Rabu, 3 Mac 2010

HANCUSSS PKR...SEORANG LAGI AHLI PARLIMEN PKR UMUM KELUAR PARTI..!

 

LAGI SEORANG PEMIMPIN PKR SELEPAS FAIRUZ, TEE DAN ZAHRAIN TELAH KELUAR DARI PARTI.

AHLI PARLIMEN P058 KAWASAN BAGAN SERAI, YB MOHSIN FADZLI HAJI SAMSURI TELAH MENGUMUMKAN KELUAR PARTI UNTUK MENJADI AHLI PARLIMEN BEBAS KERANA KECEWA DENGAN PERJUANGAN PARTI PKR.

BELIAU KHUATIR DAN BIMBANG DENGAN AKTIBITI-AKTIBITI POLITIK PKR YANG MENGHALALKAN CARA DEMI MATLAMAT POLITIK YANG SEMPIT. SERANGAN-SERANGAN DAN KRITIKAN TERHADAP INSTITUSI DIRAJA DAN INSTITUSI KEHAKIMAN SERTA PERBUATAN MERAIH SOKONGAN DARI NEGARA LUAR SUDAH SAMPAI KETAHAP YANG BELIAU TIDAK LAGI BOLEH BERTOLAK ANSUR.

JUSTERU ITU DALAM SIDANG MEDIA SEBENTAR TADI BELIAU TELAH MENGUMUMKAN MELETAKAN SEMUA JAWATAN DALAM PARTI DAN SETERUSNYA KELUAR DARI PARTI PKR UNTUK MENJADI AHLI PARLIMEN BEBAS. SELAIN ITU BELIAU JUGA TIDAK BERPUAS HATI DENGAN SIKAP PKR YANG MENYOKONG PENGUNAAN KALIMAH ALLAH OLEH BUKAN ISLAM JUGA MENJADI PUNCA KEPUTUSAN BELIAU.

BELIAU MENJADI AHLI PARLIMEN BAGAN SERAI SELEPAS MENGALAHKAN ZAINAL ABIDIN BIN ZIN DARI BN SEMASA PILIHANRAYA UMUM YANG LALU. YB MOHSIN MEMPEROLEHI JUMLAH UNDI SEBANYAK 18,943 MANAKALA ABIDIN MEMPEROLEHI SEBANYAK 15,530 UNDI.

utusan

PANGLIMA MELAYU TERAKHIR PAKATAN REPUT...BILA LAGI NAK ANGKAT KAKI...??

KEH..KEHH..KEHHH...KEHHHH....!!!




10 Comments:

Unknown said...

projek pembasmian kotoran degil maaa...kehkehkeh bagus juga,,,gua suka lagi ramai lagi bagus..!!!

hanizam said...

satu lagi tamparan buat pimpinan PAKATAN hancus....taklenalah kome tido...tumpo yeop....

Akal Nadim said...

Dia keluar kerana Allah. Sytukur alhamdulilah....dapat pahala dan yang penting dapat duit... yahu..yahu..yahu..Negara kita sudah makmur...yahu...yahu...syukur pada Allah.

Tanpa Nama said...

take beer ! take beer ! take beer !

penjejak awan said...

Habislah Nuar kali ni satu persatu duk keluaq tinggaikan dia.
Hancus musnah harapan nak jadi PM.
Itulah lain kali jangan suka duk membohong
sekali org percaya,
dua kali boleh lagi,
tiga kali orang dah pikiaq,
empat kali siap sedia,
lima kali apa tunggu lagi blah la.
Siakap senohong gelama ikan duri,
mula2 cakap bohong,
lepas tu orang duk lari.
BYE BYE NUAR BERAHIM.

Tanpa Nama said...

Ada duit....semua boleh beli Maa..alasan bagi semuanya sama..Tan Tee Beng siap baca skrip lagi...lawak yang kurang menjadi...

Tanpa Nama said...

Alhamdulillah.....semoga perjuangan YB diberkati Allah..berani kerana benar..takut kerana salah!

Tanpa Nama said...

Salah C nuar laaa...Nuar ni bukan nak jadi hati Yb PKR tp lebihkan DAPig. Dah tu bila niat dalam hati tu kotor, ALLAH SWT pun tak izin.

Kampung aku pun walaupun PKR pegang hempeh, apa pun tak leh buat tak pe laa biarlah rakyat kawasan aku tu reput tulang, kena artritis baru laa korang nak sedar kot. Dulu time BN leh jugak minta tolong siap semua parit longkang bersih teratur sejak 2 tahun ni bukan kata banjir ular sawa pun syok nak masuk rumah. Tapi rumah kroni dia org semua cantik jalan longkang lengkap.

Allamdulilah, syukur pada wakil MP atau ADUN yg keluar jadi wakil bebas, pekak ja telinga, buat buta mata dgn puak ni...buat kerja baik baik jaga rakyat jaga kawasan, jangan risau, kami lagi suka, ala setakat nak cover line depan media kata emua bagus tu tipu laa...PR mau ingat rakyat cuma pangkah lu org kerana protest aja, bukan kerana kita org suka sgt dgn lu org. Nama org Melayu kalau boleh buat kerja rajin tak masuk mana mana pihak adil kami sokong.

10 BUDAK HITAM said...

Salam Sdr,

Parti Keadilan Rakyat semakin menuju kehancuran.Satu demi satu dilihat keluar dari parti pakatan rakyat ini.

Apakah signifikan nya pada Pakatan Rakyat di Perak? Barangkali isu yg menghimpit komponen PR ini ada hikmahnya pada PAS di Perak.

Nizar dilihat akan gunakan Sidang DUN Perak akan datang sebagai dalang ganti untuk mengaburi pandangan rakyat terhadap kepincangan PR.

Lihatlah nanti,segala wayang kulit, undang-undang rimba, pelakon terbaik anugerah skrin dan berbagai lagi bakal menggegarkan sidang dun perak 30 Mac!


--------------------------------------------------------

10 SiBudak Hitam Akan Terjah, Bongkar Dan Kerjakan !

Tanpa Nama said...

Para penyokong BN harap jgn terlalu ghairah dgn kemasukan beramai-ramai ini. Kita perlu ingat, rakyat mengundi parti bukannya individu. Tambahan pula, yang kembali ke BN semuanya banyak masalah termasuklah yang tak jalankan tanggungjawab kpd pengundi di kawasan masing-masing. Keluarnya mereka dari PKR harus dilihat dari sudut positif kpd pembangkang dan negatif kpd BN. Jika pembangkang menyifatkan ini suatu pembersihan, adakah BN pula menerima kotoran? jangan sampai disaat musim pilihanraya nanti ianya menjadi satu bahan ketawa dan senjata pembangkang untuk menghentam BN...

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online