Sabtu, 10 Oktober 2009

UMNO/BN MEMANG HEBAT DI BAGAN PINANG.

KALAU TAK DISAKSIKAN DENGAN MATA SENDIRI TENTU TIDAK PERCAYA. CUBALAH LIHAT SENDIRI KEADAAN SEBENAR DI PENTAS CERAMAH PAS DI BAGAN PINANG MALAM SEMALAM IAITU PADA MALAM 9 OCT 09. SEOLAH-OLAH KELIHATAN PAS TIDAK LANGSUNG MENDAPAT SAMBUTAN DARI UJANG-UJANG DAN WARIH-WARIH DI BAGAN PINANG. JIKA DIKIRA JUMLAH YANG HADIR MENDENGAR CERAMAH TERSEBUT HANYA LEBIH KURANG 30 PULUH ORANG SAHAJA. TAPI YANG PALING SODIH GILO IALAH..HANYA ATOK-ATOK DAN WAN-WAN SAHAJA YANG MASIH PERCAYA PADA JANJI SYURGA PAS...KIH..KIH..KIH...!!!

OH YA...SEMASA MELIHAT SALAH SATU GAMBAR YANG DIAMBIL DI KEM CERAMAH PAS PENULIS JUGA AMAT TERPERANJAT KERANA KELIHATAN BEGITU RAMAINYA ENTITI YANG TAK DAPAT PENULIS PASTIKAN DENGAN JELAS APAKAH DIA...MUNGKINKAH HANTU ATAU PUN JIN....??


CUBA KITA LIHAT DAN BANDINGKAN PULA KEADAAN DIPENTAS UMNO. TAK PAYAH PENULIS TERANGKAN TENTU PEMBACA SENDIRI DAPAT MELIHAT PERBEZAAN YANG AMAT KETARA. YA....!!UJANG-UJANG DAN WARIH-WARIH BAGAN PINANG TELAH MEMBERIKAN SAMBUTAN YANG HANGAT SEKALI PADA UMNO/BN. SYABAS PENDUDUK BAGAN PINANG..ANDA MEMANG CERODIK...!!!


12 Comments:

Tanpa Nama said...

kalau macam tu gerenti menang BN ,tidur lena.

mudz said...

Kenapa UMNO pilih Isa III

Kesetian ibu-bapa aku kepada UMNO hancur berkecai bila Isa dipilih menjadi calon PRK N31 Bagan Pinang walaupun beliau didapati bersalah kerana rasuah.Adakah UMNO ketandusan calon yang berwibawa dan bersih? Berilah peluang kepada pelapis untuk menerajui UMNO.

Pemilihan Isa bermakna UMNO merestui PRK yang paling kotor dalam sejarah.Penipuan, rasuah dalam bentuk wang atau
bukan wang, sogokan akan menjadi modal UMNO untuk menang kali ini.

Sifat jijik UMNO ini sudah sebati sejiwa sukar untuk dikikis bukan lagi bersifat rakyat.

UMNO tidak perlu PAS, DAP atau PKR untuk menamatkan usianya. UMNO akan mati berangan.UMNO dah tenat.

Ibu- bapa aku dulu lantang bersuara memperjuangkan UMNO, tapi sekarang membisu kelu menunggu matinya UMNO.

Aku merayu kepada penduduk Bagan Pinang, demi masa depan UMNO,hanya kekalahan dapat mengembalikan UMNO ke landasan yang betul.

Pastikan UMNO kalah di Bagan Pinang.

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Betul la mudz, aku teringin sangat nak masuk syurga Niky Ajeh. Tapi aku lagi suka masuk syurga Allah. Kalau orang tu dah bertaubat, kenapa kita nak riuh2 lagi. Yang paling risau ada calon PRK bersetuju dan bersubahat untuk berkawan dengan syaitan. Dari dulu sampai sekarang tak bertaubat2 lagi.

Jadi aku rasa marilah kita bersama2 mengundi Isa Samad.

Jangan marah....
PAS 4 all = Israel 4 all
www.israel4all.com

Tanpa Nama said...

haahaa......... keturunan mudz mmg bangang

YANG GAMBI said...

