Jumaat, 16 Oktober 2009

KITA PERLU TERUSKAN SERANGAN...


Pemuda Umno akan membentuk 'bilik perang' Pemuda untuk memenangi pilihan raya umum yang akan datang, kata Ketuanya, Khairy Jamaluddin.

Di samping itu, katanya, pergerakan itu akan menukar strateginya dalam menghadapi pembangkang dalam pilihan raya akan datang.

Katanya, setelah mengalami beberapa pilihan raya kecil, pergerakan itu akan mengambil pendekatan 'menyerang' pembangkang.

"Kita tidak biarkan lagi Umno dicerca, cuba menabur fitnah tanpa mengira dosa.

"Lihat di Bagan Pinang, mereka mengisytiharkan jihad, tetapi ahli Umno berada di barisan hadapan untuk menjaga maruah parti," katanya ketika menggulung perbahasan di perhimpunan agung Umno di PWTC petang ini.

http://www.malaysiakini.com/news/115225


PENULIS AMAT SETUJU SANGAT DENGAN SARANAN TERSEBUT. DAH TERLALU LAMA KITA ASHIK BERSABAR DAN BERTAHAN DARI SEGALA SERANGAN PIHAK PEMBANGKANG.

INGAT….SEJARAH DAN TAULADAN DARI PRU 12 TELAH MEMBUKTIKAN BAHAWA SERANGAN DEMI SERANGAN YANG BERTALI ARUS DARI PIHAK PEMBANGKANG TELAH MELEMAHKAN BARISAN PERTAHANAN UMNO.

YA..KINI MASA NYA TELAH TIBA..MASA YANG PALING SESUAI UNTUK KITA MELENGKAPKAN DIRI..MENGATUR STRATEGI…BAGI MELANCARKAN SERANGAN TERHADAP MEREKA PULA.

KAMI PIHAK BLOGGER PRO KERAJAAN SEMEMANGNYA TELAH LAMA MELANCARKAN SERANGAN DEMI SERANGAN KEATAS MEREKA..

KAMI MENJAWAB TUDUHAN LIAR MEREKA..KAMI MEMBIDAS LANTANG KEPINCANGAN MEREKA..KAMI DEDAHKAN KEONARAN MEREKA..TANPA ADA LAGI RASA BELAS KASIHAN TERHADAP MEREKA…!!!!

HANYA INILAH CARA YANG PALING SESUAI DAN BERKESAN UNTUK MENGEKANG KEMARAAN MEREKA…!!!

15 Comments:

Tanpa Nama said...

Kalau dulu sebelum PRU12 pemuda UMNO dengan bongkaknya mengunakan slogan Gempur dan akhirnya Hancur. Kini BILIK PERANG kononya untuk memenangi hati rakyat- LUPAKAN! rakyat tidak akan lupa Ketua Pemuda ada pengamal politik wang, dia adalah liability kepada UMNO keseluruhannya. PRU13 muka dia dan Ali Rustam harus diHITAMKAN agar rakyat tak nampak.

bat69

ISAC said...

Salam...

Umno dah lebih 5 tahun, asyik bertahan...Pertahanan yang terbaik ialah dengan menyerang.

Tapi majulah dengan penuh berhemah,
agar kita tidak tersalah langkah,
andai ditakdirkan nantinya kita kalah,
biarlah kita gugur dengan bermaruah.

Mohammad Roslan said...

Salam, Serang...serang dan jangan lagi duduk mcm "sitting duck". Tak perlu mempertahankan dakyah pembangkang. Tak perlu...serang tubi-tubi sampai ranap...siapa nak talqin siapa?..kita talqinkan Pakatan rakyat di PR13 nanti...

C L J said...

Hamba nak pesan jugalah. Boleh ke ?

Pesanan 1: Perkataan perkataan yang boleh diterjemahkan kepada tindakan kekasaran fisikal tu kalau dari kita para blogger ok la. tetapi kalau dari pemimpin nanti jadi masaalah sikit. Mereka nanti jaja lain macam.

