Sabtu, 27 Jun 2009

THANKS MR PRESIDEN - YOUR COMPLIMENTS APPRECIATED.

YES..!! MALAYSIA...NAJIB..GOOD..GOOD..VERY GOOD..!!!



WHAT... !! PAIH..NICK EJIS ? AYOYO HEADACHE...PANADOL PLEASE..!!

OBAMA PUJI KEJAYAAN MALAYSIA DAN MELIHAT MALAYSIA SEBAGAI NEGARA ISLAM YANG MAJU..

PRESIDEN AMERIKA SYARIKAT BARRACK OBAMA MEMBUAT PANGGILAN SELAMA 20 MINIT ITU BERMULA 9.10 MALAM KEPADA DS NAJIB PM MALAYSIA. INI ADALAH PERBUALAN MELALUI TELEFON PERTAMA ANTARA OBAMA DENGAN NAJIB, SEJAK KEDUA-DUA PEMIMPIN ITU MEMEGANG TAMPUK PEMERINTAHAN NEGARA MASING-MASING.

DALAM PERBUALAN ITU, ANTARA YANG DISENTUH IALAH ISU KEJAYAAN MALAYSIA.

OBAMA MEMUJI KERAJAAN MALAYSIA KERANA KEJAYAANNYA MENJADIKAN NEGARA INI SEBUAH NEGARA ISLAM YANG MODEN, PROGRESIF DAN MAJU.

MALAYSIA JUGA DIPUJI KERANA SEBAGAI SEBUAH NEGARA BERBILANG KAUM DAN AGAMA, KERAJAAN MALAYSIA BERJAYA MEMASTIKAN RAKYAT HIDUP DALAM KEADAAN HARMONI DAN AMAN DAMAI.
Gambar sekadar hiasan sahaja...

25 Comments:

Tanpa Nama said...

Apa saja yg baik kita terima.. tetapi harus juga berjaga-jaga dgn apa yg dinyatakan & siapa yg menyatakanya.. senantiasa manusia ini mempunyai agenda di sebalik setiap yg dilakuanya.. bukan begitu ke?

Tanpa Nama said...

Dah rabun ke mata obama ni.Mari le melawat negara ni dulu,tgk atas bkt genting tu apa dia yg besar tu.Baru le boleh kata negara islam contoh.,

AbgTuah said...

APEKEMENDALAH KAU NIH..ITU TEMPAT UNTUK BUKAN ISLAM..MACAM KAT KELANTAN, KEDAH DAN SELANGOR ADA KEDAI ARAK..KHAS UNTUK BUKAN ISLAM..

ITU KAN BUDAYA MEREKA KATA NICK AJIS

KAU TAHU-TAHU NI PERNAH MASUK DALAM GENTING TU KE..?

HEHEHE..HAHAHA

Tanpa Nama said...

Abg Tuah..memanglah tu..orang Pas tu dah buta..kalau dah buta dan tuli apa kita nak buat??lebeh2 lagi ketua dia dah gila..jadi saya cadangkan kita antar ketua dia terutama Nik Ajis Busuk ke TgRambutan..

ISAC said...

Ari tu TGNA pun ade pertikaikan kenapa X ramai yang utus perutusan tahniah pada DSN kerana naik jadi PM. Dia kata mcm ada yg X kena.

Org Pas sekarang hidup lebih banyak atas dasar persangka buruk, Islam suruh sangka baik depa terbalik pulak....

Tanpa Nama (2009 Jun 27 17:39) ni pulak pun asyik nak dok cari salah orang...

X payah sampai berjudi bro, kalau ikut hukum X nak bertegur sapa 3 haripun dah terbatal keIslaman ini kan pulak menolak perdamaian ngn saudara seIslam mentah2...

Kita kena tahu hukum....Sebagai panduan, bukan untuk menghukum "sipulan bin sipulan" itu "kafir". Menghukum itu hak Allah..

Tanpa Nama said...

OBAMA NI AKU BKN CAYE SGT BRO. DIA MCM SI KAYU SINGAPORE U JUGAK. CKP MANIS DEPAN MATE TP BELAKANG HARKKK PTUIH!..

Tanpa Nama said...

Dah berapa bulan dah Najib jadi PM,baru Obama ni nak ucap tahniah.Padahal masa obama jadi President dulu hari tu juga kita ucap tahniah kat dia.Cam negara luar tak berapa berkenan je ngan PM kita ni.Negara islam spt negara2 Arab bila nak ucap tahniah..monggolia jauh sekali le..we salute Pm for All..

