Khamis, 17 Disember 2009

HARI BAHAGIA PAS TIBA JUA AKHIRNYA.

Hari Persandingan PAS Bakal Tiba,Setelah Lama Bersumbang Mahram bersama DAP & PKR

Hari persandingan jalangan politik PAS bakal tiba,saat yang dinanti perkahwinan sumbang mahram bakal di daftarkan ,sejak PRU12 perselingkohan harami PAS bersama DAP dan PKR telah melahirkan begitu ramai produk produk luar nikah. Hasil produk haram sebelum ini terus berakar umbi didalam penyatuan mereka yang terusan merosak dan memremehkan minda rakyat.

PAS bakal menjadi sundalan secara rasmi,sebelum ini PAS hanya di tunggang dan gomol semahu mahunya oleh DAP & PKR tanpa ikatan yang sah.Selingkohan pemuas nafsu animal seperti DAP & PKR memperlihatkan PAS rela diperlakukan sebegitu rupa. Malah wali selipar sanggup mengucup & mencium mulut sebusuk bangkai DAP yang jelas menentang Negara Islam.Ludah dan kahak sanggup dijilat kembali demi persekongkolan agar matlamat memerangi Umno terlaksana.

Hudud hanyalah retorik politikal gampangan PAS,mereka begitu bersungguh sungguh menuduh Umno penghalang & memerintah ala sekular.Walhal perkara yang sebenar Umno memperlihatkan betapa Islam begitu terpelihara sehingga pembinaan masjid dipertikaikan kekasih kesayangan PAS baru baru ini.

Teruskan membaca artikel menarik ini di blog

http://www.pisau.net/2009/12/hari-persandingan-pas-bakal-tibasetelah.html

12 Comments:

Mohammad Roslan said...

Salam, Takat kahwin lari pii siam buat apa?. Tunggulah depa ini akan bertumbuk dan baling kerusi untuk parti mana nak diberi kerusi terbanyak untk bertanding...Pas nak merintah kah...PKR nak merintah...DAP ini cuma jadi "Mami jarum" kepada dua parti pembangkang!. Takut Melayu bersatu ganyang bukan Melayu!. Kita tunggu Klimaks pada PR13 nanti!. Satu Malaysia dan DS.Najib akan sapu bersih...nanti jadi gempaq bumi bukan takat Tsunami tak heran....UMNO/BN tetap jadi pemerintah!...wassalam

YANG GAMBI said...

Bro, Nik Aziz dan Anwar sudah terlalu lena dengan alunan lagu kuasa dan jawatan oleh DAP komunis tanpa disedari DAP komunis mengetuk gendang perang untuk menghapuskan kuasa Melayu.....

Tanpa Nama said...

Isu BTN membuatkan saya sedar untuk kembali menyokong UMNO.

Dr Aleeza

aleezaashahusin@yahoo.com

ada sesiapa orang kuala krai?

AbgTuah said...

SALAM...

ALHAMDULLILAH SHUKOR KEPADA ALLAH..

DENGAN SOKONGAN DR ALEEZA AKAN MENAIKAN LAGI SEMANGAT JUANG KAMI DAN PASTINYA AKAN MEMBANTU MENAMBAHMANTAPKAN LAGI KEKUATAN UMNO DAN BN.

Tanpa Nama said...

MENOLAK BTN BERMAKNA MEREKA SENGAJA MEMBUANG KUASA MELAYU DALAM PEMERENTAHAN NEGARA.KHALID IBRAHIM ADALAH UMAT MELAYU YANG TERBODOH DAN BODOH SOMBONG PULA TU.KAMI TAHU APA KEGEMARAN SEMASA REMAJANYA.JANGAN BERLAGAK DIRI TERLALU PANDAI DAN AMAT BONGKAK.DENGAN ELY SUNDAL BUKIT LANJAN PUN DIA TUNDUK,MAKA PEMIMPIN JENIS APA YANG BOLEH KITA RAKYAT KLASIFIKASIKAN SIKHALID INI.

abangJem said...

khalid gagagagagap HARAMkan BTN
boleh la pulak..takde pon refer kat Kerajaan Pusat..
Kilang carlsberg HARAM JADAH tu bila pulak nak kau istiharkan HARAM??
Hassan Ali 'chicken run' tolong bagitahu sikit.....

Tanpa Nama said...

SLM BRO...AKHIRNYA JADI JUGAK DIORANG PASANGAN LAKI BINI YEK KEHKEHKEH. LEPAS NI DH BLEY SGT LA DIORANG PERMAINKAN AGAMA TANPA WAS2. SEMENYA SBB SEKEPING UNDI..KEHKEHKEH HARKKK PTUIHH!!!

Hang Jebat said...

Salam...

" HARI BAHAGIA PAS TIBA JUA AKHIRNYA."

Tersurat : seperti biaslah abg tuah yang menjadi penyokong totok umno menghina PAS.

Tersirat : Abg Tuah meluahkan perasaan bimbangnya menunggu hari - hari kematian umno kerana pakatan sdemakin hari semakin kukuh.

sekian

Tanpa Nama said...

SALAM ABG TUAH...

BAB NI YG SERI SUKA NI...NIKAH KAT MANA BANG TUAH??? BAWAK LARI SIAM KER?? NIKAH PAKAI NIAT JER KER?? ADA WALI TAK?? TU SEMUA NK KENE SELIDIK TU ABG TUAH..MANALAH TAU DEPA NI SEMUA KAN SUKA BUAT BENDA2 HARAM... NAK NIKAH DGN PAS,DAP TU DAH DECLARE NK MASUK ISLAM KER?? ATAU PAS YG KENE DECLARE MASUK BUDDHA...ADUIII PENING LAK NK MIKIR NYE

Tanpa Nama said...

jap2 hang jebat

Bila lak PR makin kukuh..tang mana yg kukuh tu...tang idung nye ker..tang perutnye ker...atau tang kebodohannye...

hehehehehehehehehehe

HANG JEBAT said...

Salam...

srikandi TINGGI SUNGGUH BUDI BAHASAMU.CONTOH PEREMPUAN MELAYU TERAKHIR UMNO.

SEKIAN.

AbgTuah said...

SALAM SERIKANDI..

PSSTTT..BENAR KATA JEBAT PR MEMANG KUKUH..TANG AUTAHNYA..

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online