Jumaat, 5 Februari 2010

SODOMI II : BIGGG MOKHTAR K-Y JELLY.

 ADE LEBIH NI BANG...!!

Kepada pengikut pengikut, followers Blog ini dan juga yang turut sama mengikuti perkembangan updates dari rakan rakan Blogger berkaitan kes liwat Anwar, sila ambil maklum bahawa kisah sebenarnya dan segala butiran testimony Saiful Bukhari Azlan pada hari Khamis yang lepas sewaktu diadakan secara tertutup boleh dibaca dari Blog GAP, klik sini. dan Blog medan-info-kita

3 Comments:

Aku said...

salam abang tuah

saya ada terbaca di satu blog iaitu perisik rakyat yg memang saya sendiri jarang dan sungguh jarang sekali masuk ke situ kecuali baru2 ini disebabkan ada seseorang yg menggunakan blog saya sebagai nicknya untuk memburukkan saya. sesekali saya tidak maafkan org ini sampai akhirat pun kerana suka sangat memfitnah diri orang lain. tetapi saya terkilan sedikit apabila abg tuah mengungkit tentang isi kandungan blog saya seperti tasawuf, dan menyatakan bahawa BUKAN HANYA MENGUNAKAN AGAMA UNTUK MENYAMAR tanpa memeriksa dan memahami siapa sebenarnya yg membuat fitnah dan si pemfitnah tersebut.saya tahu dia merupakan org yg sama suka bikin havoc di blog saya kerana saya selalu mengkritik perjuangan PAS dan pakatan rakyat. baru2 ni pun ada sorang blogger penyokong kerajaan menyerang saya hasil gara2 si pemfitnah ini tetapi apabila tahu akan hakikatnya barulah dia cool.. sebab itu saya letak di blog saya:

MAAF JIKA SESIAPA YANG MENDAPATI ADA KOMEN MENGGUNAKAN BLOG SAYA DAN BERUNSURKAN FITNAH SERTA ADU DOMBA ATAU CARUTAN.DEMI ALLAH DAN RASUL TERCINTA MEREKA ITU IALAH API FITNAH YANG SENGAJA MAHU MENCEMARKAN NAMA ORANG LAIN.

Dan fitnah itu lebih besar bahayanya daripada pembunuhannya. (Surah al-Baqarah, ayat 191)

Sabda Rasulullah SAW bermaksud: Tidak masuk syurga orang yang suka menyebarkan fitnah. (Hadis riwayat Bukhari dan Muslim)

Firman Allah bermaksud: Wahai orang yang beriman, jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidik (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara tidak diingini, dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menyebabkan kamu menyesali perkara yang kamu lakukan. (Surah al-Hujurat, ayat 6)

maaf jika komen ini tidak berkaitan tetapi sekadar menegakkan hak diri yg difitnah oleh manusia pemfitnah yang tidak bertanggungjawab dan takut kepada masa depan akhiratnya..

AbgTuah said...

SALAM AKU YG SELALU ABGTUAH HORMATI SEDARI DULU..

SEKARANG BARU ABGTUAH FAHAM KEADAAN SEBENARNYA..

NASIB BAIK AKU MENERANGKANNYA..

SEMEMANG BUSUK SUNGGUH PERANGAI MEREKA YG MEMBUAT MEMFITNAH DAN MENDADU DOMBA TERSEBUT..

DI SINI ABGTUAH MENGAMBIL KESEMPATAN MENYUSUN JARI SEPULUH DAN MEMOHON BERBANYAK MAAF KERANA BERTINDAK TERLALU MELULU TANPA USUL PERIKSA..

DIHARAP AKU DAPAT MEMAAF DAN MELUPAKAN NYA..

WASSALAM..

AbgTuah said...

TO PABLO THANKS FOR VISITING MY BLOG..

I VISITED YOUR ..AND IT'S A GREAT BLOG TOO..A LOT OF INFORMATION ON STAMP COLLECTING CAN BE FOUND..

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online