Tanpa Nama said...

dunia dah nak kiamat!!!

org2 Islam berbangga dengan pujian org kafir laknatullah!!!

sudah la kita dijajah dulu, cukup2 la dengan minda penjajah korg tuh!!!

memang dasar umngok!!! xpernah nak berubah. mentaliti masih xberubah dari pemimpin sampai la ahli2 yg ngok.

khak ptuiiih!!!

mrL

Tanpa Nama said...

salam
Biaq pi la presiden US tu nak kata apa.....dia ada agenda ka? dia rabun ka? harkk ptuih ka? janji Islam mesti bersatu.....mampoih pi la kat dia.Janji dia ada sebut ISLAM dan MALAYSIA tu gua bangga....

Tanpa Nama said...

emmm... memang dasar melayu. nak buat camne, kite dah dilahirkan dalam bangsa melayu. perkara2 camni pon blh jd 1 kebanggaan...

cian melayu...

TAAVEEKUN PERAK said...

kesian nya si niar aljuburi tuh.awat tak suruh obama kol nuar kejap,putemate lah dia.kesiaaaaaaaaan nuar kaki bontot tuh.

AbgTuah said...

SALAM DAN SALAM SEJASTERA SEMUA PENGUNJUNG DAN PENGKOMEN TAK KIRA BANGSA DAN IDELOGI..

ELOKLAH KITA BERINTERAKSI WALAU PUN BERBEZA PENDAPAT ATAU PUN SECARA KERAS DAN PANAS KERANA MUNGKIN AKHIRNYA KITA DAPAT MENEMUI SATU TITIK PERTEMUAN DAN PERSAMAAN.

TO BRO JEFFRY..BENAR TU BRO..KAWAN PON BUKANNYA CAYA SANGAT PADA OBAMA PENDUKUNG YAHUDI NI..SEBENARNYA PUJIAN DIA TAK PENTING..TAK MENGUNTUNGKAN KITA PUN..TAPI KOMEN OBAMA YANG KEDUA TU, CIPTAAN KAWAN TU..ITU YANG PENTING..SELOKA SINDIRAN..HEHEHE..CUMA NAK KREATIF SIKIT JADI SAJA GUNALAH ISU DAN NAMA OBAMA NI.

TO BRO MRL..WELL..TAK SALAH KALAU ORANG BUKAN ISLAM NAK PUJI KITA..ASALKAN KITA JANGANLAH BERPELUK..BERCUMBU MESRA DENGAN MEREKA..SEDANGKAN DALAM MASA YANG SAMA ADA YANG MENOLAK HULURAN SALAM DARI SAUDARA SEAGAMA..HEHEHE..DAH LUPA KE..? APA PANDANGAN BRO MRL..

WELL KEPADA SEMUA..SEKALI LAGI TUAH UCAPKAN TERIMA KASIH DIATAS KESUDIAN MEMANASKAN BLOG TUAH..

Mohd Afdzal Mokhtar said...

(Tanpa Nama said...
dunia dah nak kiamat!!!

org2 Islam berbangga dengan pujian org kafir laknatullah!!!

sudah la kita dijajah dulu, cukup2 la dengan minda penjajah korg tuh!!!

memang dasar umngok!!! xpernah nak berubah. mentaliti masih xberubah dari pemimpin sampai la ahli2 yg ngok.

khak ptuiiih!!!)



sape yg coment kat atas ni mmg ngok ngek,org kafir puji negara kita pun salah,LEBIH BAIK DAPAT PUJIAN MCMTU DARIPADA BIARKAN ORG KAFIR LAKNAT TU MELAFAZKAN HADIS DALAM AL-QURAN DALAM CERAMAH POLITIK..DAH LA BACE AYAT TU PUN X BETUL..PEMIMPIN DAN AHLI-AHLI UMNO MMG MENGUTUK PERKARA TU..TAPI PEMIMPIN PARTI YANG BERLANDASKAN ISLAM DUK SENYUM...ADAKAH ITU TINDAKAN YG BODOH...

Mohd Afdzal Mokhtar said...

OBAMA NI KALAU DIE CAKAP BENDE BAIK AKU STUJU TAPI KITE X TAU APE NIAT DIE,WALAU APE PUN DALAM AGAMA ISLAM KITE TIDAK BOLEH BURUK SANGKA KAT ORG LAIN SBB DARI SITU LAH TIMBULNYA FITNAH YG DOSE NYE LEBIH DARIPADA MEMBUNUH...X KESAH LA ORG TU ISLAM ATAU KAFIR..KECUALI ISRAEL..TU MMG DIE CKP BAIK KE APE KE AKU TTP BANGKANG GAK..

