Rabu, 8 Julai 2015

INGINKAH ANDA TAHU SIAPA WSJ DAN APAKAH KAITAN TUN ?


BAGI YANG BELUM MENGENALI WSJ, MAKA INILAH WAJAH2 WSJ (WALL STREET JOURNAL). AKTIVITI MEREKA KERAP KELIHATAN MELEMPARKAN TUDUHAN DAN FITNAH KE SANA-SINI.

TETAPI YANG MENJADI TANDATANYA IALAH APAKAH TUN TERLIBAT DIBELAKANG TUDUHAN WSJ TERHADAP DS NAJIB ?

PENULIS BERSIKAP NEUTRAL DALAM HAL INI KERANA PADA PENDAPAT PENULIS SELAGI TIADA BUKTI KUKUH KITA TIDAK BOLEH MENGAITKAN TUN SEBAGAI DALANG DIBELAKANG SEMUA INI.

TETAPI DALAM PADA ITU ELOK JUGA KITA TONTON DAN NILAIKAN VIDEO 'TUNKU AZIZ DAKWA TUN M BOCOR MAKLUMAT KEPADA WSJ'.


PADA PENDAPAT PENULIS TUNKU AZIZ BEBAS DENGAN PENDAPAT PERIBADI BELIAU. TETAPI PENULIS MASIH YAKIN TUN TIDAK TERLIBAT SECARA LANGSUNG ATAU TIDAK DALAM ISU INI KERANA MANA MUNGKIN SEORANG NEGARAWAN HEBAT SANGGUP BERSEKONGKOL DENGAN PIHAK YANG BELIAU SENDIRI AMAT BENCI SATU KETIKA DULU.

PENULIS JUGA BERHARAP DS NAJIB TIDAK BERLENGAH DENGAN TINDAKAN MENYAMAN PIHAK WSJ SERTA DALANG-DALANG MEREKA SEKALI, DEMI MEMBERSIHKAN NAMA BAIK BELIAU DAN NEGARA MALAYSIA.

2 Comments:

Unknown said...

saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

aditya.aulia139@gmail.com said...

Assalamualaikum
Nama saya Aditya Aulia saya mengalami trauma keuangan karena saya ditipu dan ditipu oleh banyak perusahaan pinjaman online dan saya pikir tidak ada yang baik bisa keluar dari transaksi online tapi semua keraguan saya segera dibawa untuk beristirahat saat teman saya mengenalkan saya. untuk Ibu Iskandar pada awalnya saya pikir itu masih akan menjadi permainan bore yang sama saya harus memaksa diri untuk mengikuti semua proses karena mereka sampai pada kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua persyaratan karena permintaan oleh proses saya bisa mendapatkan pinjaman sebesar 350jt di rekening Bank Central Asia (BCA) saya saat saya waspada di telepon saya, saya tidak pernah mempercayainya, agaknya saya bergegas ke Bank untuk memastikan bahwa memang benar ibu kontak sekarang mengalami terobosan pemanasan jantung dalam kehidupan finansial Anda melalui apakah itu BBM INVITE-nya: {D8980E0B} atau apakah kamu ingin mengkonfirmasi dari saya? Anda bisa menghubungi saya melalui surat saya: {aditya.aulia139@gmail.com} dan juga Anda bisa menghubungi perusahaan ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM via: {mail: iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online