Selasa, 23 Jun 2009

GILIRAN DAP KENA BANCUH DENGAN DATO IBRAHIM ALI


Ibrahim: Pergi jalanlah DAP

Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) mempersoalkan tindakan seorang pemimpin DAP yang mahu pertubuhan itu diharamkan atas alasan perjuangannya menakutkan orang bukan Melayu.

"Siapa DAP yang mahu Perkasa diharamkan, mereka ingat mereka siapa," kata presidennya Datuk Ibrahim Ali kepada Malaysiakini melalui satu mesej SMS semalam.

"Perkasa tidak pernah melanggar apa jua undang-undang, tidak seperti pertubuhan-pertubuhan lain."

Anggota bebas di Dewan Rakyat itu diminta mengulas kenyataan ADUN Kota Alam Shah, M Manoharan, seorang daripada lima pemimpin Hindraf yang dibebaskan daripada tahanan ISA baru-baru ini.
Dalam satu kenyataan semalam, wakil rakyat DAP itu berkata, kerajaan harus mengharamkan pertubuhan itu kerana ia menimbulkan kebimbangan di kalangan bukan Melayu.

Ibrahim menambah, Perkasa mendukung perlembagaan negara terutama Perkara 153 mengenai hak-hak istimewa orang Melayu.

"Pergi jalanlah dengan DAP, mereka ini tidak sedar di mana langit dijunjung dan di mana bumi dipijak," kata ahli parlimen Pasir Mas. -

Sumber malaysiakini

SOKONGAN PENULIS-

SESAH…KASI RAPAT PUNYA SESAH DATO..JANGAN KASI MUKA. JENIS SPESIS DAP DAN HINDRAF NI PATUT KENA BANCUH DAN BASUH KASI MEREKA SEDAR DAN FAHAM APA MAKNANYA 'DI MANA LANGIT DIJUNJUNG DAN DI MANA BUMI DIPIJAK'.

PERKASA MANA ADA MELANGGAR UNDANG-UNDANG NEGARA…BUKAN MACAM PERTUBUHAN HINDRAF YANG DIHARAMKAN HINDRAF TU…BERDEMOSTRASI SANA SINI SEHINGGA MENGGANGU KETENTERAMAN AWAM DAN MENYUSAHKAN ANGGOTA KESELAMATAN.

TERUSKAN DATO…WALAU PUN DATO SEORANG MP BEBAS TETAPI SEMANGAT DAN KELANTANGAN DATO MEMBIDAS TAJAM DAN PEDAS PERKARA YANG TIDAK BETUL AMAT-AMAT DIKAGUMI RAMAI.
JOM KITA BACA JUGA ARTIKEL PUAK YANG SUKA MAIN BELAKANG..;

19 Comments:

TAAVEEKUN PERAK said...

Kami di blkg Dato.Sedia berkhidmat.Anytime n anywhere.

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Who is Manoharan?????? Go to hell la.... don't forget bring your HINDRAF too to hell....

PAPA GOMO said...

PERKASA DAH READY...
KALAU BERANI CUBALAH...

Tanpa Nama said...

Ibrahim Ali umpama meriam buluh, bunyi saja kuat, pelurunya tiada. Tanyalah orang Pasir Mas kalau tak caya aku. Menang dulu atas belas kasihan Tok Guru, karang nak tunjuk agas. Tok Gawa Ali, bapa Ibrahim, Adik Abang, adik-beradik Ibrahim aku juga kenal. Tapi hanya Ibrahim yang cakap paling takleh pakai.

AbgTuah said...

HJ HADI DAN NIK AJIS PUNYA CAKAP LAGI PELIK-PELIK..

AbgTuah said...

HJ HADI DAN NIK AJIS..MACAM TONG SAMPAH KOSONG...TUNGGU ORANG NAK BUBUH SAMPAH AJE..HEHEHE

sulhairil hafiz hj sulaiman said...

Hidup Dato' dan terus memperjuangkan Melayu..Sesungguhnya Dato' berada dilandasan yang benar demi mempertahankan Alif, Ba dan Ta. Diharapkan Dato' pedulikan dengan HINDRAF yang memang secara jelas melanggar undang-undang...HIDUP PERKASA

Tanpa Nama said...

HNDRAF GET LOOSE!..EH SLH GET LOST!!!..DAMN U HNDRAF!..AKU TRAJANG SEKO2 MSUK LUBANG TONGKENG 'ANU'WAR BRU TAU! KEHKEHKEH

kuntakinte said...

salam, PERKASA kena turun habis-2an sedarkan orang2 melayu di kampung2 terutama golongan muda, dalam negara demokrasi kita bebas melakukan gerakan seperti ceramah dan sebagainya bagi menarik sokongan selagi ia dibenarkan undang2 dengan tujuan untuk mempastikan orang melayu sedar dan selamatkan negara dari puak2 pengkhianat negara dan penderhaka sultan.

Semua yg dilakukan oleh manoharan dan DAP cara politik baru yg dirancang untuk bangsa cina dan india makin membenci UMNO dan kerajaan, akhirnya UMNO dianggap recist.

