Rabu, 1 April 2009

BAGAI TAUFAN YANG DERAS MENGHENTAK, MENAMPAR HATI SANUBARI..!!

IPOH 1 April – Mahkamah Tinggi Ipoh memutuskan tiga anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) bebas, Jamaluddin Mohd. Radzi (Behrang), Mohd. Osman Mohd. Jailu (Changkat Jering) dan Hee Yit Foong (Jelapang), kekal sebagai wakil rakyat yang sah di kawasan masing-masing.

Ia diputuskan oleh Hakim Datuk Balia Yusof Wahi hari ini. – Bernama



SATU TAMPARAN HEBAT PRA PRK BT SEGUNTANG..

PUAK-JUAK PEMBANGKANG TENTUNYA BAGAIKAN TERCABUT TELINGA MENDENGARNYA..MUNGKIN SEHINGGA MEREKA SEINGIN MENCABUT TELINGGA MEREKA…AGAR BERITA YANG DERAS DAN PENUH DENGAN KEPEDIHAN ITU TIDAK MENGHENTAM GEGENDANG TELINGA MEREKA..HEHEHE..

IANYA JUGA BAGAI SATU TAUFAN YANG AMAT DERAS..MENGHENTAK..MENAMPAR HATI SANUBARI MEREKA..SEHINGGA MEREKA TERDUDUK..TERSIMPUH LAYU..KUYU..PUYO..KERANA SEMACAM TIDAK PERCAYA DAN SUKAR MENERIMA KETEWASAN PUSINGAN PERTAMA INI...

MUNGKIN ADA JUGA AGAKNYA DIANTARA MEREKA YANG AGAKNYA KETERLALUAN LEBAINYA SEHINGGA TERGAMAK MENGHANTUK-ANTUKAN KEPALA MEREKA KETIANG-TIANG LETRIK KERANA KETERLALUAN KEKECEWAANNYA ENGGAN MENERIMA KEKALAHAN PRA PRK DI BT. SEGUNTANG..HEHEHEH…

9 Comments:

kuntakinte said...

Salam, abgtuah, tu Hakim hantu abgtuah, bukan pengundi hantu je ayang ada, hakim tak adil, hakim makan rasuah, hakim orang UMNO bla...bla...bla..hakim antu, hakim antu, hakim antu...

kuntakinte said...

Hebat tajuk yang abgtuah pilih he..he... geram teman bacanya.

Tam Dalyell said...

Ini tamparan pertama ka muka dap dan pkr yang menyebabkan muka ngehnga dan kit siang senget seperti muka orang kena angin ahmar.

Muka si celaka singh kapal tu hitam sebelah kerananya.

Muka nuar naji muka pantat baldi.

PemudaGagasan said...

Salamz...

apalagiiii...ada brani buatlah sidang dun panggil semua adun buat undi tak percaya...setel masalah...mahkamah pun leh drop kes

hahahaha

Jumayatara said...

UMNO parti rasuah perosak generasi Melayu.

no to oral sex. hargai bibir yang berdoa

Mohammad Roslan said...

Salam,Kuntakinte..ha..ha..geli hati membaca komen saudara lucu tapi maksud yang mendalam...Ini megingatkan Nostalgia lama di kedai mamak berniaga ada pergaduhan diantara dua pemuda yang mabuk...yang satu bermisai tebal dan satu lagi tidak bermisai..kedua-dua ini terguling-gulinglah di atas tanah.Maka mamak tak sampai hati lalu leraikan pergaduhan mereka.Tetapi mamak pulak mereka jadikan hakim untuk menentukan siapakah diantara yang menang dalam pergaduhan mereka.Maka mamak memberikan keputusan seri supaya mereka tak berkelahi lagi dan tidak lagi menganggu perniagaan.Tapi pemuda yang bermisai tebal tadi tak setuju kerana katanya, "walau pun tadi terjautuh dalam perkelahian tetapi misainya tak terkena pada tanah"...maka dia mengaku dialah pemenang sebenar.Alasan misai jadi buktinya.Kisah ini mamak teringatkan pada kerajaan Pakatan rakyat Negri Perak ,walau pun sudah tersungkur dengan sendirinya dan gagal dalam memimpin Negeri Perak masih lagi menyatakan Menteri Besarnya adalah Sah ...alangkah bodohnya Parti Pakatan Rakyat ini!!!.Bila kuasa dah beraleh dari tangan tidak ada gunanya bertegang leher lagi.Lagi pun gaji sudah tak berjalan lagi sebagai ahli exco dan menteri besar..apalah gunany berdabik dada seperti cerita pemuda bermisai itu dengan masih menggunakan kereta rasmi kerajaan.Kembalikanlah Camry itu pada tuan barunya.wassalam.

bungaraya said...

Hahahahahahaahahahheheheheheeh
arrrrrhhhhhhhsedapppppppppppppppp.
Lalu bersemburan keenakan mendengar berita dan mengemBALIKAN KEADILAN diatas singgahsananya. Amin. Sedarlah kamu orang PAS dan PKR, semua masa lalu kamu selama 11 bulan adalah semata mainan kucing DAP yang ingin melihat kamu berpecah belah agar mereka sesenaknya memperolehi harta dan kuasa dinegeri Perak itu.

Mohammad Roslan said...

Salam Bunga raya,

Apa yang geli hati kat Perak ialah:
"Nizar Nak Camry Tapi Dapat MB Baru Zambry" ha..ha..nasib..nasib nizar jatuh timpa tangga pulak.Kat Bukit Gantang jadi "Lukut Bawah Gantang Pulak" ha..ha...Salam.

Tai said...

Ha, ha, ha, ha. Banyak susah hatinya depa tu kan bang Tuah?

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online