Selasa, 31 Mac 2009

GAMBAR SEKITAR BT. GANTANG


















8 Comments:

Tanpa Nama said...

penyokong ciput jer pun nak letak gambar..

PemudaGagasan said...

Salamz...

Rujuk pada foto terakhir

Sang Harimau pun sokong Nizar

Akan terlompat-lompat la sang harimau bila air kencingnya bertambah laku meraikan kemenangan Nizar nanti...

hahahaha

Tanpa Nama said...

korang jugak bagi lesen kat rimau tuh.. muahahaha

Tanpa Nama said...

betui ke perayu umno suruh pengundi pangkah pas? ape dah jagi ni?

umnototok.

Ex-UMNO said...

UMNO dah jadi 'parti tupper-wear'.

Be ratus2 pemimpin UMNO telah dilapurkan memberi dan menerima RASUAH.

Setelah 'disiasat' cuma beberapa orang sahaja yang dikenakan tindakan.

Yang paling melucukan, dua orang pemimpin didapati sama2 bersalah.
Seorang digantung 3 tahun dan dilarang jadi calun dan dikekalkan pula memegang jawatan ketua menteri - 'ketua menteri rasuah'.

Yang seorang lagi cuma diberi amaran, walaupun membuat kesalaha yang sama. Dia dibenarkan bertanding.

Menang pula tu.

Heran! Perwakilan boleh pilih seorang pemimpin yang nyata rasuah.

That's UMNO!

Tanpa Nama said...

Tiap kali ceramah pas aku kasi duit tapi dalam hati kau tanya mana pi duit tu ? Tak pernah aku dengar duit kutipan ceramah pas ni diumumkan bagi pada sapa ? Bagi melantak penceramah ke, tukang kutip duit sapu ke. Celaka betul, mengata orang rasuah duit dua tiga kupang tu pun nak sapu.

Bila mat sapu kena tangkap khalwat, dia pakai seluar katok dengan bini orang. Antara orang makan rasuah dengan orang yang kena tangkap basah mana lebih hebat ? Mestilah peliwat yang hebat sebab dia boleh bodohkan pas dan dap kafir harbi. Tak caya tanya mat sapu.

Parpu Kari said...

Ramainya penyokong BN ketika penamaan calon. Wow!... hampir mencecah 50 ribu orang.

Sedingin Salju said...

Wey abang Tuah, apa cerita gambak tu? Hang atau parpu bagi tau sat. parpu kari ori bukan cetak rompak.

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online