Isnin, 14 September 2009

TALIBAN ISTIHAR KALAH.






GAMBAR KEGANASAN TALIBAN.


Taliban Pakistan isytihar kalah di Lembah Swat

PESHAWAR: Pergerakan Taliban mengumumkan kekalahannya di Lembah Swat selepas pemimpinnya, Maulana Fazlullah dilaporkan sudah ditahan anggota keselamatan Pakistan, semalam.

Khabar angin mengenai penahanan Fazlullah mula tersebar awal kelmarin, selepas anggota keselamatan Pakistan membebaskan isteri pemimpin itu, termasuk empat anak dan saudara maranya yang lain selepas ditahan empat minggu.

Tidak lama selepas itu, satu siaran radio milik Fazlullah di kawasan Charbagh mengumumkan pemimpin itu sudah menyerah kalah, lapor The Telegraph, semalam.

Berita penangkapan Fazlullah dan penyerahan diri penyokongnya disambut meriah di Swat selepas militan Taliban menutup 400 sekolah, mengebom 170 sekolah, selain menggertak pemilik kedai muzik dan tukang gunting yang mencukur jambang.

Kekalahan mereka di Swat, jika disahkan adalah tamparan hebat kepada pemimpin Taliban Pakistan sejak kematian pemimpin tertingginya, Baitullah Mehsud dalam serangan udara Amerika Syarikat di Waziristan dekat sempadan Afghanistan, bulan lalu.

Sejak itu, beberapa pemimpin lain berebut kuasa menggantikan Mehsud, manakala beberapa panglima kanannya maut dan ditahan, minggu lalu. – Agensi


PENGANAS TALIBAN PAKIS DAN AFGAN HAMPIR DAPAT DIMUSNAHKAN. DI MALAYSIA ADA KE PUAK SEPERTI INI..? JIKA ADA PERLU DIHANCURKAN SEGERA SEBELUM MEREKA MENIMBULKAN KEROSAKAN DAN HURUHARA DIMUKA BUMI INI.

OH YA..PEMBERITAHUAN; KEBELAKANGAN INI PENULIS JARANG MEMBUAT POSTING KERANA MENGHADAPI MASALAH LALUAN INTERNET. POSTING INI PUN PENULIS GUNAKAN INTERNET MEMBER. SEBENARNYA MODEM PENULIS ROSAK DIPANAH PETIR. HEHEHE...MUNGKIN DOA SI TUA NIK AJIS AGAKNYA KERANA PENULIS KERAP MENGECAM DIA.

16 Comments:

Tanpa Nama said...

TAHU PUN KO YE..
NASIB BAIK PETIR PANAH MODEM. KALU PANAH KO, DAH MAMPUS RENTUNG- ALFATIHAH.

Arif Omar said...

mereka lebih islam. sebab itu boleh bunuh orang islam dan kafirkan orang islam lain

Tanpa Nama said...

ada! nik aziz dan sekutu mereka DAP dan PKR ! hancurkan mereka!

Tanpa Nama said...

Kalau modem dipanah petir biasanya yang rosak adapternya sahaja. Cuba cari modem yang sama model dan tukar adapternya untuk testing. Adapter juga boleh dibeli, pastikan sama output Voltage.

Tanpa Nama said...

Sama je perangai UMNO dan sekutu Amerika nya melabelkan pejuang Taliban yang berperang mempertahankan tanahair mereka dianggap pengganas.

Tanpa Nama said...

sama je PKR dan sekutunya wolfwitz & anuar yg kata taliban pengganas no. 1.
apa saja brand islam, nama islam semuanya salah. tapi peliknya PAS boleh plak terima. Sah PAS kafir.

Tanpa Nama said...

Umngok penyokong kapir memerangi pejuang islam.Terpengaruh dgn media barat yang melabelkan taliban dan al qaeda pengganas islam.

Kuda Perang said...

Sokong Amerika dan Yahudi dengan menggelar Pejuang Islam sebagai pengganas ini lah sebenar-benar PENGGANAS.

Nama Islam tetapi menjadi PENGKHIANAT ISLAM..!!!!!!! Celaka lah mereka!!!!!

Tanpa Nama said...

Kafir harbi (sahabat baik)kat Tanjung kata apa kat ISLAM. Mana pi puak yang ngaku Islam. Senyap mcm takdak teloq. TAKE BEER!!!