Kawan perhatikan dalam gambar-gambar yang terdahulu dengan yang terbaru aktiviti ceramah pr ni, nampak macam muka yang sama je datang dengar ceramah.... agaknya itulah orang yang ke hulu ke hilir gi dengar ceramah kot...... kalau tak tak de orang lansung......

Hang Jebat said...

Abg Tuah ada 3 perkara lucu dalam gambar ni. Sebab tulah aku kata orang macam Abg Tuah nilah yang menjahanmakan umno sendiri sebab rakyat Malaysia dah cerdik. Lahir satu Abg Tuah maka akan lahir 10 Hang Jebat kerana mereka membneci kepada pembohongan dan penyokong membuta tuli. Kelucuan gambar ini.

1. Kenapa dmasukkan sekali gambar Khairy ni, nanti orang kata ada dua perasuah atas pentas, seorang yang telah suci kerana telah menjalankan hukuman dan seorang masih lagi kotor kerna tak kena hukuman lagi.

2. Apa sebab gambar ceramah Pas tayang dari belakang lepas pada skrin besar, tak boleh masuk depan ambil gambar penceramah sebab orang terlalu ramai ke.

3. Kenapa gambar umno ceramah ambil gambar depan dan yang dengar ceramahnya pakai pakaian pejabat. Sudah tentu kena kerah.

Tanpa Nama said...

PORT DICKSON 8 Okt. — Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, pihak berkuasa tempatan (PBT) diarah memudahkan permohonan lesen berniaga kepada mereka yang mula minat dalam perniagaan.

Katanya, kerajaan tidak mahu rakyat patah hati pada peringkat awal lagi disebabkan kesukaran untuk memohon lesen perniagaan ini.

"PBT kita sudah beritahu keluarkan banyak lesen, kalau 1,000 orang mohon apa salahnya 1,000 lesen dikeluarkan. Untung dan rugi itu soal lain tetapi kita sudah permudahkan peluang rakyat untuk berniaga,” katanya semasa berucap di majlis Sembang Jaya Usahawan Bersama Pemimpin. [Rujuk]

kah kah kah kah kah kah...kah kah kah kah kah...KELUARKAN 1000 LESEN....kah kah kah kah kah

kah kah kah kah kah...AKAN LAHIR 1000 JUTAWAN NASI LEMAK...kah kah kah kah kah

Woii...MELAYU NAK BERNIAGA APA BENDA..?? kah kah kah kah kah kah....kah kah

PERNIAGAAN BESAR SEMUA KRONI CONTROL...kah kah kah kah

PERNIAGAAN MELIBATKAN TENDER SEMUA CRONI TELAN....kah kah kah kah kah

PERNIAGAAN MELIBATKAN 'AP' ATAU PERMIT...SEMUA CRONI SAPU...kah kah kah kah kah

BALIK PI BALIK MAI...MELAYU HANYA BERPELUANG BERNIAGA NASI LEMAK...PASAR MALAM..!!! kah kah kah kah kah kah

PASAR MALAM TAK PERLU LESEN TAU KA...?

JANGAN-JANGAN TAN SRI NGOK 4 KILO NI FIKIR BERNIAGA PASAR MALAM PUN KENA MOHON LESEN...kah kah kah kah kah kah

Tanpa Nama said...

To: Tanpa Nama 10:46

Aku pernah meniaga pasar malam, Pasar ramadan.. semua pakai lesen beb. Ada jugak yang tak pakai lesen, tapi memang kena tolak ketepi sampai dapat port tepi longkang je la.. Bila penguatkuasa datang buat pemeriksaan, mulalah kelam kabut peniaga takder lesen bungkus barang2 nak cabut. peniaga yang belesen ni rileks je la.. dah berlesen, hak dijaga,takder apa nak ditakutkan. Kira baguslah TPM cakap macam tu, untuk kebaikan peniaga jugak.. Yang engko tergelak macam pontianak tu pehal? ko dengki BN sokong peniaga? Aku dulu meniaga kecik2 jer, tapi semua ikut peraturan, memang takder masalah pun, siap dibantu ada la.Itu dulu la,zaman baru nak naik, skang rumah aku harga rm300k++,berkereta 2 buah dan umur aku baru 34 tahun.So,apa cerita bro?

ISAC said...

Anon 2009 Oktober 10 10:46,

Ko ni cakap ape, hah....

Aku pun dulu ahli Pas X ade pun sampai X dapat projek...

