Ahad, 5 Mei 2013

JANGAN MAIN-MAIN...SOAL MENUKAR KERAJAAN SOAL BESAR...TERSILAP MENYESAL SEUMUR HIDUP.




FIKIR SECARA BIJAK...PILIHLAH YG TERBAIK...YG DAH TERBUKTI TERBAIK. PILIHLAH BN.

9 Comments:

Tanpa Nama said...

Selangor nak sangat tukar. Susah dah nak patah balik. Nampaknya terpinggir lagi lah orang Melayu. Tak caya, tengok lah selepas ini.

babyamar said...

Betul ! Saya sokong tuh. Orang Selangor da makin teruk...walaupun tmpat saya Hulu Selangor, BN yg mng tapi MB tetap pembangkang ! Pasni ape2 jadi kat Selangor, ORANG MELAYU TANGGUNGLAHHHH !

Tanpa Nama said...

apa masalahnya kalau tukar kerajaan, kalau tak baik 5 tahun aje, lepas tu tukar kembali pada asal. 5 tahun is pendek je brother, tapi kalau 50 tahun lama tu

Tanpa Nama said...

5 tahun kemudian boleh jadi selama2nya..no lain kali. Masa tu baru padan muka..

Tanpa Nama said...

ape masalahnye kt Selangor. ok je aku tgok..projek rmh mak aku siap je ..harap khir toyo dlu jgn harap laaa...mimpi je la

Tanpa Nama said...

you manam`you bukan org politik.nak takbir rumah pun tak reti.rumah habis tungang langang.

Tanpa Nama said...

yg pasti kta orang melayu menagung lah cukai gst

ddinbunga said...

ASSALAM, KESIAN AKU NENGOK PUAK2 LONGKANG, KEMPUNAN LAGI.

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online