Ahad, 4 April 2010

AMPON PAK..AMPON PAK..!!

DAKWAAN TANPA BUKTI AKHIRNYA SUARA KEADILAN POHON MAAF.

KAH KAH KAH KAH...100 JUTA...AMPON PAK..AMPON PAK...!!!


KISAH SELANJUTNYA

10 Comments:

Mamak Penang said...

Salam,
Pada 3hb.April 2009 atas keikhlasan dasar keterbukaan Dato' Seri Najib surat khabar Suara Keadilan dan Harakah dibenarkan terbitan. Surat Khabar pembangkang atau Media kerajaan perlu gunakan saluran ini sebagai mendidik rakyat dalam Ilmu sains politik dan berkomitmen kepada sistem demokrasi. Sekiranya digunakan untuk manipulasi, pembohongan, membunuh karektor ahli politik akan terima tamparan Backlash) dari orang awam. Menyokong pemerintah atau menyokong Dasar pembangkang adalah hak induvidu surat khabar itu. Tetapi Harakah dan Suara Keadilan cuma menjadi surat khabr menabur fitnah kepada kerajaan yng melampau. Rakyat perlukan surat-surat khabar yang menjana fikiran rakyat dalam sistem demokrasi bukan sekadar surat khabar yang punyai agenda kepentingan peribadi dan manupulasi fikiran rakyat. Demokratik bermakna dua perkataan Latin "Demos" - Rakyat dan "Kratos" - Pemerintahan. Ia bermakna Pemerintahan dari "Rakyat, oleh Rakyat dan Kepada Rakyat." Golongan muda di negara ini lebih dari 60% tidak yakin kepada surat khabar di negara ini yang melaporkan isu-isu politikk dan semasa. (Pada 1998 - 49% tidak yakin - Merdeka Poll). Keadaan ini adalah amat malang bagi sesuatu negara yang sedang maju.

luahfikiran said...

Salam.
Buat silap, kemudian minta maaf! Semudah itu! Mengapa tidak ditentukan kesahihannya lebih dahulu? Kesan negatif telah dirasai oleh orang yang difitnah!

Teddybear Cute said...

Itulah pembangkang. Apa nak buat.

kuntakinte said...

SALAM, PEPATAH TELAJAK PERAHU BOLEH UNDUR, TELAJAK KATA BURUK AKIBATNYA.

MEMANG SPECIES HAPRAK!!!

APA HABAK MAMAK? SIHAT NO...

Tanpa Nama said...

PKR = UMNO = Melayu jugak sama-sama mudah lupa

Mamak Penang said...

Salam Kunta kinte..

Pembangkang kat negara ini sedap mulut nak cakap apa saja...kerana mereka ingat tak apa yang boleh buat kepada mereka..ceramah pembangkang penuh dgn caci maki dan Fitnah.Kadangkala rasa LKY kat negara jiran itu betul jugak tindakan dia..siapa fitnah pemerintah sue sampai bangkerap sampai tak boleh berpolitik lagi..Syabas DS. Zambry...jgn bagi muka....lagi spesis ini.

p/S: Kunta kinte lama jumpa hang..bila nak kena teh tarek..Mamak hilang bukan apa jadi mat bunga sat kat FB...bunga raya bin bunga cempaka..hahaha!.

Tanpa Nama said...

Kemenangan utk Zamry....ini la kelebihan mamak...yeeaaahhhh...bravoo mamak...

Berita terkini...

Melayu Hulu Selangor akan dpt wakil rakyat MIC, bestnya...sama spesis Zambry...
Boleh lah rasmikan surau2 dan masjid2 baru di sana, tolong bacakan doa lagi...
pas ni mereka akan buat sembahyang hajat di surau2 dan masjid2, mendoakan kemenangan Calon pilihan pemimpin mereka...
untuk warga melayu Hulu Selangor yang tidak dpt ke surau2 + masjid2, mereka diminta melakukan di rumah...
nanti dah menang, sama2 sembelih Qurban... hahaha...
seronok jugak ya tengok juak2 melayu Hulu Selangor tu berjuang bermati2an utk MIC...
Hidup Melayu Hulu Selangor.... bravo....

Mamak Penang said...

Salam,Tanpa nama ini jadi ajen mengadu- domba orang Melayu dengan India ke?. Apa jenis spesislah engkau ini?. Yang Pakatan Rakyat puja LGE, LKS, Karpal, Santiago Melayu kah?. Menteri Besar Selangor Khaled Ibrahim nak buat kandang babi terbesar dunia di Selangor apa hal?. Yang bertanding di Hulu Selangor adalah Parti Barisan Nasional. Parti UMNO tak bertanding di Pilihanraya. Tanpa nama dari mana?. Spesis Alien kah?. Tak faham Politik jangan dok kata macam-macam. Barison Nasional bukan berpegang kepada rasis yang rasis ini Tanpa Nama. BN untuk semua tak kira dia Melayu, Cina, India atau orang Pribumi Sabah dan Sarawak. Kalau Tanpa nama rasa Orang Melayu saja boleh bertanding kenapa tak usulkan kepada parti DAP atau Pakatan Rakyat. Parti Pas kononnya parti Islam dan Pemimpinya 100% Melayu pun letak calon bukan Melayu dan Bukan Islam di Negeri Johor pada PR2008. Mentaliti Tanpa Nama ini mentalnya tanpa Oksijen kot?.

penjajak awan said...

Itu perkara biasa dalam PR,bab fitnah memfitnah sudah menjadi santapan mereka,tapi bila dah rasa tersepit barulah tahu diri tu bangang bebenor.

Tanpa Nama said...

yeeaahh... dlm puak2 BN xde fitnah2, bersih lagi suci dan menyucikan... hahaha...

jangan buta mata + pekak telinga...

nanti bukan sorang2 yang kena...

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online