Isnin, 26 Januari 2009

KEFAHAMAN PAKATAN RANAP DAN BLOGGER PR TEWAS PERMAINAN MINDA.


Abangtuah ingin membawa pembaca mengikuti komen yang di extract dari blog http://perakbangkit.blogspot/
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Anon comment:

SUDAH-SUDAH LE PAKATAN RAKYAT YG BENDUL NI NAK MENEGAKKAN KEBODOHAN MEREKA. MAJORITI RAKYAT MASIH TETAP MENYOKONG UMNO DAN BN.

KAU ORANG NI PERASAN DAN MABOK AJE LE. KAU ORANG INGAT RAKYAT MALAYSIA NI TERLALU BODOH KE NAK BAGI MALAYSIA NI DI PERINTAH OLEH PAKATAN RAKYAT YANG TAK KERUAN TU. IDEOLOGI CARCA MARBA...MACAM ROJAK BILA DIGAULKAN DALAM SATU PINGGAN JADI ROJAK PASEMBOR PENANG HAHAHA.

KAU ORANG SEBENARNYA NAMPAK...JELAS FAHAM BAHAWA PAKATAN RAKYAT TAK KAN MAMPU MENTABIR NEGARA DENGAN BAIK..KAU ORANG PUN FAHAM PAS TAK AKAN DAPAT MELAKSANAKAN HUKUM-HUKUM ISLAM SEPENUHNYA...CUMA DALAM HATI AJE ..HAHAHA

KAU ORANG PUN TAHU DAP DAN SEMUA BUKAN ISLAM AKAN MENETANG HABIS-HABISAN...LANGKAH LE MAYAT-MAYAT..HEHEHE

KAU ORANG PUN TAHU DAN FAHAM PAKATAN KAU ORANG HANYA SEMENTARA...HANYA UNTUK MENJATUHKAN UMNO...MELAYU ISLAM ISLAM MELAYU...HAHAHAHA

KAU FAHAM SEFAHAM-FAHAMNYA BAHAWA PERJUANGAN KAU ORANG BUKAN ATAS LANDASAN IDEOLOGI ISLAM ATAU KEBAJIKAN ATAU KEADILAN

KAU ORANG FAHAM BAHAWA MISI UTAMA KAU SEBENARNYA ADALAH MENJATUHKAN UMNO DAN BN ITU SAHAJA, TAK LEBIH DARI ITU. DEMI MENJATUHKAN SAHAJA...DEMI DENDAM...LEPAS TU KAU ORANG TERGANGGA..TERLOPONG ..EHHH APA NAK BUAT LEPAS TU YE..HEHEHE

JADI MEMANG TAK PELIK KERANA DIATAS KEFAHAMAN KAU ORANG TULAH AKAN KELUAR SEGALA TOMAHAN...SEGALA NISTA..SEGALA CELAAN ..SEGALA MAKIAN..SEGALA MEMEKKAN..SEGALA PENGAIBPAN...

CUMA SATU AJE KAU ORANG TAK FAHAM..BAHAWA KAU ORANG BUKAN HANYA MENJATUHKAN UMNO DAN BN..TETAPI KAU ORANG JUGA SEBENARNYA MENJATUHKAN DIRI KAU ORANG SENDIRI..MELAYU ISLAM..ISLAM MELAYU....HAHA..HAHA..HAHA

TAK PERCAYA...HMMM...MEMANG KAU ORANG PUN FAHAM KAU ORANG DAH TERPEDAYA..KAHKAHKAH..KAHKAHKAH..

EHHHWAH AKU MACAM TUKARTIUB PULA..KAHKAHKAH..KAHKAHKAH
January 25, 2009 7:51 PM
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Anonymous said...

wahhh..ini sudah jadi komentar terpower didalam berbanyak komentar...POWERRR lah Anon 7.51
January 25, 2009 7:54 PM
----------------------------------------------------------------------------------------------
AbgTuah said...

AbgTuah said...Assalamulaikum PerakBangkit dan semua blogger Islam dan salam sejastera buat yang bukan Islam.Tuah lama tak berblogger..maklum bercuti..bawa famili bercuti..maklum cuti panjang GHONG HEE FATT CHOW.

