Selasa, 2 Mac 2010

JAGA-JAGA BENDA JATUH ATAS KEPALA..UNCLE SAM SOKONG NUA.?

 
 Gambak hiasan aja nie chek...!!

Anwar dakwa dapat sokongan AS

KOTA KINABALU 28 Feb. - Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini mengaku mendapat sokongan dan perhatian daripada Amerika Syarikat (AS) dalam kes tuduhan meliwat yang sedang dihadapinya.

Malah, katanya, beliau turut mendapat sokongan daripada pemimpin negara Islam lain seperti Turki dan Qatar.

Tambahnya, dalam isu kes liwatnya itu beliau turut mendapat sokongan daripada bekas Presiden Indonesia, B.J Habibi selain 58 Ahli Parlimen Australia.

"Minggu lalu saya pergi ke Qatar, Perdana Menteri, Syeikh Hamad jemput saya. Peluk saya dan bagi sokongan. Perdana Menteri Turki, (Recep Tayyip Erdogen) peluk saya dan dengan sedih berkata, saya menyokong kamu.

"Hillary Clinton (Setiausaha Amerika Syarikat) ketika di Qatar, apabila dia nampak saya dia terus bangun dan salam. Saya ingat kalau peluk, saya pun OK tetapi dia tidak peluk saya, kalau dia peluk, nanti Utusan Malaysia akan ambil gambar.

"Saya nak tanya dia bagaimana keadaan Clinton (bekas Presiden Amerika Syarikat) kerana membuat pemeriksaan jantung. Tetapi belum sempat saya bertanya, dia kata sebenarnya kami bersama anda Anwar, kami berjuang untuk keadilan," katanya ketika berucap pada majlis sambutan Tahun Baru Cina di Sekolah Menengah Kian Kok dekat sini hari ini.

utusan

KOMEN PENULIS;

RENTI-RENTIKANLAH DATO SERI OIII..!!

YANG PI BUAT HINGGAK SATU DUNIA TU BUAT HAPA..?

DS HADAPI SAJALAH SAIFUL DI DALAM MAHKAMAH SUDAHLA...!!

AWAT YANG TAKUT SANGAT PADA BUDAK SAIFUL TU..?

SAMPAI PI JUMPA KELINTON LAH...ERDORGAN LAH...AMERIKALAH...TURKI LAH...!!

HAWAT...NAK SURUH DEPA HANTAK ASKAR KE SINI KA...?

NASIHAT KAMI PADA CHEK...HADAPI DENGAN TABAHLAH PEMBICARAAN TU..

KALAU TERBUKTI BERSALAH..MAKA BERTAUBAT AJE LAH...MASIH CUKUP MASA UNTUK BERTAUBAT DAN ALLAH SWT TU MAHA PENGAMPUN..MAHA PENGASIH,  PENYAYANG.DAN MAHA SEGALA-GALANYA.

KALAU TERBUKTI TAK BERSALAH..MAKA BERSYUKURLAH...DAN BERHENTI BERPOLITIK DUNIA..BUAT IBADAT...PERGILAH BUAT HAJI..KALAU RASA TAK NAK BUAT HAJI...PERGI BERTAPA AJE.LAH..!!

JAWATAN PM KA...MEMIMPIN NEGARA KA...NAK MENANG PRU 13 KA...NAK PERINTAH MALAYSIA KA...ITU SEMUA DUNIA..HANYA PERHIASAN DUNIA SAJA...TAK KEMANA...!!!

INGAT..AKHIRAT JUA TUJUAN KITA DAN IANYA KEKAL BUAT SELAMANYA...

3 Comments:

Mordecai Kucai said...

Seganas ganas yang meyokong Anwar adalah Amerika tapi jangan lupa bahawa mereka dengan kekuatan yang ada dan semaksima fikiran, cuba untuk menjatuhkan Castro di Cuba tetapi tetap juga gagal.

Tak jauh pun, sepelaung saja Cuba itu dari Amerika.

Ertinya mereka walaupun dengan cara jahat sekalipun tetap bermain permainan bersih iaitu menghormati kedaulatan negara Cuba.

Mereka hanya mampu main wayang di belakang. Hidup lagi Castro sedangkan Presiden Amerika sudah bertukar ganti.

Orang putih pun pandai berbudi bahasa. Bila tengok mamat sekor ni muka macam nak tercabut nyawa mereka pun kesian juga.

Apalah ruginya penentangan paling lemah yang mereka boleh berikan iaitu dengan kata kata yang sombrono atau sambil lewa untuk mengisi masa yang berjalan teramat perlahan apabila bersua dengan Anwar. Supaya si kuat bercakap ini yang tiba tiba pendiam menjadi dirinya yang asal iaitu selalu menyalak.

Yalah, lagipun dia pun bukan sesiapa lagi sekadar ketua pembangkang yang selalunya di hindari oleh ketua kerajaan asing untuk tidak mengeruhkan perhubungan antara negara.

Najib pun boleh berkata bahawa China, India, Rusia, Perancis, England, Jepun, Italy dan lain lain lagi tidak campur tangan dan menyentuh kedaulatan Malaysia sebagai negara yang merdeka dan berdaulat semata mata kerana seorang peliwat tegar.

Mereka pun ada tanggungjawab kepada pengundi mereka dan perlu menjaga maruah serta kebijaksanaan mereka untuk tidak di keji oleh pengundi mereka yang pasti akan menyesal mendapat ketua negara yang mempunyai ciri ciri kebodohan tersembunyi tetapi nyata.

Begitu la Anwar mabuk dalam kebodohan 1970an. Orang lain sudah meningkatkan tingkat pemikiran untuk menyaring maklumat dengan cara pemikiran yang maju, Anwar masih menyangka kita semua seperti orang yang tidak berpengatahuan di zaman universitinya. Di kala cuma ada 2 universiti saja semasa itu.

Mungkin sekarang Anwar belum sedar tetapi telah di sedari oleh pengikutnya yang pemikirannya tidak mempunyai keupayaan untuk menanggung beban tinggi sebagai seorang PM. Beliau telah membuktikannya apabila menjadi peneraju PR.

Cara dia yang ingin memusnahkan Malaysia tidak boleh di pandang ringan. Petualang negara.... kerana dia tahu dia boleh pergi kemana mana sekeluarga meninggalkan kita dengan lebih masaalah.

penjejak awan said...

Kah kah Nuar Berahim memang teror bab ini,dia bijak bila mengatakan mengenai simpati asing terhadap dirinya.

Tetapi malangnya keberanian Nuar Berahim hanya di luar gelanggang(makamah) sahaja tak lebih dari itu.

Bila didalam gelanggang kecut perut,walaupun dgn benteng pertahanan yg kuat(barisan peguam) Nuar masih tidak berani bertempur dgn Saiful hanya budak pembancuh kopi.

Hai DSAI pakar dah bawa masuk, para alibi pun nampaknya kuat tapi masih cari jalan nak gugurkan kes

Hanya org yg benar2 bersalah sahaja takut pada kebenaran kalau rasa diri tak bersalah apa tunggu lagi"LAWAN TETAP LAWAN".

Bila kebenaran datang kemungkaran akan karam.

Teruskanlah menipu penyokong2 yg mcm tunggul kayu tidak nampak kebenaran yg sedang dipertontonkan olea ALLAH keatas Nuar Berahim.

noorisyambakhtiar said...

Orang kalo suka peluk memeluk, sana sini pegi akan criter peluk-pelukan aje lah. Itu yang menyeronokkan.....Kalo itu olang jadi pm.......habih semua orang nak dipeluknya......tak gitu

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online