Khamis, 9 April 2009

AbangTuah Ucap Tahniah

Penulis mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan tahniah kepada semua kepimpinan yang terpilih menganggotai kabinet DS Najib.

Tahniah juga kepada Ahli Parlimen Tambun Datok Ahmad Husni Mohamad Hanadzlah, satu-satunya kawasan parlimen yang mewakili 3/4 Melayu Ipoh, kerana dilantik Menteri Kewangan II.. Doa kami semua agar Datok sentiasa tabah dan tawakal menghadapi segala rintangan dan kesulitan lebih-lebih lagi dalam menghadapi permasalahan ekonomi dunia sekarang.

Inshallah kami yakin Barisan kepimpinan yang terpilih pasti akan berjaya membawa Malaysia keluar dari kemelut dasyat ekonomi dunia sekarang ini.

2 Comments:

Mohammad Roslan said...

Salam,
MCA & GERAKAN SERTA MIC perlu terima kasih pada PM kerana masih kekalkan size mereka dalam kabinet ,mereka perlu berkerja kuat untuk membuktikan keyakinan kaum mereka kembali kepada UMNO dan BN.Inilah dikatakan " hutang emas boleh dibayar,hutang budi dibawa mati ".

Mamak juga teringat sebuah lagu nostalgia putus cinta "Rindu bayangan" yang dinyanyikan oleh Jay Jay nama sebenar mamak dah lupa.Lagu ini amat sesuai di nyanyikan semasa menguli tepung roti canai....dan selepas mamak secara peribadi melawat kedua bukit semasa pilihanraya kecil...

BILA KU KENANG KU RENUNG
GAMBAR WAJAH MU KU RENONG
TAK AKAN KISAH YANG LALU
TAK AKAN BERULANG LAGI
LUPAKAN SAJA KISAH LAMA
uSAH DIRAYU PADA PADA CERITA LAMA
USAH DIRAYU PADA YANG TAK SUDI
JANGANLAH DINANTI PADA YANG TELAH PERGI
HANYA LUKA LAMAKAN BERDARAH KEMBALI
KINI KECEWA
.......
INILAH RAGAM MANUSIA
MANIS DIBIBIR PANDAI BERMAIN LIDAH.....
BERPUTAR-PUTAR PANDAI BERMAIN LIDAH
MANIS DIBIBIR PANDAI BERMAIN LIDAH
BERPUTAR-PUTAR MEMBELITKAN KATA-KATA
HANYA LINANGAN AIRMATA YANG MENITIS
MEMBISIKAN KATA RINDU BAYANGAN...Ha..Ha..liriknya dah lupa...tapi saja samakan keadaan bukan Melayu di negara ini...Wassalam.

p/s:Mamak Amat cintakan negara ini.

Tanpa Nama said...

salam, bro teman ucapkan TQ terutama pada sahabat2 abangtuah, apai, mamak penang dan sekupangdua atas support...

InsyaAllah teman kenal dia, dan teman yakin memang segala keringat dia akan curahkan untuk Malaysia kita dan untuk kukuhkan UMNO dan kerajaan.

barisan kabinet yang cukup bersih dan terbaik dari yang baik.

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online