Oh ya terlupa pula pada rakan berbangsa Cina..selamat menyambut Tahun Baru Cina.Kawan masuk komentar ni apabila terbaca komen dari Anon 7:51 menterjemah tahap kefahaman pihak penyokong pembangkang. hehe. Baik komen tu...so anon ihsankan dan izinkan abgtuah publish kat blog abangtuah..minta izin untuk adjust sikit-sikit.

Oh ye hampir terlupa pada sahabat lama...si manjungmali...apa kabar old soldier. Tuah pun sekarang rasa kesal kerana selalu mengusik awak..terlupa kawan umur awak tu 60+...tentu kecil hati awak...So manjungmali cool ok...jangan cepat naik angin...banyakkan baca Yassin.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
manjungmari answer...

Yeh.. Yeh.. Abang Tuah dak mari.. idup lagi... apa macam keris dah tajam belum asah.. kalau tumpul pakai aja Bom C4.. hahha.. itulah mentaliti orang UMNo yang dia tau baca Yassin aja sepanjang hidup,, Surah lain pun kena baca..hak lain suruh baca uk ak uk ak laa...kesian ya..
-----------------------------------------------------------------------------------------------
abangtuah comment:

Salam manjungmali...itulah manjung mari orang tak suruh mengaji aje orang suruh mengaji dan mengkaji. Manjungmali hanya tahu membaca al-quran..tapi tak pula memahami madsud dan pengajarannya sehingga SALAM digantikan dengan..."Yeh..Yeh.."

kahhhkahhhklahhhh....hehehehehe..hahahahahaha...."Yeh..Yeh.." "Yeh..Yeh"...hahaha..SALAM DIGANTIKAN "Yeh..Yeh"
January 25, 2009 10:26 PM
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Anonymous said...

cukuplah manjungmali aku tengok kau ashik kena tikam aje...kau tak lihat ke kau tu bukan tandingan si Tuah tu..undur aje...dari terus memalukan pasukan blogger PR....
January 25, 2009 11:04 PM
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Anonymous said...

yess Baby..Manjungmari adalah mangsaku yg ke SERATUS terkena tikaman senjataku yg efisyen dan mantap lagi jitu....Hingga mengeluarkan buih-buih dilautan dan kunyit-kunyit yg mamak duk masak kari...dan itik goyang kaki..

Al Juburi.

------------------------------------------------------------------------------------------------
JADI KONKLUSINYA MANJUNGMALI TELAH TEWAS DALAM PERMAINAN MINDA DENGAN ABANGTUAH...ADALAH HADIAHNYA...
------------------------------------------------------------------------------------------------
KEPAKARAN BLOGGER PAS MEREKA CIPTA KERANDA,


SILA BERKUNJUNG KE:-

http://dppwp.wordpress.com/2009/01/22/enggan-bayar-hutang-rm218-jutapeluang-ahli-umno-masuk-neraka-cerah/


MENGIKUT MAKLUMAT DARI BLOG THE GREAT BUFFOON ASRUL DIA ADA KAMBING UNTUK DIJUAL..HEK..HEK...:-


OH YE..BLOGGER ASRUL IALAH BLOGGER YANG SELALU MENCABAR DAN MENGHINA BPN. BLOGGER TERHINA INI TELAH MEMECAHKAN HIT DIMALAYSIA KERANA TELAH MENERIMA HIT SEBANYAK 979873 SEJAK BERMULA DARI 15 DEC 08 IAITU LEBIH KURANG BARU SEBULAN LEPAS. SYABAS ASRUL..BLOG AWAK TELAH MENGATASI HIT YANG DICAPAI OLEH TUN DALAM TEMPOH YANG SAMA.

http://www.webpanas.blogspot.com/

OH YE...ASRUL JUGA ADALAH SALAH SEORANG DARI BLOGGER OF FORTUNE DARI PAKATAN RANAP


BERIKUT ADALAH HIERARCHY KUMPULAN TERSEBUT.


Komander : Ummi Anni - http://haninasution.blogspot.com/
Pejuang Peninjau dan Perisik : Topeng Perak Xinwugi - http://perisik-rakyat.com/
Pejuang Pelancar Senjata Anti-Web Klon : Asrol Kelate - http://webpanas.blogspot.com/


KAH..KAH..KAH..KAH…..WHAT A GREAT PR JOKERS..!!


