Selasa, 16 Mac 2010

ARRGGKK..SILAP TARIKKK..!!

 Karikator hiasan..ahlil payung terjun yang tersilap.
Kahh..kahh..kahhhh...kahhhhhh...!!!!

Khalid Ibrahim calon payung terjun

Diberitakan Khalid Ibrahim tidak diterima sebahagian besar ahli PKR cabang Kuala Selangor kerana beliau adalah calon 'payung terjun' yang dibawa masuk oleh Anwar Ibrahim ke cabang itu.

Sehubungan itu tidak hairanlah sekiranya 50 ahli PKR Kuala Selangor dilaporkan bertindak meninggalkan mesyuarat agung tahunan cabang itu semalam kerana tidak berpuas hati tentang beberapa perkara dan tentang perjalanan mesyuarat.

Sebaliknya orang yang selama ini menjadi tulang belakang dan dihormati oleh ahli dan pimpinan PKR di cabang itu ialah timbalan Khalid Ibrahim, Arshad Abu Bakar.

Maka tentulah benggangnya berasap Si Khalid Ibrahim kerana mereka diberitakan keluar beramai-ramai ketika sesi soal jawab dengan ahli jawatankuasa (AJK) yang diketuai Khalid Ibrahim sedang berjalan.

Diberitakan kini cabang PKR Kuala Selangor yang diketuai Khalid Ibrahim berada di dalam keadaan cacamerba dan huru-hara kerana hanya tinggal ketua dan timbalannya sahaja ekoran perletakan jawatan 13 AJK bahagian tersebut tidak beberapa lama dahulu.

utusan

3 Comments:

penjejak awan said...

Ye ke agak2nya Khalid malu besar tak,sebab ahli PKR sendiri dah tolak dia.

Tanpa Nama said...

kalid mana ada kemaluan

Tanpa Nama said...

dah tau si gagap tu ca.lon payung terjun, ngape undi pkr ?...kan dah menyesal tak sudah...sendiri pikir la wahai orang2 k.selangor yg bijak tapi tak laksana !!!...

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online