Khamis, 4 Mac 2010

GEMPA KEKUATAN DARI 9.0MP...MACAM TAK PERCAYA AJE KABAR ANGIN NI...!!

MEMANG MELETUP...MEMANG IANYA AKAN MENUKAR KESELURUHAN WAJAH LANDSKAPE POLITIK TANAH AIR HARI INI JIKA GEMPA BERUKURAN 9.0MP NI BENAR-BENAR BERLAKU..!

GEGARAN 9.0MP DIKATAKAN TELAH BERLAKU DI SEBUAH HOTEL DIMALAYSIA..?

WELL ITU PUN JIKA KABAR ANGIN INI SAHIH, RUJUK KOMEN ANON 8:59AM...DISINI

7 Comments:

Tanpa Nama said...

Keluar lah....nak buat cam ner..godaan wang lbh hebat dr memikul amanah rakyat....nak buat cam ner ya.....

Tanpa Nama said...

Ini bukan masalah wang....tapi krisis kepercayaan. Bukan semua orang boleh di beli. MP2 semuanya ada maruah yang perlu dijaga. Ada bangsa dan agama yang perlu di dulukan. So ini bukan masalah duit semata...kalau ada pun hanya segelintir kecil.

Orang dah tak percaya B.A.B.I lagi dah. Dia nak ke sungai buluh dah...

Tanpa Nama said...

Anon 12:25

Anda kata KRISIS KEPERCAYAAN? apa itu krisis kepercayaan tu? Siapa yg tak percaya siapa? persoalannya :

1. jika benarlah berlaku krisis keprcayaan maka buat apa mereka masuk PKR atau pembangkang dari awal2 lagi? takkan tak tahu perjuangan perti pembangkang kot? tak kan bodoh kot? - kalau nak ikut semua parti samada UMNO/BN, Pas, PKR, DAP dan parti2 lain semuanya ada krisis keyakinan dan keprcyaan dan ada berlaku rebutan kuasa jugak! malahan UMNO lagi teruk permainan rasuah politik mrk dan lagi jelas dasar2 yg merugikan spt PPSMI yg rugi berbilion RM dan anak2 melayu terus terumbang ambing, rasuah, penyelewengan, salah guna kuasa, double stadard dll...kenapa mrk tak perjuangkan hal ini melaui suara pembangkang?

2. soalnya mereka sendiri khianat terhdp pengundi mereka...jika keluar parti tak apa la juga, tapi siapa yg memenangkang dia? tentulah parti dan pengundi juga! jadi dia jika dia nak keluar parti KENA LETAK JAWATAN MP/ADUN la...itu baru boleh diterima...lbh baik keluar parti dan letak jawatan..ni letak jwtn tak berani plak ?

ini semua krn mereka amat dahagakan wang ringgit dan habuan besar...tak apalah kita ajar mrk semua dan UMNO pd PRU 13 nanti

Tanpa Nama said...

anon...lu tu yang x paham sebenarnya..depa tu dah semakin muak nak temuntah dgn adegan para2 jagoan PKR PAS dan DAPig..dulu..tehegeh2 ikut pegi Taiwan atas misi lompat2..la ni sapa yang kena..lu x malu ka..haa..x malu ka??? dah la tu masuk dewan rakyat macam BEROK..maki sana maki sini..sebenarnya edealogi lu orang mengajar rakyat semakin kurang ajar dan biadap..ini lah dia dinamakan gabungan parti bangang semalaysia. cakap saja pandai..belakang punya identiti..cehh macam taikk!!

aha said...

anon 13:49

Inilah contoh rakyat yang telah diputar belit oleh Nik Ajis dan C.I.F.U.T BABI. Bila MP dari BN yang keluar parti dan menyertai mereka, tidak pula di cerca sebaliknya dikatakan hero, berani dan bermacam lagi pujian,tidak pula dituntut supaya meletakan jawatan. Tapi kenapa bila MP dari mereka yang keluar parti dituntut pula supaya meletakkan jawatan. Bagaimana pula dengan kenyataan anuWAR "we have a number", nombor apa yang dia ada ??. Nombor ahli Penyapu Rakus yang akan keluar parti nampaknya tapi bukan ahli BN,.. Jangan hanya pandai berkata kata tetapi tidak melihat keadaan sekeliling. Jangan lah kuman seberang sungai nampak tapi gajah depan mata tidak kelihatan.Lihatlah kenyataan nya, siapa yang Penipu Peliwat Perasuh Pengkhianat Pelingkup dan Penyapu Kepada Rakyat....

Tanpa Nama said...

hee ... hee ...hee heeeee

dah kena batang idung sendiri ....
we have the number .... kerajaan 16 september .... diulang-ulang sampai tersantak ke telinga semua penduduk malaysia .....

hee hee hee heeeeeeeee
kalau orang bn lompat sana .... dianggap panglima .... pakaikan baju baru .....
bn tak kata sepatah haram pun ....

hee heee hee heeeeeee

isu lompat parti di perak ini lah keadaannya .... dimulakan dengan tiga orang aja .........

ini mp dah tiga melompat ....

he he hee heeee
sampaikan ahmad awang dan pengikut sembahyang hajat depan pejabat dap ......... trajis ..... trajis .... trajis

hee hee heee heeeee

Tanpa Nama said...

Ya...kenapa UMNO suka sakan plak ni?...kita maklum perkara lompat parti ini telah dirancang begitu rapi sekali olh UMNO/BN..kerana apa? kerana bukankah kini kes liwat DSAI sedang berlangsung (dan nampak2 sepol makin tercungap2 dah), PKR dan Anwar diserang hebat berterusan dgn tujuan untuk melumpuhkannya dan menggagalkan sistem 2 parti dan menggagalkan kerjasama erat Pakatan Rakyat krn UMNO/BN melihat bhw untuk meleburkan Pakatan Rakyat, maka PKR dan Anwar mesti dihancurkan dahulu...jika gagal menghancurkan Anwar dan PKR maka padahnya amat buruk pd UMNO/BN....UMNO/BN usah temberanglah tentang teori begini!! org yg tajam pemikiran dan firasatnya sudah pun dapat mencium perlakuan lompat ini dari awal...dan UMNO akan lebih mengganas bak harimau kebulur menjelang PRU 13 dengan pelbg perkara yg pelik2 akan berlaku...

Persoalannya jika tidak betul teori di atas, maka kenapakah MP/ADUN serta pemimpin berpengaruh PKR SAHAJA yg "di attack"...kenapa tidak dgn Pas dan DAP?

lagi satu teori bhw UMNO makin terus dibenci lalu UMNO sengaja memesongkan mslh negara dan mslh rakyat dgn kes2 sebegini, spy rakyat leka dan terlupa perkara pokok dlm kehidupan rakyat spt masalah ekonomi yg makin tenat, brg2 mahal, mslh ikan, rasuah besar, skandal, royalti minyak Kelantan, dll yg berleluasa dlm UMNO/BN skrg....lihat lah begitu liciknya UMNO memegang stering kehidupan rakyat malaya kini dgn melakukan apa saja utk menutup kelemahan mrk...

sedarlah wahai rakyat !!!! lihat lah pembohongan UMNO/BN dgn mata hati, bukannya bertindak melulu tak tentu arah mcm pengkomen2 bodoh di atas yg bgkan lembu dicocok hidung....jangan jd spt mrk, kelak anda merana...

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online