OH YE..HAMPIR TERLUPA..SEKIRANYA ANDA PEMINAT GAMBAR-GAMBAR HANGAT SEPERTI ASRUL BOLEHLAH BERKUNJUNG KE BLOGNYA KERANA ASRUL JUGA PEMINAT GAMBAR-GAMBAR WANITA SEKSI...TERMASUK VIDEO SEKALI. ..PHEHHH..MEMANG PANAS BLOG TU...

http://webpanas.blogspot.com/



14 Comments:

Tanpa Nama said...

pukimak hang la.....

Tai said...

ha, memanglah encik, itulah namanya melayu bongok encik. Tak sedaq lagi dengan permainan si Dap celaka ni.

Ali Abdullah said...

Tanpa Nama,

Oi mangkuk yang takde kote.. kalo hang berani reg. nick tu. Kalo nak maki orang macam yang ko selalu buat kat mesjid PAS tu, kitorang boleh balas ngan kentut jer.... Tak payah nak cakap pun.
Paloiii!!

Tanpa Nama said...

kpd Tanpa Nama,
POOOdaaa... dh baling batu kt imam lepas itu sembunyi belakang masjid.. klu berani gne la nick nme asl itu.. dasar penakut, sme dengan mtlamat perjuangan parti kO itu..

Ulasan yg menarik serta kelakar Abg Tuah, sMOga ulasan berkenanan dapat menyedarkan MELAYU-ISLAM ini bahawa mereka telah menyimpang jauh dari matlamat perjuagan mereka di dunia ini.. susah dengan orang yang sudah kenyang dengan kemudahan yang telah diberikan oleh kerajaan ini, sudah kenyang mula mencari keabadian plk.. manusia oh manusia.. sedarlah wahai bangsaku..

Tanpa Nama said...

MB Perak: 3 lagi ADUN BN akan sertai Pakatan

[DIKEMAS KINI] PETALING JAYA: Kira-kira 24 jam selepas Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Bota dari Umno menyertai Parti Keadilan Rakyat (PKR), Menteri Besar Perak, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin mendakwa tiga lagi ADUN Barisan Nasional (BN) dijangka menyertai Pakatan Rakyat.

Terdahulu di ibu negara, Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak menafikan bahawa ada lagi wakil rakyat BN yang akan menyertai Pakatan Rakyat.

Timbalan Pengerusi BN itu menyifatkan semua itu sebagai khabar angin sahaja.

"Semua itu khabar angin sahaja...saya tidak fikir (ada lagi yang akan berpaling tadah)," katanya kepada pemberita ketika ditanya mengenai perkara itu berikutan tindakan Datuk Nasaruddin Hashim yang menyertai PKR semalam.

Nizar ketika mengulas lanjut isu itu memberitahu, perbincangan dengan ketiga-tiga ADUN terbabit sedang berlangsung dengan Pakatan Rakyat.

"Kita sedang berurusan. Perbincangan mengenainya sedang berjalan," kata beliau kepada pemberita selepas menghadiri Rumah Terbuka Tahun Baru Cina anjuran DAP Perak di Ipoh hari ini.

Ketika ditanya mengenai identiti ADUN berkenaan, beliau berkata ketiga-tiga wakil rakyat berkenaan ialah dari Umno.

"Kami mengalu-alukan penyertaan mereka ke dalam Pakatan Rakyat dan kami terbuka untuk menerima mereka," katanya.

Dengan keputusan Nasarudin, kerajaan Pakatan Rakyat negeri Perak yang dianggota DAP, PAS dan PKR mempunyai 32 kerusi Dewan Undangan Negeri manakala BN 27 kerusi iaitu 26 Umno dan satu MCA.

Dalam pada itu, Pengerusi Badan Perhubungan Umno Perak, Datuk Seri Tajol Rosli Ghazali berkata, keputusan Nasaruddin tidak menjejaskan kedudukan BN.

Kata beliau, keputusan Nasaruddin itu hanya membawa perubahan kepada jumlah kerusi di persidangan DUN.

Tajol Rosli, yang juga Pengerusi BN Perak, berkata BN di Perak masih kukuh dan berazam mahu merampas semula Perak daripada Pakatan Rakyat pada pilihan raya umum akan datang.

"Kita ada tiga tahun lagi untuk berbuat demikian dan BN telah menggerakkan semua jentera terutamanya untuk meraih undi pengundi muda.

