Selasa, 30 Mac 2010

PENYAKIT LAMA PAKATAN REPUT PERAK BERULANG LAGI.



PUAK JUAK PAKATAN DI PERAK MASIH TAK HABIS-HABIS DENGAN PENYAKIT LAMA MEREKA IAITU PENYAKIT GILER BABY. ITULAH KEHEBATAN PENYAKIT MEREKA..AMAT GEMAR MENYONDOL SANA-SINI. TAPI PENYAKIT GILER BABY NI AKAN BERTAMBAH-TAMBAH PARAH APABILA TIBA MUSIM BERSIDANG.

IKUTI LIPUTAN DARI SAHABAT-SAHABAT TUAH DI PERAK, MENTERJEMAHKAN BAGAI VIRUS PENYAKIT GILER BABY MENYERANG OTAK PUAK JUAK PAKATAN REPUT NI.

-----

MEMANG HARAM JADAH! ADUN KUALA SEPETANG KURANG HAJAR DAN BIADAP bila bacaan doa memulakan sidang selamaba duduk walaupun semua yang lain berdiri dan mengaminkan doa manakala yang bukan islam tunduk sebagai tanda hormat. SIHARAM JADAH ni memang terang duduk dibaris depan sekali dan jelas boleh nampak yang beliau lansung tidak berdiri menghormati Dewan dan sekali gus bacaan Doa terutamanya umat islam amat sensitif dan memang layak di sebagai Haram Jadah!


PENGHINAAN TERHADAP DEWAN DAN PERLU DIAMBIL TINDAKAN SEBAGAI KURANG HAJAR MEMANG PATUT DI HUKUM TERUTAMA SI HARAM JADAH NI

SUMBER DARI

http://sekupangduas.blogspot.com/2010/03/siva-meroyan-lagi-gila-tak-dapat-pakai.html

-------


Panas! Pakatan Pembangkang Serang Tajol Rosli?

Ibarat suami gila talak, Adun-Adun pembangkang mengerumuni bekas Menteri Besar, Dato' Seri Diraja Tajol Rosli Ghazali sebaik sahaja Sidang DUN Perak ditangguhkan hari ini. Yang pasti talak mereka ditolak. Tajol Rosli menjelaskan segalanya kepada Sivakumar, Nizar, Nga Kor Meng dan kuncu-kuncu mereka yang menyerbu beliau. Puncanya di sini.

http://1peraktoday.blogspot.com/2010/03/panas-pakatan-pembangkang-serang-tajol.html

1 Comment:

penjejak awan said...

Aku tak sangka penyakit giler babi nie kategori merbahaya macam penyakit anjing giler.
Virus dia kira kuat sebab sape2 yang dah terkena penyakit giler babi nie tak sembuh2 lagi walaupun dah setahun lebih.
Agak2nya penyakit giler babi nie kira permanent tak kat sape2 yang dah terjangkit,kalau kekal aku rasa kena kurantin takut merebak lepas tu terjangkit kat orang lain payah pulak.

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online