Ahad, 16 Ogos 2009

RESOLUSI BPN 7/2009


Resolusi BPN 7 / 2009 : Anwar Pengkhianat Agama, Bangsa dan Negara kita !!

1. BPN bersepakat mengutuk Ketua Pembangkang Pakatan Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai pengkhianat agama.

2. BPN sedar segala kecaman yang melampau batas terhadap institusi Raja dan agama Islam sejak kebelakangan ini adalah berpunca dari tindakan beliau yang membuka pintu kepada penghinaan tersebut samada nyata atau rahsia.

3. BPN mendesak agar si pengkhianat ini yang terus mengajak ke arah ketidakstabilan dan mengancam keselamatan awam agar ditahan dengan segera atau diusir dari Malaysia jika kita tidak ingin melihat negara kita akan terjerumus ke kancah peperangan saudara atau berlainan etnik agama dan fahaman politik mereka.

4. BPN juga meminta kerajaan turut mengusir sesiapa sahaja yang berkeras ingin menyentuh perkara sensitif seperti Raja dan Agama Islam agar turut diusir keluar dari negara kita tidak kira dari apa jua bangsa atau agama mereka.

5. BPN akan terus berkempen agar rakyat menolak si pengkhianat ini dan juga sesiapa sahaja yang menyokong idealisme perjuangan songsang beliau dari terus diberikan ruang di tanah Malaysia.

6. BPN menyeru rakyat Malaysia membantu usaha menolak tokoh pengkhianat moden ini yang terang terangan telah banyak melanggar undang-undang negara kita dan sibuk mencari idea untuk menjatuhkan pemimpin negara walaupun telah menyebabkan urusan kebajikan rakyat sudah tidak lagi terbela di negeri yang mereka telah diberi kuasa.

Yang benar,

Panglima Perang Cyber,

Ydp Blogger Pembela Negara

17 Comments:

Tanpa Nama said...

aku sokong abg tuah. - Brahim

indi said...

aku kagum dgn BPN serta semua crew2 bloggers...

teruskan usaha anda semua dan tabahkan hati melalui ujian dan dugaan...

perjuangan anda untuk agama dan bangsa sangatla mulia & murni...

You are No 1!
Hidup BPN

hilbertmontell said...

Salam bro,

Saya sokong 100% bro...

atau buat satu undian seperti di buletin utama tv3, A.setuju, B.tidak... lepas tu nak dihantar kemana erk.. 32728

biar apapun teruskan menentang penipuan Anwar nih...

Jeffry said...

SLM BRO..TRUSKANN BRO..I'M WITH U ALL THE WAY YEZEKKKK!!!

orang lekio said...

seronok tuduh orang pengkhianat, beb. bagi la hujah n dalilnya. ni sembang kosong je. memang la lu orang tong kosong n munafik belaka.

hilbertmontell said...

Salam orang lekio,

Saya rasa tak payahlah nak mintak hujah-hujah lagi...segalanya telahpun terbukti yang Anwar bukan saja setakat pengkhianat bangsa Melayu malah kaum Bumiputera keseluruhannya dengan konsep mat jenin "hak kesamarataan" beliau itu dan bermacam-macam lagi.

Segalanya ada terbentang didepan mata...demonstrasi jalanan, mintak hapus ISA, mintak mansuh PPSMI, mengizinkan orang Kristian menggunakan kalimah Allah, membiarkan DAP melanyak orang Melayu tanpa pembelaan, membiaran DAP menghina agama Islam tanpa teguran malah merestuinya, membenarkan DAP menghalang penjawat awam dari melakukan tugas seperti SPRM, membuat rakyat terus hidup didalam kecemasan dan macam-macam lagi...

UMNopig said...

AKU SOKONG RESOLUSI INI. MARILAH KITA TERIAKKAN PERKATAAN "PUKIMAK" YANG SINONIM DENGAN UMNO.

kuntakinte said...

SALAM, TEMAN FOLLOWWWWWWW

SAMA2 KITA LAUNG HARAM JADAH PADA PAKATAN PEMBANGKANG DAN BRO UMNOPIG

bungaraya said...

SAYA DENGAN TEGAS ,MESKIPUN SEHINGGA TITISAN DAERAH YANG TERAKHIR MEMILIKI KESANGGUPAN 100% UNTUK BERSAMA SAUDARA MENYOKONG AGAR SESIAPA YANG MEMPERTIKAIKAN BANGSA MELAYU DAN RAJANYA SERTA AGAMANYA DIATAS TANAH AIR INI, SAMA ADA IA MELAYU ATAU LAIN-LAIN KAUM DINYAHKAN DARI BUMI INI SERTA MERTA.

Tungaklangit said...

salam

sokong dari saya abang tuah

ISAC said...

Salam...Saya sokong walaupun saya bukan ahli Umno/BN.

Lekio, engkau ni X pernah mengaji agama ke senang2 cop orang munafik?

Walau apapun alhamdulillah atas makian anda tu. Orang nak sedekah pahala, nak buat macam mana.

Jangan nanti kononya, amal ibadat kat dunia ni banyak tapi "bangkrap" kat akhirat sudah lah bro...

Ada ilmu agama selain untuk beramal ibadat, gunakan lah untuk kehidupan juga...syaitan ni menyesatkan kita dengan berbagai2 cara....Tok2 Guru pun boleh tersilap langkah jangan main ikut saja/bertaklik tanpa berfikir.

harimau malaya said...

salam
woi umnopig aku rasa hang ni terlebih makan babi.......kawan kawan semua jagaaaaaa ada sekoq pembawa selsema babi ada kat sini.....tu makanan kesukaan atau hewan peliharaan dia kot....

harimau malaya said...

salam abg tuah......
sempoi le resolosi tu biaq zero terus segala pengkhianat agama bangsa dan negara......pasai bos pkr tu dia dah kawan dengan setan, berguru pada nafsu.....beraja pada selera,,,,,sahabat dengan maksiat........ni semua pengikut mata ikan kering yang dok fanatik dengan pengkhinat.....aku nak habaq bos hangpa tu mulut lidah bercabang....loba pangkat.....kata dok lakon beriman kat mulut....tapi bos hangpa tu hati berlumut.....ceh kata beriman dilidah, hati menyalah.......

Tanpa Nama said...

Bloger Penipu Negara

Tanpa Nama said...

Dah terlanjur ISAC kata dia bukan ahli umno, minta HQ umno check balik berapa juta ahli umno yang masih/benar2 aktif ??? Bukan apa saya ter'explore' blog perakbangkit & just masukkan nama & no.ic..... alangkah terkejutnya nama saya masih lagi ahli umno yang aktif.

Sedangkan untuk makluman tuan2, saya pernah menjadi ahli umno kira2 20 tahun lampau, itu pun semasa saya masih berhingus & yuran ahli dibayar oleh ketua cawang (ketua kampung).

Persoalannya :
1. benarkah ahli umno ada berjuta2 ?
2. Tradisi bayaran yuran ahli masih lagi dibuat oleh ketua cawangan umno ker ?

UMNO memang kuat kenchinggg...

Tanpa Nama said...

Blog yg x best..penuh dengan fitnah..nauzubillah...

dewatawanberapi said...

blog syial......

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online