Jumaat, 3 April 2009

PAS TERLOPONGKAH DENGAN CERAMAH AGAMA DAP ?

Benarkah permainan sandiwara DAP dalam mempergunakan agama Islam sebagai senjata untuk menjatuhkan Barisan Nasional di Bukit Gantang ?

Setelah beberapa sessi ceramah oleh DAP ketika kempen pilihanraya kecil Bukit Gantang ini sedang berlangsung, ceramah Ngar Kor Ming lah paling sensasi. Setelah berjaya memukau pendengar-pendengar Muslim yang berada dibawah dengan ucapan Assalamualaikumnya, beliau kemudiannya membaca pula sepotong ayat dari Kitab suci Al-Quran, tanpa segan silu dengan tajwidnya yang berterabur.

Untuk maklumat selanjutnya sila ke pautan dibawah;

http://pilihan-anda.blogspot.com/2009/04/niat-jahat-dap-di-bukit-gantang.html

4 Comments:

GOMO said...

SALAM BRO...
BIASALAH DAP KAFIR LAHKAHANAT INI...MEREKA AKAN GUNAKAN APA SAHAJA BAGI MERAIH UNDI YANG DATANG DARI ORAG ISLAM YANG TAKSUB DENGAN PAS INI.

PAS PUN BILA KAFIR MEMPERSENDAKAN ISLAM DIA JUGAK YANG BERSORAK SAKAN....

DAP KOMUNIS PATUT KITA TENTANG HABIS-HABISAN...

Tanpa Nama said...

Orang C ni mereka x de Ugama, mereka boleh gunakan apa saja cara..dan masuk di dalam apa juga keadaan..waimah berpura-pura masuk Islam..untuk mendapatkan sesuatu..ini memang pengalaman yang jelas..waimah bagi bini pun mereka sanggup..Ini pulak potongan ayat quraan, bukan susah nak hafal..Tetapi yang kena kelentong org PAS le...

bungaraya said...

Sepatutnya kita orang islam kenalah benar-benar faham bahawa dakwah yang dibawa oleh DAP itu sangat songsang dari semua segi.
Kenapa kita tidak memberikan ruangan kepada pemimpin muslim atau muslimah untuk berceramah mengenai agama kita dan relevannya kepada perjuangan negara. Kenapa mesti seorang kafir yang mengambil alih tugas tersebut.
BOLEHKAH????nIK aZIZ sebelum menghembuskan nafas terakhirnya mestilah membetulkan perkara ini. Jika tidak mungkar nangkir akan segera bertanya sebaik sahaja kami 6 langkah meninggalkan pusara mu.

Sedingin Salju said...

Ss ada mendengar petikan ceramah tu di tv3 semalam dan Ss amat bersetuju dengan pendapat mufti Perak. Ya betul, orang kafir, dia tak beriman. Macam Ss yang bukan islam, tak boleh main baca saja ayat-ayat suci quran. Dan ya, mufti kata itu satu penghinaan terhadap umat islam. itu betul dan tepat. Seolah-olahnya orang islam dah tak tau dah nak baca quran lalu diserahkan kepada orang kafir yang tidak beriman kepada quran untuk membaca dan menafsirkannya. Dan ya seperti kata mufti, orang-orang kafir, memang boleh menyelewengkan ayat-ayat quran itu. Ya, orang kafir ada yang pandai baca quran. Ss boleh baca surah al-fatihah. Al-fatihah adalah surah pendek. Surah wajib dalam shalat. mana tak boleh baca, rumah Ss belakang mesjid. Tiap hari dari kecik sampai besak dok dengak.

Kepada umat islam, jangan berbangga jika orang kafir boleh membaca quran. Tetapi, berbanggalah jika orang islam sendiri yang boleh baca quran.

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online