Seluruh tenaga perlu dikerah, YB Ibrahim kena bekerja kuat bertemu secara sulit NGO2 melayu seperti PAKIDA, PAKEMBAR, Persatuan Silat dan berbagai2 lagi NGO seluruh negara agar semuanya bersatu hati menentang puak minoriti yang lupa diri dan asal usul malah tak sedarkan diri dimana bumi dipijak disitu langit kena junjung.

kita berhadapan bukan saja dari kaum lain yang menjadi pengkhianat negara, susahnya kita kerana dibelakang mereka melayu sendiri, disini kita kena bijak bertindak dengan kita bunuh dahulu punca pembawa virus.

realitinya kita perlu sokongan semua kaum, kerana punca apa yg berlaku semata2 untuk berkuasa dan pangkat, semua itu akan diperolihi jika kita menang pilihanraya, pilihanraya boleh menang sekiranya rakyat semua kaum mengundi parti yang mereka suka, disini kita kena bijak bertindak agar UMNO dan BN tidak terkubur tanpa nesan dibunuh oleh segelintir kaum minoriti yg menjadi pengkhianat negara manakala kita yg majoriti menongkat dagu termenung kesal.

melayuangkat said...

Sumbatkan dia balik ke dalam sana..

ISAC said...

Hindraf yang buruk2kan imej negara?
Mcm DSAI jugak? Patutnya kedua2nya diharamkan sekali.

Boleh ke pergi bagi tahu satu dunia kaum india kena tindas kat Malaysia ni?

Umno mengamalkan "ethnic cleansing" kat kaum India?

Tapi mengapa plak org India yg jadi org No 2 terkaya di Malaysia?
Lawyer2 ramai org India sampai Bar Counsel pun dia org yg menguasai?

Pendapatan perkapita kaum India yang kedua tertinggi selapas Cina, baru diikuti oleh kaum Melayu yang menjadi kaum majoriti dengan 55%.

Sebab tu lah Melayu/Islam Mesti Bersatu!!!!

Cheguman said...

Itu menunjukkan PERKASA memang hebat dan DAP penakut.

pkr simata satu said...

ISA kan balik aje keling manoharam tu.

Jumayatara said...

Dumbfcuk...Raja Katak

Unknown said...

caya la DATO SERI...kite tibai seko2 puak hindraf ni... kalo bleh dengan tok mudim skali..hahaha....

Anak Lenggong said...

Kepada Tampa nama:...ape brahim tu tak boleh pakai????..ko tau tak berapa penggal dah dia jadik wakil rakyat dikawasan tu cuma tahun 2004 je yang dia kalah sebagai calon bebas..kalau tak boleh pakai..ngape rakyat dikawasan tu pilih dia...ko je yang bangangg...

Sebab bangangg ko laa ko dok nyokong hadi dan nik ajis tu..walaupun korang ditipu oleh diaorang berdua nie tapi ko tetap terus jadik banganggg..boleh digunapakai ke orang yang bercakap berputar belit serupa hindu dan demi nak kan kuasa sanggup jilat ludah sendiri..dulu cakap umno tu kapir sebab umno berkawan dengan mca danmic...so sekarang nie pas pun kapir jugak laa sebab dok tidur sebantal dengan dap tu...kalau ko nak tau brahim tu lebih mulia jati dirinya daripada hadi ngan nik ajis sebab brahim tu berpenderian..

Pemimpin yang ko sanjung pulak merupakan saorang yang pengecut dan gila kuasa..nak buat hudud konon..apa korang ingat dalam pemerintahan islam hanya hukum hudud jee kee..banyak perkara lain yang telah dilakukan oleh bn berlandaskan islam..hudud pada korang hanya hudud sementara jee..isu ni akan keluar ketika dekat pilihanraya dan jugak waktu berceramah di kawasan melayu jee..pieerahhh mangkuk...

Sekiranya betul nak buat hudud..ngape draf pindaan tu disimpan dalam laci...buat laa kat negeri yang korang pimping..jangan dijadikan alasan lapok iaitu bn menolak..itu zaman mahathir laa bongokk..nie dah berubah 2 pm..bentangkanlah draf tu..nak buat hudud konon tapi kilang arak dan kedai judi kat s'gor pun tak berani nak cadangkan ditutup..dulu masa bn perintah s'gor kecoh sangat..sekarang tutup laa..NIE LAA ORANG KATA CAKAP TAK SERUPA BIKIN...PEMIMPIN KO TU PUN MANUSIA JUGAK..SAMA JEE..KALAU BAB NAK KUASA...DUIT..DAN PEREMPUAN..KOPIAH PUTIH BOLEH JATUH OOOO...

azlishukri said...

PERKASA yang benar2 perkasa.

Tanpa Nama said...

Go Dato' Ibrahim! Saya pelajar UITM! SOKONG DATO'! JANGAN JADI PENGECUT MACAM YB2 MELAYU YANG LAIN! SENYAP JE KAUT DUIT.

DATO IBRAHIM DAN YB NASHARUDDIN AKAN DIINGATI SEBAGAI PEJUANG MELAYU!

NIK AZIZ! KAU AKAN AKU HINA SELAMA LAMANYA!

DozzVader said...

Hidup Perkasa!Roger-roger kalau perlu bantuan.ramai akan tolong,insyaallah

erm..tanpa nama yang last bagi komen tu poyo je.pegi belajar dulu la,tak payah sibuk-sibuk hal politik. Setakat baca harakah ngan suara rakyat jer jangan ingat awak dah layak bercakap isu politik.

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online