Pesanan 2. Siapkan kamera yang boleh ambil video klip biar banyak sikit. Takut mereka buat onar dan tuduh kita mulakan. Bagan Pinang pun ada kan ?

Tanpa Nama said...

Saya rasa jangan lah hanya mula menyerang bila nak pilihanraya..Serang le tiap hari..
Kita tengok UMNO tak ada pon surat khabar nyamuk..
Kita kena ikut rentak PAS dengan Harakahnya..KPKr dengan keadilannya...dan DAPdengan Roketnya...Yang sentiasa ada Berita sensasi..walaupun kita tahu fitnah..Tetapi Seronok di baca..UMNO ada apa???jadi mana dia alat Perang SARAFnya??/...saya rasa umno akan lingkup next Election..jika baik sangat..

saya rasa tidak salah kita buat akhbar sebijik macam harakah..sebab Itu jenis akhbar yang di gemari Tok-Tok guru PAS..dan mereka menghalalkannya...

Tanpa Nama said...

Kenapa POLIS tak ambil tindakan dan tangkap SIVAKUMAR yang menyamar jadi speaker??
Sillah ambil mungkin atas ISA atu Akta hasutan.
Mengapa kita ada Menteri KDN yang lembik dan takut...Asyik nak mintak maaf dan keluar air mata???
Lingkup UMNO nanti...
Keras le sikit...

Tanpa Nama said...

Tak tahu lagi ke, Menteri KDN kita to pondan, bila gelak atau buat2 gelak dibantainya gelak dengan mulut ternganga paling besar di Malaysia.

Tanpa Nama said...

Menteri Melayu Lelaki yang paling menyampah ditengok...

TAAVEEKUN PERAK said...

serang itu perlu tapi mestilah dgn fakta yg tepat dan bernas.umno perlu lebih profesional.mereka dah jadi mcm taliban yg dahagakan kehancuran.sebaiknya kita menyerang dgn berhemah dan berbisa.serang sampai terduduk atau kasi baring terus tapi jgn lupa serangan perlu dgn berhemah.

Tanpa Nama said...

Menteri tu tak perasan ke..tak pernah nak baca komen membena orang ke???
kita diluar ni pemerhati...

Tanpa Nama said...

salam abg tuah..

Serang biar brfakta..jgn jadi mcm PR haram jadah..serang mcm ketuk tin kosong..
Mmg benar BN mesti sedia dgn stretegi serangan..tokoh yg ada patut tampil dgn serangan yg bole melemahkn sendi2 PR haram jadah. wpn kita pernah menggunakn slogan GEMPUR tp BN lebih kpd strategi pertahanan. Kita lihat pula bagaimana BN menyerang. Pertama kali dalm sejarah 50 tahun BN memerintah..

Hang Jebat said...

Sejak bila umno duduk diam,umnolah yang sebenarnya banyak menyerang menggunakan media berbanding dengan PR.Itu hakikatnya.kalau surat khabar berbagai jenis nama, tv macam tv digunakan. mudahnya si khairy menipu kau orang semua untuk mempopularkan namanya kembali.

p/s : Tuah memang terkenal taatnya membabi buta.

Tanpa Nama said...

kalu nak menang dalam peperangan gunakan laha stretegi " ART OF WAR" bacalah buku "San Tzu Art Of War"... itulah yang digunapakai oleh orang Cina..baik dalam POLITIK, Business..dan sosial..

Ali Abdullah said...

kawan buat serangan dari jauh, guna slingshot china...

Tanpa Nama said...

Salam.

Serang!!!dengar tu remang juga bulu roma, tapi yang aku takut, keryau sana keryau sini, serang!!!serang!!! last last rupanya duduk mengeram dalam sarang.

Aku tu bukan apa...dimusim Persidangan berapi2 kalah lagi NAGA API, lepas bersidang balek saja rumah cari bantal tidur..kalau
tak buat kerja pun sapa nak chek..
Lapuran....???itu perkara mudah, lagi pulak sapa nak baca..KJ? jauh api dari semanggang le, dia nak baca lapuran ke? nak baca Saham ke?

Mari kita sama2 tengok nanti.....

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online