Khamis, 27 November 2008

Tajuk: NGO bukan Islam tidak patut tentang Fatwa dan Isu berhubung NGO anti Islam di Malaysia

LAPORAN RESOLUSI SIDANG PARLIMEN MAYABLOGGER PEMBELA NEGARA
NO 4/08
BERTARIKH 26 NOV 9 – 11:40 MALAM

Tajuk: NGO bukan Islam tidak patut tentang Fatwa dan Isu berhubung NGO anti Islam di Malaysia

Resolusi Pertama : Blogger Pembela Negara mendesak Kerajaan supaya Majlis Agama diberi kuasa lebih luas untuk membanteras NGO NGO yang menentang Fatwa atau memporak perandakan fahaman Islam sebenar di samping menyelaraskan majlis agama negeri-negeri seluruh Malaysia..

Resolusi kedua : Kita kena hapuskan pengaruh NGO seperti Sister In Islam dan NGO bukan Islam yang bersikap anti kepada Islam dengan mendesak kerajaan menyekat gerakan mereka samada di media massa, media cetak atau media eletronik..Jika tidak berjaya barulah dikenakan tindaan keras seperti ISA dan sebagainya.

Resolusi Ketiga : Blogger Pembela Negara juga bersetuju ISA atau Akta Hasutan 1948 digunakan bagi mengekang kegiatan mengganggu ketenteraman awam termasuk menyebar fahaman feminin dan Islam Liberal oleh sesetengah NGO bernama Islam terutama SISTER IN ISLAM kerana menghasut rakyat menentang fatwa walaupun fatwa itu tidak terpakai ke atas bukan Islam.Kami bersetuju bahawa ISA masih lagi wajar di dalam mencegah kemungkinan mudarat besar berlaku serta ia tidak mencabul hak asasi manusia. Atau nas nas agama.

Resolusi Keempat : kerajaan perlu menyiasat dengan teliti semua NGO bernama Islam atau tidak, bagi memastika mereka tidak menjadi proksi barat yang ingin menghancurkan kemurnian akidah umat islam di malaysia.

Resolusi Kelima : Semua blogger perlu menyedarkan umat Melayu Islam di Malaysia tentang bahayanya fahaman Islam Liberal oleh Sister In Islam ini, terutamanya yang turut diperjuangkan oleh pemimpin pemimpin PKR sehingga menjadikan Islam sudah jauh berbeza dari akidah dan syariatnya yang asal.Laporan disediakan oleh,

Panglima Perang Cyber

http://penembak-tepat.blogspot.com

4 Comments:

Awanama said...

Semua yang menyokong angkat tangan !
Wah ! semua orang setuju sokong kempat empat resolusi tanpa pindaan
Terima kasih saudara saudara.
Teruskan perjuangan.
arjuna waspada

~PakKaramu~ said...

Assalamu'alaikum Wr,Wb

Wahai panglima melayu!

MCA dah tak setuju dengan ketuanan melayu, hangpa diam je ka
mana keris, mana langkah

Dah sumbang ka!

Awanama said...

Arjuna waspada,
Angan-angan Mat Jenin je le. Selagi mana dakwah disekat-sekat, agama diambil separuh-separuh dan bengkang bengkok umpama lok keris, entah ke mana haluannya.

**Taliban**

kuntakinte said...

Salam, tak ada istilah islam sekerat2, itu cakap orang yang jumud, kalau nak tuduh orang sekerat2 Islam nya sekarang ni pemimpin PAS pun dah pakai jubah didalam kot pakai diluar, jubah dengan kot tu penampilan agama mana? yang pakai 100% kot dan talileher pun dah bersepah, jangan nak politik kan isu Agama semata2 kerana politik hakap, kuat kan Agama dengan mengunakan politik.

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online