Selasa, 20 Oktober 2009

RAJA-RAJA MELAYU DIHINA OLEH PUAK TAK BERTANGGUNG JAWAB.

Sultan Perak & Selangor di celakakan oleh blogger haprak Raja Petra dan gerombolan blogger blogger pakatan haprak.

Didalam artikel beliau :klik sini dan penarik beca(sultan perak tak layak dihormati) klik sini menyatakan punca kejatuhan kerajaan Perak adalah dari pihak Istana.



blog suara rakyat mengelar syaitan kepada sultan!klik sini


Tuduhan & fitnah yang war warkan cukup mengjengkelkan. Harus diingat,walaupun terdapat fakta & jumlah yang disebut didalam artikel RPK,kesemuanya boleh diada adakan.RPK cukup terkenal dengan taktik jahat memanipulasi fakta & memainkan persepsi menghasut rakyat.Komen komen didalam blog jahat pakatan haprak juga amat menyedihkan.Sultan di momokkan,dihina dan dicaci.

Pihak Gerombolan Pakatan Ranap lagi Haprak ni jenis macam bebudak yang bemain Teng-Teng. Apabila kalah mereka mula menyalahkan orang lain menipu dan tak betul.

Yang sebenarnya merekalah jenis-jenis SAMDUL BADEGOL. Cuba fikir…si RPK tu sapa..apa kah yang keluar dari penulisannya tu semuanya benar dan terbukti belaka..? Sebenarnya dia tu hanya percacai haprak yang tak juga tahu apa-apa melainkan hanya cuba menduga-duga…atau lebih buruk lagi hanya bertujuan membusukan atau menjatuhkan imej. Cuba baca semua kenyataan dan tuduhan tersebut..satu pun tak bertarikh. Jadi 'NOT VALID' namanya..!!
Kes ini serupa macam kes tuduhan kepada Tun dan Kabinetnya sedikit masa dulu. Berjela-jela tuduhan yang dilempar..kalau dicetak mungkin dekat 10 meter panjang tuduhan tersebut. Yang menariknya tuduhan mengelapkan wang sehingga berbillion siap dengan akaun no bank Switzeland dan Singapura lagi...!! Kemana semua tuduhan tersebut...? Kenapa tak repot...? Kenapa masih tak masuk mahkamah...? Bila Tun cabar dalam blog beliau agar orang yang menuduh tampil untuk di heret ke Mahkamah...SEEKOR pun puak haprak ni tak berani muncul.

Kalau rakyat Malaysia begitu bodoh boleh percaya dengan penulisan yang negative gerombolan puak Pakatan haprak ni maka alamatnya hancurlah negara dan segala yang telah terbina elok selama ini.

Kami pihak blogger baik yang sayangkan keamanan Negara dan kedaulatan Raja-Raja Melayu percaya pihak polis akan dapat mengesan manusia kurang ajar ini, nombor telefon tertera di blog suara rakyat, harap tindakan yang tegas dapat diambil.!
sumber asal : pisau.net

15 Comments:

Tanpa Nama said...

Jangan buang masa Gerakan BPN bloggers harus membuat laporan polis agar bloger haprak ini diambil tindakan. Kalau aku tahu siapa anak haram jadah ni memang akan aku pijak-pijak muka dia.

bat69

YANG GAMBI said...

Salam, inilah agenda komunis yang telah menyerap dalam parti-parti pembangkang. Mereka melaung-laungkan kerajaan rakyat sejak berpuloh tahun untuk menjadikan Malaysia sebuah negara Republik macam Indonesia......

Kenapa orang Melayu sanggup berfikiran songsang terlalu terpengaruh dengan propaganda mereka....

Bagi pengkhianat bangsa, hanya kuasa Raja-Raja sahaja lagi yang masih menjadi batu penghalang cita-cita mereka, sebab itu mereka terlalu asyik menghasut rakyat agar ISA dimansuhkan......

Adakah orang-orang Melayu sedar ini ?

PAS terlalu gila dan tamak kuasa sehingga sanggup menukar asas perjuangan mereka demi jawatan dan kuasa.....