LAGI SATU..TIME KASIH BRO TUAH SBB SUPPORT BLOG SAYE...KALAU BRO TUAH N YG LAIN2 NK JD FOLLOWER TU SILA2 KAN LAH...


anakmelayu30.blogspot.com

SUPPORT BRO!!!

ASSALAMUALAIKUM...

kuntakinte said...

salam, sdr anom yg derhaka tu dengki, siapa tak tahu sejak si anom ni dtg diblog bro tuah ni memang boleh dibaca hati busuk macam ni A Jis jugak ulamak besor dalam semak tu....bukan apa tu kata le obama (teman pening dia islam ke tidak) tu puji Kelantan negeri Islam teman ingatbagai nak rak Ni A Jis dan puak2 pengkhianat ni buat perayaan wel2 dan opera cina punya 10 hari 10 malam..

Dunia nak kiamat...teman setuju yeop!!!! dunia nak kiamat sebab ada orang seperti Ni A JIs dan Hj hadi mengaku ulamak dan mengajak kejalan yang sesat, mengajak umat kejalan berpecah belah, kejalan mungkar... itu lah salah satu tanda nak kiamat...

pada sdr Anom yang baik hati seorang lagi tu...nak hantar Ni A Jis ke Tg rambutan, malangnya orang dalam Tg rambutan pun tak sanggup nak terima ulamk tua nyusah diorang nak happy dalam tu..he..he..

Apa pun tahniah Malaysia...bukan kerana pujian obama...selama ini pun memang Malaysia dah berjaya dan makmur...itu pun bagi yang bersyukur...bagi rakyat yg tak bersyukur pergi mampusss lah dia..teman peduli apa..

Tanpa Nama said...

Lebih sudu dari kuah pulak si kuntakinte ni..Blog ayah ko ke ni.tuan rumah pun tak kata apa aku datang komen kat sini..tak payah sibuk le tahu le aku pergi..hehe nak risau apanya kalo takbleh terima perbezaan pendapat lantak ko lah.Orang macam ko lah yang menjauhkan tali persaudaraan.Bukan semua benda kita bangkang.Apa tak bleh tegur ka..Pm bukan untuk orang umno saja.

harimau malaya said...

salam
rileks le bro Anom takkan tu pon nak marah.....dia bagi bahasa kiasan tu.....he he he

Tanpa Nama said...

hehe..aku pun gurau je..bkn tak biasa kena maki.Aku pun ada gak maki orang.lagipun belum tentu dia tuju kat aku,ada 3 atau 4 lagi anom kat sini..

TokAyah said...

Kalau perhatikan pengikut Al Juburi ni Idea bukan ada pun. Cuma Cakap apa yang pernah di ungkap Al Juburi dalam kempen beliau. Lain kali cakap guna otak sendiri. Nampak sangat kalau Al Juburi ni ke Sg Buloh tak da lagi idea2 yang mengarut dan putar belit. Pad Nik Ajis tak perlu nak berdebat dengan Tok NAjib. Berdebat dulu dengan PKR dan DAP dapatkan concensus nak buat negara Islam Nik Ajis. Tak cukup tanha kot Nik Ajis nak lari.

TokAyah said...

Sedap mulut hang cakap merendahkan orang melayu dapat pujian orang kafir laknatullah. Yang ngah dan ngeh dok tolak nizar kedepan gitu juga DAP dok support PAS dan Pegam tambi dok bela Al Liwati tuh apa pula. Tu dah lebih dari pujian, bela lagi. CAkap guna otak sendiri. JAngan ikut cakap orang. Kesian aku tengok hang ni. Ini kes kena hantar pusat pemulihan kahlak sebab tak tau nak guna otk dah nak masuk tahap atak siuman.

Mohammad Roslan said...

