dan berpengalaman luas didalam mentadbir Negara, seawal 23 Tahun telah dilantik sebagai Menteri besar Negeri Pahang, Timbalan Menteri dan Menteri di beberapa Kementerian sehingga lah dilantik sebagai Timbalan Perdana Menteri dan kini DS Najib melangkar sejarah mengikuti jejak ayahdanya dilantik sebagai Perdana Menteri Malaysia yang ke - 6.

Tamat sudah spekulasi yang di main kan oleh Anwar dan pembangkang yang………Untuk mengikuti keseluruhan artikel yang menarik ini silalah kepautan dibawah;

http://ddinbunga.blogspot.com/2009/04/tahniah-ds-najib-perdana-menteri-ke-6.html?showComment=1238729880000#c4541637476955968682

TAHNIAH DATO SERI MOHD NAJIB TUN ABDUL RAZAK.

DATO SERI NAJIB PANGLIMA MELAYU,
TETAP GAGAH SEDARI DULU,
BIAR RANJAU YANG PERLU DILALU,
NAMUN MUNDUR BUKAN SIFAT MU

AYOH DATO SERI..JANGAN TUNGGU,
BUKA LANGKAH PERSILATAN MU,
BAGI PUKULAN BUAH YANG PADU,
PADA PENDERHAKA PENGKIANAT MELAYU.,

7 Comments:

Jumayatara said...

Siapakah yang telah memilih DS Najib sebagai Perdana Menteri Malaysia ke 6?

Tentunya Majoriti Suara Rakyat Malaysia.

Tahniah DS Najib.


Uji minda : Apakah kalimah yang sering disebut dan mempunyai maksud berikut :

Sejahtera dan rahmat untukmu semoga dirahmati Allah.

UMNO Cawangan Gombak Selatan said...

Salam Perjuangan Sahabat,

Kami dari UMNO Cawangan Gombak Selatan berasa bangga di atas perjuangan anda dalam memberikan info2 dan isu2 politik tanahair dari UMNO khasnya melalui blog.

Kami juga berharap agar kita dapat bekerjasama dan berkongsi pendapat dengan lebih baik selepas ini mengenai pengendalian blog.

Ketua UMNO Cawangan Gombak Selatan, En Abd. Razak Muhamad mengucapkan Salam Perjuangan khas buat anda.

Sila layari laman blog kami www.umnogombakselatan.blogspot.com dan komen2 dan pendapat dari anda amat dialu2kan.

Sekian,

HIDUP UMNO. HIDUP BN...

Ikhlas dari,
Shamsury Mohd Salleh
Ketua Penerangan UMNO merangkap blogger
UMNO CAWANGAN GOMBAK SELATAN
BAHAGIAN WANGSA MAJU

ps : Blog anda dalam senarai link blog kami.

AbgTuah said...

Salam Perjuangan jua saya ucapkan pada Para Sahabat semua.

Saya amat berbesar hati dan ucapkan berbanyak terima kasih di atas kesudian Tuan berkunjung ke blog saya dan juga memasukan blog saya di link blog Tuan. Inshallah, saya juga akan masukan link blog Tuan kedalam blog saya.

Benar, itulah yang kami harapkan iaitu kerjasama diantara Para Blogger UMNO dengan Para Blogger Penyokong UMNO/Kerajaan.

Pada kefahaman kami, perjuangan di alam siber tak kurang juga penting dan kesannya kepada politik tanah air dimasa kini. Oleh itu pada pandangan saya telah sampai masanya Blogger UMNO dan Blogger Penyokong UMNO berkerjasama, seterusnya bertindak menguasai alam siber bagi menangkis segala tomahan dan fitnah yang dilemparkan kepada UMNO dan Kerajaan. Di samping itu adalah menjadi ihtizam kami menjadi sebahagian dari mekanisma bagi menyalurkan maklumat dan fakta sahih bagi menyedarkan rakyat Malaysia agar memberikan semula sepenuh kepercayaan kepada UMNO/BN dan Kerajaan.

Untuk pengetahuan pihak tuan, saya dan beberapa blogger akan turun ke PRK Bukit Gantang dari 5 hingga 7 hb. Oleh itu sekiranya tiada keberatan dari pihak tuan, besarlah harapan saya sekiranya dapat bertemu dan berbincang dengan wakil UMNO Cawangan Gombak Selatan.

Akhirkata…sampaikan juga Salam Perjuangan saya juga kepada Ketua dan sekelian warga UMNO Cawangan Gombak Selatan.

Sekian, wassalam…

Abangtuah.

Tai said...

Ya bang tuah. Marilah kita kuasai alam cyber ini.

kuntakinte said...

salam, kah..kah... memang penipu species Anwar dan PKR..

Dia bukan apa abgtuah, masa DS Najib dan seluruh jemputan dah masuk dalam Istana, Anwar dan Isteri pakai complete baju melayu hitam standby luar pagar kut..kut dipanggil dik pengawal Istana suruh masuk ganti DS Najib angkat sumpah, tunggu punya tunggu sampai tamat majlis balik dengan baju basah kuyup berpeluh2..he..he..

angan - angan mat jenin species anwar dan PKR.

AbgTuah said...

SALAM BROKUNTAKINTE..

LAMA JUGA TAK DENGAR BERITA..SIBOK AGAKNYA.

YE BRO...HAHAHA..GELI HATI KAWAN APABILA MENDENGAR CERITA ANUAR TELAH MEMASUKAN DIRINYA SEBAGAI STANDBY LIST PM..

ANUAR NI TAK PERNAH LIHAT CERMIN KE SAMAADA DIA LAYAK ATAU TIDAK MENJADI PM..SASAU JUGA DIA NI YE...MASIH JUGA MENGEJAR MIMPI KETIDAKSAMPAIANNYA...EHHH...LEBIH KURANG MAT NIZAR ANGAU TU...HHEHEHE

Tai said...

Apa nak buat bang Tuah. Sudah takdir dan ketentuannya.

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online