JEBAT said...

DI TERENGGANU, SAMPAI SEKARANG TAK REDA - REDA APA CERITA.... ?. BUKAN SULTAN KE YANG LANTIK MB TERENGGANU?
ITU TAK DERHAKA KE ?. TUAH KAU AJAK SEKALI SI TANPA NAMA TU PERGI PIJAK MUKA DUN BN DEKAT TERENGGANU ITU... MASA KAU REPORT TENTANG BLOGER YANG KAU MASUKKAN ITU , KAU BUAT REPORT SEKALI PADA ADUN TERENGGANU TU, BIAR PADAN MUKA MEREKA NAK DERHAKA. ITU PUN KALAU KAU BERANILAH.. KALAU TIDAK AKU TUKAR NAMA KAU JADI ABG BUAH.

C L J said...

Hamba baca tulisan RPK tu sampai ke ruangan undi2. Nampak jelas mengajak rakyat untuk berontak. Ambil perhatian ayat ayat seperti: "It's time for the French way of revolution." apa maksud dan apa tujuan ayat ayat macam tu. Jahanam sungguh.

Ali Abdullah said...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Ali Abdullah said...

Manusia biadap ni sebenarnya nak cari publisiti. Dah tak takut kat ISA sebab nak cabar pihak berkuasa. Paling penting, tangkap jer. Tak payah siasat2 lagi, hantar kat teluk Guantanamo tu.

Tanpa Nama said...

SLM BRO...DIORANG DH NAIK TOCANG BROO. KLU DIORANG DH BERANI TENTANG RAJA, ORG MELAYU NAK DUDUK BWH KETIAK CHIN PENG KER?..SIYALAN HARKK PTUIHH!!!

Tanpa Nama said...

Kuncu dan pengampu UMpno yang terulung..............banyak korup dan kereta mewah, baglo disediakan untuk kamu semua!!!

Korup kings dan perasuah terulung!

Puteri tamak=purimak
Putera tamak=puramak
sultaktamak=sulmak
Puteri rasuah=purisuah
Putera zalim=Puralim

Tanpa Nama said...

ALO TANPA NAMA..AKU NK TABH SKET..

ANUWAR TAMAK = POOKEYWAK!!

KEHKEHKEH JGN MARA HAA

AbgTuah said...

AKU PUN NAK TAMBAH..

SI NIK AJIS - ULARMAK...!!

Anak Lenggong said...

Aku nak Tambah jugak..

HADI = HADIPAQ

Hang Jebat said...

TUAH,APA PASAL TAK BUAT ULASAN TENTANG ULASAN AKU. ASYIK MENGARUT DAN MENCARUT APA HAL. ILMIAHLAH SIKIT BIAR SEPADAN DENGAN NAMA DAN JAWATAN. JANGAN JADI MACAM BUDAK 2 SEKOLAH JE. KALAU TAK KAU SURUH GOMO JAWAB MUNGKIN DIA ORANG GANU.

kuntakinte said...

SALAM, MARI KITA SEDARKAN ORANG MELAYU DAN BANGSA LAIN YANG SAYANG KAN RAJA, KITA TOLAK PUAK2 PENGKHIANAT INI.

PENGKHIANAT KEPADA ULUL AMRI BERDOSA BESAR DAN WAJIB DITOLAK.

Cathaysia dot com said...

Salam

Artikel RPK sentiasa menarik, Standard bahasa dan intelektual beliau juga tinggi.

Bagus juga dapat membaca pendapat-pendapat berbeza dalam tulisannya.

Seronok juga dapat membaca blog abg tuah dan komem jebat.

Alhamdulillah demokrasi semakin subur di Malaysia.

kuntakinte said...

salam, bro wan..jaga2 jangan terpengaruh tak tara mana intlektualnya pun kalau intelek pun tapi perangai hantu raya buat apa.asyik lari luar negara je kalau ada krisis kena batang hidung!!! mentang2 harta banyak di luar negara.

so hati2 le yek....

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online