"BN mendapati kekurangan undi pada pilihan raya umum ke-12 adalah di saluran tiga dan empat... kita akan gerakkan jentera untuk mendapatkan sokongan pengundi muda daripada saluran tersebut," katanya selepas menghadiri sambutan rumah terbuka Tahun Baru Cina Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan Datuk Seri Ong Ka Chuan di Gunung Rapat di sini.


KAH KAH KAH KAH KAH KAH....... kah kah kah kah kah kah............ ni pengkhianat ape pulak? kah kah kah kah kah..... kah kah kah kah kah kah kah....... datuk zahid raya di mana ? kah kah kah kah kah.... kah kah kah kah kah.........

Mohammad Roslan said...

Salam,
Tentang adun yang masuk PKR itu biaqlah..ahli UMNO jangan terkeliru..adun-adun inilah membawa UMNO keadaan begitu..ramai diantara mereka cuma juang untuk kocek dan kedudukan dalam parti.mereka ini seperti duri yang tercucuk di tapak kaki..walaupun cederanya ringan saja tetapi memberi tak selesa semasa berjalan..perlu keluarkan..untuk kelesaan..Kita patut ucapkan alhamdulillah kerana mereka keluaq sendiri tanpa dihalau..kalau halau macam - macam cerita...Orang UMNO di Bota "pii Gantung Pisang kat Mesjid..kerana syukur anasir-anasir dua kepala ini telah satu demi satu akan beredar untuk kebaikan parti...Masa TDM menjadi Presiden Timbalan Presiden pun kena pecat..tak karam pun UMNO....siapa tak kenal kehebatan DSAI pada masa itu...apabila pecat dari UMNO apakah nasib akan kembali pada dia..sekali-kali tidak "A" diganti dengan "Abdullah" bukan Anwar...jadi persetankanlah orang nak keluar itu..orang yang cerai tanpa memikirkan akan menjadi orang Gila Talak...orang yang tak memahami perjuangan parti..orang yang tak memahami tujuan UMNO ditubuhkan..biarkan si luncai dengan labunya..biarkan..akan tengelam dalam PKR...........Wassalam.

Asrol said...

Wednesday, January 28, 2009

sumber : http://perisik-rakyat.com/2009/01/bpn-tu-apebende-woi-penjahanam-negara.html


BPN Tu Apebende Woi??? Penjahanam Negara Ke??? - malaysiakini
Soalan dah ada pada tajuk, tinggal nak bagi sikit pemahaman je dekat pembaca untuk buat kesimpulan... dekat bawah ni aku amik serba sikit artikel-artikel dari geng-geng BPN dan aku komen sikit-sikit.

Apa respon pembaca pulak? tinggalkan komen korang... geng-geng BPN pun digalakkan untuk mempertahankan diri. dekat sini kita amalkan demokrasi... komen korang tidak akan ditapis... apa yang hangpa komen itulah diri hangpa... kalau hangpa mencarut, semua pembaca tau... sendiri mau hingat..!

Dari Blog 916 - DUN BOTA : Sila adakan PRK semula.

* Katak si katak lompat,
* Lompat lah tinggi-tinggi,
* Rakyat Bota dah mula meluat,
* YB mereka nk jadi menteri.

Komen aku : Kalau aku jadik rakyat DUN Bota, mestilah aku nak ADUN aku jadik Menteri... kenapa pulak 916 meluat pulak ADUN Bota nak jadik Menteri??? meluat atau PHD (Perasaan Hasad Dengki) ?

Oi... BPN ni nak Blogger Pembela Negara ke Blogger Penjahanam Negara? nampak gayanya kalau BPN berkuasa, jahanam la semua DUN sebab wakil DUNnya takat boleh jadik wakil je ADUN je, tak leh lebih-lebih... Kalau dapat offer jadik Menteri Kewangan pun tak leh terima pasai depa "meluat"... bingai sungguh... SAH JAHANAM NEGARA Malaysia kalau dapat dekat geng-geng BPN ni... akai pendek..!

Dari blog Abang Tuah - KEFAHAMAN PAKATAN RANAP DAN BLOGGER PR TEWAS PERMAINAN MINDA.

Komen aku : tu gambar lembu ke kambing? kalau dah binatang lembu dengan kambing pun tak dapat nak beza, apa lagi nak bezakan perkara-perkata yang baik dan buruk?

