Isnin, 29 April 2013

Pembongkaran Ustaz Rujhan Abd Rahman Terhadap PAS


10 Comments:

Crippersz said...

mantap

Bingai @ Bangang said...

Baca kat bawah ni:
Bila Bapak KERA Terlepas di TendangTerajang

taqem said...

SALAM, PELIK LA USTAZ...CAMNER PAS XLEH BERGABUNG TENAGA NGAN DAP TETAPI UMNO LEH BERGABUNG NGAN MCA/MIC DALAM BN??? HMMM...
USTAZ..USTAZ....

nodin said...

Bukan x boleh.. Tp dulu pas mengkafirkan umno krn bekerjasama dgn bukan islam.. Tp skrg boleh pula.. Dulu kafirkan umno sebab konon amal sekular tp skrg pas menerima pula perlembagaan spt didalam buku jingga.. Nampak x? Tambah lagi isu kalimah Allah dan kristianisasi

Tanpa Nama said...

ustsz pun tolol gak diri pun tak kenal belajar ilmu mengenal diri lu baru lah ceramah agama jangan ingat semua orang tolol dan bodoh macam ustaz

Tanpa Nama said...

susah betul orang2 PAS/PKR ni, ustaz dah bagitahu dgn jelas berkenaan kemungkaran n.ajis dan PAS tak mahu nak percaya. Otak dah penuh dgn benda2 karut dan tak betul dan pembohongan oleh n.ajis.itulah jadinya.

Tanpa Nama said...

Deme lembu2 terencat pas ni dah terlampau byk minum air kencing ulama2 palsu mereka yang disangka air jampi..hu..hu..

Tanpa Nama said...

ustaz berat nanang niiiiiiiiiiiiiiiiii

Tanpa Nama said...

mari la nk debat nga ustaz azhar idrus gakkk....oooooo penatttt

Tanpa Nama said...

Bknkah kerajaan yg mluluskn kemasukan bible versi melayu dr indonesia ke malaysia..

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online