Isnin, 26 Oktober 2009

SAYA TAKUT SAMSENG.?


Action aje lebih..!!!

8 Comments:

Jeffry said...

SLM BRO..KEEE PAAAAA LERRRR HOTAKKK DIAAAA!!. TELOW DH KECUT KE PER SI MANGKOK KATUN NI??? KEHKEHKEH

Assaad said...

Salam Semua..

Ini adalah satu alasan untuk menutup kelemahan dan kejatuhan PR di perak. Asal ada kesalahan semua di tudingkan ke BN atau UMNO. Maklum ajelah mereka semuakan calon-calon syurga. Mana ada kesalahan.

Kemenangan pada PRU 12 adalah ujian tuhan. Baharu dapat memerentah beberapa negeri, telah mendabik dada.

Sebenarnya pada PRU 12 undi rakyat adalah Protes Rakyat kepada BN. Supaya BN dapat koreksi diri. Bukan kerana menyokong PR. Sadarlah diri. Apa dah jadi "kita ada Number?". Tak malu ke!!!.

Syabas BN kerana berani melakukan perubahan demi perubahan demi rakyat dan 1 Malaysia.Syabas DS Najib..teruskan , jangan toleh belakang. Insya-Allah Malaysia akan maju, berjaya, makmur dan namanya akan terpahat di seluruh dunia.

PR berubahlah kalau ingin mendapat sokongan rakyat. Sokonglah kebenaran walauopun pahit. Bukan sekadar bangkang dan terus bangkang.

PR Usah demontrasi jalanan, kesian peniaga yang kerugian. Jangan fikir untuk diri sendiri aje.

Buka minda, buka hati....



Saat Jais
http://saatjais.formor.com
http://saatjais.wordpress.com
www.treat-cure.com

Media Cyber said...

ini wolang harap action saja lebih tetapi otak talak kurang lebeh macam itu otak udang gallah.. busat2 punya udang tapi bodoh punya otak. sama macam itu nizar! hahaha!

DR 1221 said...

salam bro
si nijar ni merapu, boneka kepada DAP

Tanpa Nama said...

Saya setuju yang PRU12 rakyat buat undi protes kat BN bukan sebab nak sokong PR... so rezeki la kepada YB PR yang dalam elaun wakil rakyat... tapi untuk sepenggal sahaja... next PRU13 insyallah rakyat akan kembali kepada UMNO...Orang cina mungkin akan terus melekat pada DAP... Saya pun akan bagi satu undi saya kepada UMNO DUN Kamunting nanti insyallah... untuk Parlimen Taiping kalau ada calon bebas melayu saya akan bagi undi saya kepada calon tersebut sebab saya tak suka Kayveas di Taiping... dia berlagak...

Tanpa Nama said...

Saya setuju yang PRU12 rakyat buat undi protes kat BN bukan sebab nak sokong PR... so rezeki la kepada YB PR yang dalam elaun wakil rakyat... tapi untuk sepenggal sahaja... next PRU13 insyallah rakyat akan kembali kepada UMNO...Orang cina mungkin akan terus melekat pada DAP... Saya pun akan bagi satu undi saya kepada UMNO DUN Kamunting nanti insyallah... untuk Parlimen Taiping kalau ada calon bebas melayu saya akan bagi undi saya kepada calon tersebut sebab saya tak suka Kayveas di Taiping... dia berlagak...

Tanpa Nama said...

BETUL KER NIE.. TAK KAN SAMSENG TAKUT SAMSENG... TAK JADI BAPAK GANGSTER LA MCM TU..

kuntakinte said...

salam, aik.. bukan ke awak kepala samseng...ni jenis berguru tapi tok guru tak bagi habis ilmu le ni..sebab tok guru tahu ni jenis anak murid boleh derhaka punya... takut pulak dgn samseng lain.

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online