Orang yang tak kenal antara lembu dengan kambing ni nak bela negara? JAHANAM NEGARA Malaysia macam ni...

Dari Blog abe MIE terjah 2009 : GONG XI FA CHAI DAN ADUN LEMBU- NASARUDDIN?

* Tindakan ADUN Bota yang kini tidak mahu berkhidmat dengan kerajaan bukan satu perkara yang perlu diperanjatkan kerana Datuk Nasa memang 'dilembu' kan oleh Anwar. Kenapa dia tak pilih PAS? Kenapa tak pilih DAP yang memang lama sudah wujud sebagai pembangkang di Malaysia? Kan DAP dan PAS sudah lama 'meng-lembu-kan' rakyat Malaysia dengan janji-janji rumput yang segar?

Komen aku : ADUN Bota tidak mahu berkhidmat dengan kerajaan??? kih kih kih kih kih... abe MIE ni rupanya berotak lembu... soklan untuk abe MIE - siapakah Kerajaan pemerintah di Negeri Perak Darul Ridzuan???
A - Pakatan Rakyat.
B - Barisan Nasional.

Harap abe MIE makan rumput segar dulu sebelum menjawab soklan mudah dari aku... kalau makan rumput kering alamatnya tak terjawab la soklan ni pasai dok terbatuk-batuk je dari tadi... kih kih kih kih kih...

Nasa tu lompat masuk Pakatan Rakyat sebab nak berkhidmat dengan Kerajaan Negeri la abe MIE woi... abe MIE banyak makan semut ke? awat benak sangat..?

Dari Blog GOMO - ANWAR BUNTUT PUNYA OLANG

Komen aku : yang ni aku malas nak copy paste sebab teruk sangat artikelnya... kalau korang nak tengok, korang klik je dekat tajuk tu lepaih tu korang tengok la sendiri post jenis apa GOMO buat sebagai Blogger Pembela Negara...

Boleh ke bela negara dengan post macam tu???

Dari Blog Panglima Perang Cyber - Sajak Maharaja Zhou untuk PAScinta hamPAS yang PASti rugi jika terlePAS

* Hukum hudud mahu dilaksana
* Baru disergah Singh,menggigil pula
* Didepan tuan guru lim guan eng menolaknya
* Dalam markaz PAS kuala Ibai disebut-sebutnya

Komen aku : alamak PPC... soklan aku yang dekat [sini] sampai la ni hang tak jawab-jawab lagi ni... macam mana nak bela negara kalau 1 soklan mudah ni hang tak dapat nak jawab?

Ni baghu dalam alam cyber, kalau nak bela negara, bukan takat soklan dalam ni je hang nak kena jawab, dekat luar tu banyak lagi soklan... apa jawapan hang PPC?

Apa pendirian hang berhubung pelaksanaan hukum hudud di Malaysia? kalau tak leh jawab yang ni, macam mana nak bela negara ni? cakap pasai hudud berdegar-degar, tapi bila tanya pendirian... terketaq-ketaq macam ayam berak kaporr... kih kih kih kih kih... Panglima hapa ni?

Dari Blog Perak Bangkit.

Yang ni pun aku malas nak copy paste apa-apa daro blog dia sebab...

Kepada pelayar-pelayat internet yang nak belajar pelbagai jenis bahasa maki-hamun, sebutan-sebutan alat sulit lelaki atau perempuan dalam gaya bahasa Blogger Pembela Negara, bolehlah berkunjung ke blog mahaguru carut Malaysia iaitu Perak Bangkit.

Aku tak reti nak agak dari mana la agaknya Perak Bangkit ni belajaq membela negara Malaysia ni dengan carutan-carutan yang pelbagai.

Tak tau pulak aku negara ni akan terbela dengan carutan. entah... untuk Perak Bangkit, aku ingat hang kena bikin group baru - "Blogger Pencarut Negara" adalah nama yang paling cocok untuk hang...amacam?

Yang lain-lain aku sambung esok... ni pun belum tentu depa dapat jawab... untuk geng-geng BPN yang karektornya berlainan dengan yang aku letak dekat atas tu, rasanya hangpa salah masuk persatuan...

