Ahad, 21 April 2013

TENGOK VIDEO NI...MAT JENIN PAS...




KENAPA AGAKNYA SI NIK ABDUH NI....

APA DIA INGAT DIA DAN PAS INSAN DAN KUMPULAN TERPILIH KE, SEHINGGA MENGAKU ALLAH SWT YANG MENGARAHKAN DIA DAN PUAK JUAK SESAT DIA KE PUTRA JAYA? 

NAK MENUMBANGKAN MUSUH ALLAH...KONONNYA UMNO MUSUH ALLAH. RASA PENULIS DIA NIH KETURUNAN DARI PERUT YAHUDI ZIONIST AGAKNYA...SEBAB HANYA YAHUDI ZIONIST AJE PUAK YANG MENGAKU MENJADI UMAT TERBAIK.

PENULIS RASA TENTU SI NIK ABDUH DAN BAPAKNYA TAK PERNAH GOSOK GIGI KAN...KAN...KAN...SEBAB KERAP YANG KELUAR DARI MULUT MEREKA NI BERBAU BANGKAI....WEKKK...!!!
DIAKHIR ZAMAN DAJJAL BAWA SYURGA DAN NERAKA DUNIA

SO...PENULIS NAK BAGI PANDANGAN INTERLEKTUAL SIKIT PADA NIK ABDUH DAN PUAK PAS NIH...KALAU TAK MAMPU USAH BERANGAN LA NAK TAWAN PUTRA JAYA...SILAP-SILAP NAK BAYAR DUIT MAINTENACE PUN TAK LARAT...JANGAN JUAL POKOK-POKOK BUNGA DIPUTRAJAYA TU DAH LE. PAS KEDAH TAK PE LA...LEH TEBANG BALAK HINGGA GONDOL...





2 Comments:

Tanpa Nama said...

Jenis buah ini berasal daripada pokok mana? Buat malu keluarga, keturunan, bangsa dan agama sendiri. Jenis manusia seperti ini tiada satu manfaat pun kepada masa depan negara kita. Dia sedar tak apa yang keluar daripada mulutnya itu sebenarnya berasal daripada apa yang ada didalam diri dia sendiri. Politik cara Mamat ini sudah tidak releven dan tidak sesuai langsung pada zaman ini. Carilah kerja lain yang lebih bermanfaat dan belajar dahulu cara bercakap dengan lebih beradap dan sopan. Lain kali selepas memberi salam, belajar bercakap seperti orang yang berilmu dan bertamadun kemudian sentiasa sedarkan diri bahawa Allah itu Maha Mengetahui dan Melihat. Jangan sampai orang katakan kamu ini kurang ajar dan kurang akal.

Tanpa Nama said...

Dia ni calun yang terbaik untuk jual minyak angin ditepi jalan. Apa yang dia cakap tak langsung mengambarkan seorang yang berpendidikan ugama.Nalai academic dan keintellectual tak ada langsung. Malu saya mendengarnaya.

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online