Rabu, 17 Jun 2009

PAS DAH RETAK KE ?

MURSYIDUL AM PAS DATUK NIK ABDUL AZIZ NIK MAT MENGGESA TIMBALAN PRESIDENNYA NASHARUDIN MAT ISA MENINGGALKAN PARTI ITU DAN MELETAKKAN AHLI PARLIMEN BACHOK JIKA MASIH INGIN KERAJAAN PERPADUAN.

"KALAU BENAR NASHARUDDIN NAK SETUJU (DENGAN KERAJAAN PERPADUAN) LEBIH BAIK DIA MASUK UMNO, LETAK JAWATAN TIMBALAN (PRESIDEN PAS) DAN DI BACHOK.

"APA BUAT SAMPAH, MENYUSAHKAN," MENTERI BESAR KELANTAN DIPETIK BERKATA SELEPAS MEMPENGERUSIKAN MESYUARAT EXCO KERAJAAN NEGERI DI KOTA BHARU HARI INI. - LAPOR BERNAMA.

USTAD NASHA..USAH PENING-PENING..COOL..USAH DILAYAN SANGAT, BIASALAH..ORANG TUA MEMANG GITU..HEHEHE

Jom kita baca berita tentang orang giler nak jadi MB dan PM pula;

http://ddinbunga.blogspot.com/2009/06/seorang-kemaruk-nak-jadi-pm-seorang_17.html

7 Comments:

kuntakinte said...

salam, teman heran patut yg tua nyanyuk disuruh letak jawatan dalam PAih lain pulak yg muda disuruh letak jawatan ishh..ishh...

Beza yek!!! dengan UMNO, Tun mahathir lepas jawatan, Pak Lah lepas jawatan atas kehendak ahli UMNO ish...ish...

Jadi nasihat pada diri teman sendiri dan orang - orang muda yg ada hajat nak berjinak dengan PAih, tarik balik hajat dan yang dah masuk PAih keluar PAih joint UMNO parti yg memberi tempat pada orang muda kalau di banding kan dengan PAih yang tua nyakyuk pun nak pegang jawatan sampai nyayuk membawa kepada ke liang kubur ish..ish.. beza...beza...

Tahniah Hj hadi dan Nasharudin!!!! Najib sntiasa menunggu kehadiran parti mu ke pangkuan UMNO...barvo Najib....

Mohammad Roslan said...

salam,Parti Pas telah hilang arah yang kesian ahli Pas yang tak tahu siapa yang berkuasa dalam parti mereka?.Semua keluarkan cadangan...Idea..ha..ha..siapa berkuasa?.Timbalan Presiden? atau Setiausaha Agung? atau Majlis Syura?.

Apakah golongan edorgan akan membalas dendam kepada saf Ulamak yang menguasai Pas?.Kah..kah belum lagi nak memimpin negara sudah kecamuk...yang paling kesian Timbalan Presiden telah halau dari Pas seperti Sampah hanyut belum sebulan dilantik berkuasa..time macam ini tak ada yang bela dia....mana presiden Pas menghilang..tenangkan fikiran di London kot?.

Kenapa ini berlaku pada Pas?...kenapa?.Pas ini perlu keluar dari kepomponganya yang riak..seperti juga UMNO...Pas dengan UMNO perlu bersatu untuk agama bukan untuk ekonomi!.Bila kita buangkan sifat keduniaan dan nawaitu kita untuk agama pasti perkara yang susah seperti ini Allah akan meringankan permasalahan kita. bagi ahli UMNO atau Pas marilah kita bergabung kerana lillahi ta'allah..Allah akan buka hati kita untuk bersatu....pedulikan dengan kata-kata nista manusia yang lidah tak bertulang...kita jadikan negara ini sebagai Negara Islam yang termasyor di dunia ini.amiin.

Saya Rakyat Malaysia said...

Brother-Anwar-Bin-Ibrahim berjaya pecahkan UMNO masa zaman Tun Ghafar Baba dan sekarang giliran PAS. Syabas Brother-Anwar-Bin-Ibahim!

Tanpa Nama said...

PAS terlalu ikutkan si Nuar tu..lihat apa dah jadi..
Parti kesayangan aku dah berkecai..
Aduhai PAS...

KHAIRUL NAZRI said...

Salam Abang Tuah,

Pada hemah saya, N.Ajiz sepatutnya mengundurkan diri dari dunia politik ini sejak dari dulu lagi, lebih-lebih lagi kita melihat tiada sebarang perubahan besar disepanjang pemerintahannya di Kelantan.

Dengan keadaan usia yang hampir penghujungnya ini maka amat molek bagi N.Ajiz duduk berehat sambil memperkasakan amalan sambil membayar kembali masa-masa bersama cucu dan keluarga yang selama ini diluang ke arah politiknya yang tidak kemana itu.

ISAC said...

Salam...

Semua orang kena berlapang dada...Ambil wuduk....cool down...buat2 solat istiharah...

Bincang baik2...Kita sepatutnya bersatu...Tolak tepi semua dendam kesumat...Tolak tepi semua kepentingan peribadi..."Melayu/Islam Mesti Bersatu"

TAAVEEKUN PERAK said...

Pas tak retak tapi dah masuk peringkat 2 pemimpin nya sdg test power.sape yg lebih berkuasa.Raja fatwa dan Raja nyanyok sedang beradu kuasa.Yang nak menang adalah Anwar Al Juburu Wal liwati.

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online