Carik la komuniti lain... aku dok tengok ada jugak geng-geng BPN yang baguih tapi terperangkap. tapi yang jelas sekarang bila sebut BPN... memang tak leh nak pisah ngan sebutan "Blogger Pencarut Negara" a.k.a "Blogger Penghuni Neraka" (yang ni bukan aku bagi, hangpa carik la sendiri sapa yang bagi) a.k.a "Blogger Penjahanam Negara" dll...

Mekasih

AbgTuah said...

Salam Asrul..

Terima kasih kerana sudi menghangatkan blog abangtuah...

Kirim salem kat sha dan Hanni yek..ohhh...lupa lak..si perakexpress dan topengperak...serta tak lupa pada Al-banjari. Ajak2 le mereka masuk kesini sama ye...boleh gak betukar-tukar pandangan..

AbgTuah said...

Salam..

Oh ye..lupa pula sebut nama manjungmali...tak sebut nanti marah pula Pak Cik tu.

Tanpa Nama said...

aku akan mendedahkan segala bloggernetwork member

di mulakan dengan FAUZI AKA PERISIK LUCAH
pastu ASROL BUDAK KECIK
DAN HANINASUTION

aku tahu salah seorang dari korang ni cikgu ke cikgi kuikuikui

gelak la ..cabar la lagi
korang boleh salahkan si A FAUZI AKA PERISIK LUCAH TU pasal dia yang suka cabar orang

kepada BPN ..sorry , aku tak join korang, tapi kalau nak mintak tolong takde hal...

Tanpa Nama said...

Salam Adik Jebat..

Email Tuah ada diatas di blog ni....

abangtuah

Tanpa Nama said...

ooo PEnakut rupernya si Fauzi ni..
tadi cabar orang sangat
bila aku dah kasi bukti..
buang pulak comment aku..

1. http://2.bp.blogspot.com/_G4UF_wN334k/SLVAgyLXa8I/AAAAAAAADlI/_G2KCyED3DA/s1600-h/DSC07039.JPG

ni gambar kepala botak si perisik lucah AKA fauzi.. muka pun alahai..malas nak cakap la

2. Kad Pengenalan 750629035183 / A3157863
Nama MOHD FAUZI BIN MOHD AZMI
Tahun Lahir 29 Jun 1975
Jantina LELAKI
Lokaliti 104 / 31 / 02 / 022 - P/WANGSA BAIDURI 3
Daerah Mengundi 104 / 31 / 02 - SS 12
DUN 104 / 31 - SUBANG JAYA
Parlimen 104 - KELANA JAYA
Negeri SELANGOR

eh eh.. betulah ..dia dah mengundi..mana dia kertas undi yang kata nak published malam ni..

ehehheheeehhhhh
eehhherhhhhhehhehehehe

isk isk isk... kantoi...

kalau berani ..tak yah delete la..

kasi orang tgk

Tanpa Nama said...

salam...terima kasih adik jebat..

Hahaha..senjata dah berada dalam tangan Tuah..

Bagaimana yg lain2..

Tai said...

Wah encik, lagu mana hang tau pasai si jantan ni dengan selengkapnya encik?

adik jebat telah meninggalkan ulasan baru pada catatan "
KEFAHAMAN PAKATAN RANAP DAN BLOGGER PR TEWAS PERMA...":

ooo PEnakut rupernya si Fauzi ni..
tadi cabar orang sangat
bila aku dah kasi bukti..
buang pulak comment aku..

1. http://2.bp.blogspot.com/_G4UF_wN334k/SLVAgyLXa8I/AAAAAAAADlI/_G2KCyED3DA/s1600-h/DSC07039.JPG

ni gambar kepala botak si perisik lucah AKA fauzi.. muka pun alahai..malas nak cakap la

2. Kad Pengenalan 750629035183 / A3157863
Nama MOHD FAUZI BIN MOHD AZMI
Tahun Lahir 29 Jun 1975
Jantina LELAKI
Lokaliti 104 / 31 / 02 / 022 - P/WANGSA BAIDURI 3
Daerah Mengundi 104 / 31 / 02 - SS 12
DUN 104 / 31 - SUBANG JAYA
Parlimen 104 - KELANA JAYA
Negeri SELANGOR

eh eh.. betulah ..dia dah mengundi..mana dia kertas undi yang kata nak published malam ni..

ehehheheeehhhhh
eehhherhhhhhehhehehehe

isk isk isk... kantoi...

kalau berani ..tak yah delete la..

kasi orang tgk

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online