Rabu, 4 Februari 2009

DONGENGAN PELIK DARI PERAK


Malaysiakini, melaporkan dakwaan Ketua bahagian PKR Ipoh Barat, Fauzi Muda bahawa TPM menawarkan RM 50j untuk menjadi transfer ajen.

Pheeehhh, meletop-letopnya dongengan PELIK dari Negeri Perak ini..…

Betul ke ni…LIMA PULUH JUTA !!….LIMA PULUH JUTA !!…50,000,000.000…mak oii banyak tu, mana nak dapat wang sebanyak tu…Ishh..ishh..ishhhhh..logik ke ni….?

Woiii..kes apa ni..tuduhan semacam yang dibuat oleh Bala dulu ke..hari ni berrrrsumpah…besoknya tarikkkkkkk.


Nii..penulis nak bagi info sikit..ini macam punya tuduhan tarak buktilah. Sekadar pakai akuan bersumpah (SD) tentu awak akan dipandang sangsi. Hahaha…carilah taktik lain…ini tak habis-habis dengan akuan bersumpahan aje..Lagi pun bukankah perkara ni sepatutnya dari awal lagi dah dilaporkan…hmmm katanya bulan Mac tahun lepas..jadi kenapa lambat sangat…taktik kunu betullah..


Nii…PKR…rakyat sekarang apabila aje dengar akuan bersumpahan-sumpahan ni semua lari gi kedai cari penyumbat telinga..jadi jangan sampai kedai kehabisan stok pula.


Sekarang kita bebalik pada epicenter ledakan nuclear tu iaitu kes kehilangan dan surat letak jawatan. Makanya al-nak dijadikan cerita paling LAWAK…ADUN PKR tersebut telah menafikan bahawa mereka tu MIA atau telah menulis surat letak jawatan.


Dan..dan…lagi..surat tu pula sekarang dah di ragui kesahihannya oleh SPR Perak. Ishhh..ishhh…apa punya taktiklah ni…Penulis heran juga siapa pula yang hantar surat peletakan jawatan kepada tuan Speaker Dewan dan Mamat mana pula yang memandai-mandai menulis tarikh surat tu. Ini kes parah niiii…


Nazsarddin Mad Isa Partai PAIh…awak sepatutnya nasihatkanlah kengkawan awak tu…taktika politika al-belita-belita ni tak ada dalam agama..dosa tu….tak cium bau syorga nanti…hahaha..!!


Well..penulis pun tak mahu buat banyak sangat spekulasi..sama ada Kerajaan PR Perak akan TUMBANG ke…GOYAH ke…TERLUNGKUP ke…. Makanya terserahlah pada takdir menentukannya. Tapi kena ingat…baik tetap dibalas baik..buruk tetap dibalas buruk…jadi siapa yang pernah buat perkara buruk tu stand-by aje lah ye.

3 Comments:

Tanpa Nama said...

Sumpah yang mana satu boleh dipercayai,sumpah dalam masjid atau akuan bersumpah yang hanya perlu bayar beberapa ringgit sahaja...

Sedingin Salju said...

Banyak leceh encik. 50 Juta tu baik tolong orang yang takdak kerja dan seterusnya rakyat.

Tanpa Nama said...

Banyak la 50 juta tu.Makan 7 keturunan pun tak habis,mana Najib dapat duit tu ya.Senang saja pecacai Anuar ni mengaku terima tawaran tu.Lagi satu sumpah mana satu yang patut dipercayai,sumpah Saiful dalam masjid sambil memegang Al-Quran atau akuan bersumpah yang kena bayar beberapa ringgit sahaja...

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online