Kalau tender kita paling murah then dapatlah.. Sekarang ni semua nak pakai tender...Nak buat macam mana...

Boss lama aku, aku join masa dia baru bukak company...masa dia resign daripada jawatan Professor Madya, sekarang ni dah kayaraya dapat pangkat Dato' lagi. Dia pun ahli Pas. Ada macam-macam syarikat Consultant, contractor, kedai photostat, hardware dan macam2....Ok aje aku tengok.

Dulu dia saip ada dapat projek konsessi kerajaan sampai 15 tahun lagi....Ko cerita apa ni?

Kalau ko masuk Pas lepas tu ko kecoh2...buat demonstrasi dan merusuh sana-sini memanglah kena "marked"....Tak cerdik lah ko ni...

Ko tengok DSAI tuduhan dia kes liwat digugur kerana masalah teknikal X semestinya dia X buat....Itupu persepsi...
Sama jugak ngn KJ, rasuah politik X dapat dikaitkan dengan dia jadi dia X salahl ah...Faham?

Sama jugak macam engkau...bawak kete laju2 X kena saman pasal polis X ade atau engkau "kautim" ngn polis X semestinya ko X salah....Itu utk Hang Jebat....

Tanpa Nama said...

semalam ada kat ceramah TGNA & DSAI di Batu 4, ramai orang sampai jem, keta pon parking jauh....gambar yang abag tuah ni amik ceramak kat mana ni... tolong bagi tau lokasi.... kalau post gambar tak bagi tau lokasi....susah lah orang nak prove kan apa yang ko dakwa tu betul ke tidak.... cuba bagi tau detail sikit.....

ke tak berani ? takut nanti ada orang yang betul2 gi kat ceramah tu.. post gambar yang sebenar... kan bang tuah...? bang tuah takut la tu...? memang sesuai nama bang tuah... sebab ikut semangat hang tuah.... SETIA MEMBABI BUTA.... jebat yang nak membela dibunuh.... sultan yang mengkhianat dia... terus di bela hingga sanggup terjun ke lubang taik untuk menyelamatkan kuda sultan.... Abang Tuah adalah waris HANG TUAH PEMBODEK TERULUNG DI DALAM SEJARAH MELAYU... tetapi bang tuah mungkin

Hang Jebat said...

Tak payah cakap banyak untuk hari terakhir kempen ni letak je gambar khary bersalam dengan Isa, grenti menang Pilihanraya.........

Eloklah tu pertahankan Perasuah, penyokong - penyokong inilah yang menjahanmakan umno.... sokong membabi buta... khas untuk yang guna gambar rimau. rimau kalau makan dia perlahap,jadi janganlah ikut resmi rimau dan binatang yang rimau suka ialah babi.Janganlah jadi seperti rimau.( Maaf... gurau je )

Tanpa Nama said...

Bismillahrrohmanirrohim.

Assalamualaikum w.b.t.

Untuk hari ini, kamu semua bermainlah dengan apa yang sedang kamu semua bermain. Islam akan sentiasa ujud, kerana manusia pada hakikatnya difitrahkan sedemikian rupa dan tangan manusia pula hanyalah sebagai bayanganNya semata-mata.

Berpada-pada dengan apa jua persangkaan kamu, kerana di satu hari nanti, semua manusia akan kenal Tuhan.

Mengapa ?

Kerana Tuhan kenal Tuhan.

PAS dan UMNO berasal daripada satu, ia akan kembali menjadi satu. Jangan kamu semua lupa itu.....

Musuh sebenar kamu hanya satu.....KEJAHILAN. Perangilah ia dengan menuntut ILMU.

ANDAI UJUD SERIBU KEBAIKAN PADA DIRI KAMU, USAH LEKA...CARIKAN JUGA KEJAHATANNYA.....KERANA KAMI KHUATIR JIKA KEJAHATAN YANG SATU ITULAH AKAN MENGHERET KAMU KE NERAKA.

ANDAI UJUD SERIBU KEJAHATAN PADA ORANG LAIN, USAH LALAI...CARIKAN JUGA KEBAIKANNYA...KERANA KAMI KHUATIR JIKA KEBAIKAN YANG SATU ITULAH MEMBAWA MEREKA KE SYURGA.

Wassalam
S20.

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online