Isnin, 8 Mac 2010

APA YANG ADA DI SEBALIK PINTU..?

"KALAU BUAYA SEMBUNYI DISEBALIK BATU; NIK AJIS PULAK..."
PEMBUKA KATANYA..."Apa lagi, sembunyi di sebalik pintu wad ICU lah!.....(.....)....."

PENUTUP KATANYA..."Nampaknya, Nik Aziz tidak nampak pula buaya yang ada di sebalik batu di Negeri Kelantan."

BEGITULAH PETIKAN TAJOK, PEMBUKA DAN PENUTUP DARI BLOG KICKDEFELLA...!!

BACALAH DAN TAFSIRKAN SENDIRI ATIKEL MENARIK TERSEBUT DISINI









11 Comments:

Tanpa Nama said...

Orang sakit pun ko nak senda2kan..aduh! letih aku nengok kelakuan baghal UMNO nih!...

Aku tak pastilah..UMNO ni sapa yek?..orang Utan ker? atau Babi Hutan kot? ye la tuuu...

Daulah-alWatan said...

Sendakan orang sakit ...boleh tahan lagi bro.
Sendakan agama dan bangsa yang mempertahankan agama ...lagi teruk.

Tanpa Nama said...

REHATKAN MINDA ANDA DGN CERITA DI BAWAH....


NASR1 CIPTAAN TERBARU IRAN

Menteri pertahanan Iran, General Ahmad Vahidi, baru-baru ini mengumumkan peluru berpandu jarak dekat yang baru yang diberi nama NASR1. Peluru berpandu ini berupaya mengelak dari radar dan boleh memusnahkan sasaran sebesar 3000 ton.

Walau bagaimana pun kecangihan peluru berpandu ini tidak dapat menyaingi pesawat tempur Malaysia yang boleh beroperasi tanpa enjin.


Kah..kah..kah..kah kelakau-kelakau....

Tanpa Nama said...

ANON 22:01

HANCUK HAMAK KAU MEMPERSENDA...ITUKAN PETIKAN DARI BLOG KINDEFELLA

HARAMBEZADAH..HANJINGSAN..LAHANATULLAH KAU..

PERGI LIHAT BLOG PEMBANGKANG..MUFTI..PEMIMPIN..RAJA-RAJAPUN KAU ORANG PERSENDA DAN KAU ORANG HINA..

PUAK HAMPEH MEMANG HANJINSAN-HANJINGSAN YANG BERKETURUNAN NERAKA JAHANAM..HARAM BEZADAH..

Tanpa Nama said...

hampeh jahanam..
hampeh jahanam..
hampeh jahanam..

Tanpa Nama said...

sisampah tu jangan lalu depan aku..melainkan aku ludah cukup-cukup.

Tanpa Nama said...

Anon 22:01 adalah hasil acuan ajaran sesat wali selipar. Semuanya salah UMNO..Bodoh tak boleh diajar mangkuk ni. Ke tak reti bahasa. Kan yang tulis tu pecacai kusam masam pasal lak kau bantai orang lain..bodoh tahap cifut babi

penjejak awan said...

Betul kata Daulah-alWatan bila mempersendakan org sakit(entah ye atau tidak sakit)kau mengeluarkan kata kesat memaki hamun(memang dah cara pas suka memaki hamun).Tapi bila Nik Aziz dan sekutunya mempersendakan agama kerana nak jaga hati cina komunis kenapa tak bising.
Aku suka cara Harun Din bercakap bila perlu sahaja,itu barulah orang agama dan mengamalkan islam yang syumul,bila ada orang mempersendakan beliau mesti ramai yang ramai angin satu badan.
Kalau Nik Aziz buka mulut ye merapu suka buat fatwa entah apa2 janji dapat menghalalkan cara dalam berpolitik.
Bila nak taksub pun bertempatlah Nik Aziz tak maksum dia manusia biasa aje dan ahli politik pula jadi percakapannya hanya untuk kepentingan politik semata2 tak lebih dari itu.

Tanpa Nama said...

Tengok la UMNO ni, org sakit pun dia nak lenyek lagi..dia tak kira musuh ke, saudara ke...dia nak hempuk tak kira masa pun...patutnya org sakit, baradab lah sikit walau musuh politik..ada had la bro...ini tak..bahasa sgt lah celuparnya UMNO ni...sombong, bongkak, keji betul lahanat ni...

dah memang kepala dan ususnya dah busuk..org2 bwhn lekeh ni lagi lah busuk dr bangkai...

siapa nak jd setan..sokonglah umno!

Tanpa Nama said...

gampang..gampang..harambezadah sial..tonggek ayam..lantuii..ulalalarlarmak
puki lembu punya ni ka jisi piii mampuihhh..

woookkkkkk...khohhkkkk..khakkk..khhaakkk
pttuiiii..!! setepek melekat kahak aku kat muka ni ka jisi

keris kena bogel said...

Kah kah kah...nampak sangat bodoh pencacai umno ni...orang sakit pun nak jadi isu.

Tu...mamat yang buat kelakau tpasal enjin jet patut dijadikan isu. Nasib baik dia tak buat kelakau pasal kapalselam lak. Kalau dia buat kisah kelakau pasal kapalselam...ada pencacai umno suruk muka dalam spender.

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online