Ahad, 5 Mei 2013

JANGAN MAIN-MAIN...SOAL MENUKAR KERAJAAN SOAL BESAR...TERSILAP MENYESAL SEUMUR HIDUP.




FIKIR SECARA BIJAK...PILIHLAH YG TERBAIK...YG DAH TERBUKTI TERBAIK. PILIHLAH BN.

8 Comments:

Tanpa Nama said...

Selangor nak sangat tukar. Susah dah nak patah balik. Nampaknya terpinggir lagi lah orang Melayu. Tak caya, tengok lah selepas ini.

babyamar said...

Betul ! Saya sokong tuh. Orang Selangor da makin teruk...walaupun tmpat saya Hulu Selangor, BN yg mng tapi MB tetap pembangkang ! Pasni ape2 jadi kat Selangor, ORANG MELAYU TANGGUNGLAHHHH !

Tanpa Nama said...

apa masalahnya kalau tukar kerajaan, kalau tak baik 5 tahun aje, lepas tu tukar kembali pada asal. 5 tahun is pendek je brother, tapi kalau 50 tahun lama tu

Tanpa Nama said...

5 tahun kemudian boleh jadi selama2nya..no lain kali. Masa tu baru padan muka..

Tanpa Nama said...

ape masalahnye kt Selangor. ok je aku tgok..projek rmh mak aku siap je ..harap khir toyo dlu jgn harap laaa...mimpi je la

Tanpa Nama said...

you manam`you bukan org politik.nak takbir rumah pun tak reti.rumah habis tungang langang.

Tanpa Nama said...

yg pasti kta orang melayu menagung lah cukai gst

ddinbunga said...

ASSALAM, KESIAN AKU NENGOK PUAK2 LONGKANG, KEMPUNAN LAGI.

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online