Mohammad Roslan said...

SALAM,
TAKUUUUUT.. KUATNYA DEPA PUNYA DAULAT ISLAM....ADA JUGA PARTI ISLAM KAT MALAYSIA NAK HANTAR SUKA-RELAWAN BANTU TENTERA TALIBAN...SAYANGNYA MEREKA DI REJECT TENTERA TALIBAN KERANA TAK ADA JANGGUT TEBAL MCM TALIBAN CUMA TUMBUH JANGGUT SEJEMPUT MCM KAMBING JE....JANGGUT ADA MISAI TAK ADA. DI NEGARA JIRAN LAIN HAL YANG PENDUDUK MAJORITI ISLAM PULAK BIJAK SIKIT DARI PARTI ISLAM KAT NEGARA INI; DEPA CUMA HANTAR JIN-JIN UNTUK TOLONG PUAK TALIBAN INI TAPI SAYANGNYA JIN-JIN YANG DIHANTAR TERKENAN DENGAN JIN-JIN LEVIS 502 AMERIKA...MAKA TAK JADI TOLONG CUMA BAWA BALIK JIN LEVIS 502 UNTUK JADIKAN BAKAL MARKAS ARMADA TENTERA LAUT KE-7 AMERIKA DI PULAU SPARTLY...HEHEHE...ABG TUAH LAINKALI PAKAI Wifi KAT KEDAI MAMAK NASIQ KANDAQ JE!..MAMAK-MAMAK DI PP ADA JIN-JIN YANG BOLEH KAWAL ANTI PETIR PARTI PAS. CUMA KITA KENA JAGA PARTI DAP YANG 'ALA PARTI PETIR NEGARA JIRAN DI SELATAN ITU.....HE...HEHE

Tok Pambu said...

Sudah tujuh kali PRK diadakan selepas PRU12. Malang sungguh bagi nasib BN/UMNO, cuma menang sekali sahaja di Batang Ai, Sarawak.

Sebenarnya BN/UMNO memang sudah tiada harapan lagi untuk menang dalam mana2 PRK atau pada PRU13 nanti. BN sudah tidak diterima oleh rakyat yang sudah sedar akan keburukan parti itu.

UMNO sebagai parti utama bermasalah kerana masih lagi ramai pemimpin yang 'rasuah' berada berkuasa dalam parti itu. UMNO tidak akan diterima rakyat selagi ianya tidak dibersihkan 100%.

Anakbukitgantang said...

pesanan terakhir tu shadu betul-apapun harap bukan kerana doa mereka yg masin

Kak Midah said...

Majlis Rumah Terbuka


Assalamualaikum WTB dan Salam Sejahtera,


kesempatan ini Kak Midah dengan penuh rendah hatinya ingin menjemput


ke Majlis Rumah Terbuka yang akan di adakan seperti berikut :



Tarikh : 27 Sept 2009 (Ahad)


Masa : 11.00 pagi -4.00 petang


Tempat : Kediaman Saya


Lot 70431 Kg tersusun,


Jln Gopeng,


31000 Batu Gajah


dipersilakan semua untuk hadir


kekediaman Kak Midah bersama keluarga.


Kak Midah


Ipoh




p/s: Kak Midah menjemput semua 'followers' Kak Midah diruangan ini agar kita dapat bertemu dan beramah mesra pada hari tersebut. sampai jumpa nanti ya.

hassannasrullah said...

celakalah manusia2 yg menghina org islam mempertahankan islam..sesungguhnya org2 yg mcm kamu nilah yg wajib dibunuh dulu..

AbgTuah said...

SALAM DAN UCAPAN SELAMAT HARI RAYA SEMUA..

ANAKBUKITGANTANG..

PENULIS SEBENARNYA SAJA NAK MENGUSIK NIK AJIS..HEHEHE

OH YA..ALHAMDULLIALH...PENULIS DAH MULA DAPAT BERBLOGGING SEMULA KERANA DAH DAPAT MODEM GANTIAN..

AbgTuah said...

TO YB HAMIDAH..

TERIMA KASIH KERANA SUDI MENJEMPUT KAMI KE JAMUAN HARIRAYA/RUMAH TERBUKA YB...SAYA AMAT BERBESAR HATI.

SAYA AKAN CUBA HADIR..KALAU TAK DAPAT HADIR..JANGAN KECIL HATI...MAKLUMLAH JAUH...

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online