Salam,

Ramai yang kurang faham kenapa isu Obama memuji Pemimpin Negara ini penting dan isu Tok Guru hina parti UMNO ini tak penting.Tok Guru ini cuma berangan ...kot..kot anuar masuk dalam, dapatlah dia jadi Perana menteri yang ketujuh!!...itu yang anuar janji pada dia kot?.Tak tahulah kenapa Tok Guru sekarang iya benar sokong anuar...Tetapi pujian Obama ini penting kerana dari segi ekonomi negara. Dasar luar Amerika memang tidak akan ubah terhadap negara Islam. Fobia 16 September (bukan 16 sept si Mat jenin) masih menghantui rakayat Amerika. mereka memandang negara Islam sebagai musuh mereka. Kita patut bangga dengan konsep pemimpin UMNO yang memberi keyakinan pada rakyat Amerika dan dunia barat bahawa negara ini bukanlah sebuah negara yang mendukung dasar radikal Islam.Kita rakyat negara ini perlu ingat bahawa Amerika menjadi pengimpot yang utama dan No.1 bagi negara kita. Maka ekonomi negara ini banyak bergantung kepada Amerika.Ekonomi menentukan kuasa sesebuah negara. Tanpa ekonomi juga apalah gunanya ketuanan yang dibangga-banggakan itu.

yang amat keciwa pujian Barrack Obama ini ialah si anuar yang memburukan pemimpin negara ini di luar negara.Ini adalah tamparan pertama yang di terima oleh si nuar!.Kenapa parti pembangkang memuji-muji bekas Naib Presiden Amerika Al-Gore apabila berkurang ajar dengan memburukan pemimpin negara semasa membuat lawatan ke negara ini?. Apakah pada masa itu Al-Gore banyak membantu Umat Islam?.Kalau hati dah berkarat dengan hasad dengki memanglah apa yang baik pun nampak yang tak baik.....wassalam.

kuntakinte said...

SALAM, AIK!!! MAKAN CILI BUSUK KE SI ANOM NI...HE..HE..., TERAS MACAM KENA BATANG HIDUNG JE....

DALAM ALAM MAYA NI KALAU NAK CEBURI KENA LAH TAHAN SIKIT YEOP!!!! KITA JE BOLEH KATA ORANG, ORANG TAK BOLEH KATA KITA, DUDUK RUMAH BACA MAJALAH WANITA LA YEOP!!!!HE..HE...SEDIH YEOP!!!

SATU PESAN TEMAN JANGAN IKUT PERANGAI NI A JIS, DIA BARAN YEOP!!!

kuntakinte said...

SALAM, TQ HARIMAU MALAYA TOLONG LA URUT DADA SI ANOM TU DIA SAKIT JANTUNG HE..HE...

Tanpa Nama said...

TGNA nak jd PM ke 7??? hahaha... memang la kuat memfitnah korg ni.

anwar blm dibicarakan lg korg dah panggil anwar al-juburi...

aku memang marah kat umno!!! umno parti penipu, parti pengecut, parti rasuah!!!

org rasuah diberi muka, camne rakyat nak respek kat umno??? dah sah2 rasuah tp masih pegang jawatan. korg dalam umno x meluat ke? pemimpin cakap nak banteras rasuah, tp org yg disabitkan rasuah masih bebas tanpa sebarang hukuman. emmm... memang korg yg xnak terima hakikat, pemimpin2 umno memang lidah bercabang...

memang patut pon rakyat tolak umno skrg ni...

mrL

kuntakinte said...

salam, sdr anom yang panggil aljuburri bukan UMNO atau korang TETAPI MAT SABU YEOP!!!jangan buat2 pening....

Rasuah ni jangan nak tangkap melulu je yeop!!!! bila makan rasuah UMNO puak kau semua baik, alim yek!!!! , yang SPRM dah dakwa beberapa orang tak kira le orang UMNO ke, orang kerajaan ke, ahli perniagaan ke kenapa kau tak puji...

Yang AN War nak bagi rasuah pada AP BN unt lompat parti tu tak rasuah ke yeop!!! yang AN war bagi saham pada orang untuk sokong dia masa duduk dalam UMNO tu tak rasuah ke yeop!!!, yang Nizar bagi rasuah pada jamaluddin kawasan balak siap sekali ajar Jamaluddin jangan simpan duit dalam akuan sendiri...kau diam yek!!! yang puak kau makan rasuah siap sekali dengan SEDEKAH CHINA DOLL tu kau diam yek!!!!, yang puak kau nak rasuah Aminah di P. Pinang tu bukan ke rasuah yeop!!!, jangan pening le yeop!!!! memang jenis korang ni mulut busuk.... minum pulak air daun ketom hah...bertambah le pening yeop!!!!
jgn baran ye yeop!!! he..he...

kalau berlaku rasuah, itu individu yeop!!!! tak boleh nak hala parti yeop!!! macam tu jugak parti PAIh ke DAP ke PKR ke...

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online